Spring naar bijdragen

Woensdag 21 januari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 350
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga boodschappen doen. Om 3 uur komt dochter weer thuis van school en wil ik er graag voor haar zijn.

We eten vandaag trouwens een recept á la Sonja Bakker :D Niet vanwege de lijn, maar het recept klonk wel lekker.

Weten jullie trouwens ook dat www.voedingscentrum.nl een recept van de dag heeft of allemaal "balansdagrecepten" heeft? Ook erg lekker :D

Latersss ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Casiris: joepieeeee je bent er weer!! Moed houden.

Albertina: wat een heerlijk bericht van jou! Geweldig goed nieuws.

JanJoris: 'de dag dat je niet drinken MAG'...... i.p.v. MAG invullen HOEFT (of zoiets)

Safi: werkse.

Ik heb het idee dat ik vanaf nu ook maar niet meer rook.
Nou ja, eerst maar eens kijken of ik de avond haal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
De hijkneuters waren redelijk aardig. Een paar keer wakker geworden. Heb geprobeerd om een liedje te zingen op het ritme van die hijpalen, maar dat wil nog niet lukken. :)
Heel slecht ingeslapen maar ja dat krijg je als je sávonds laat een dutje gaat doen.
Voel me wel redelijk.
Ben aan het organiseren voor de herdenking van mn pa 4 febr. Er komen iig een paar hele dierbare vrienden van hem, waaronder 2 exen. Daar ben ik heel blij mee. (Nee niet mn moeder haha).
Maar ja, dan mot ik aan de slag. Mn ramen zien er niet uit, dat boeit mij niet, maar staat niet echt tof ofzo. Pfffff dus de ramen moeten gelapt. Hoe lang heb ik nog ?? Twee weken. Zijl moet nog steeds gesneden aan de randen en ik heb ook nog niet alle kasten uitgepakt. En ik wil mn computertafel anders.
Nou ja als het goed is krijg ik over een paar dagen mijn hyperperiode van de maand, dus dan ga ik ineens als een speer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,
ik heb vanochtend afscheid genomen van 1 van de liefdes van mn leven. Het is goed zo, zij is klaar met dit leven. Ik ben blij en opgelucht voor haar dat het spoedig afgelopen zal zijn.

Ik ben zo dankbaar dat ik nuchter ben. Ik had dit niet kunnen handelen als ik nog had gedronken. Ik was dan nog veel meer gaan zuipen, had het ongeloofelijk zielig voor mezelf gevonden en was verzopen(letterlijk) in een slachtofferrol. Mn verdriet is groot maar het is wel goed zo. Het gemis zal er nog lang, heel lang, zijn. En ook dat is ok. Living life on life's terms.

Door het stoppen met drinken, de steun van zoveel lieve mensen, mn lief, mn sponsor, de aa én het werken aan de 12 stappen geven me de kracht om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Moed om te veranderen wat ik kan veranderen en de wijsheid om het verschil te kunnen zien.

Niets, maar dan ook niets is het waard om te gaan drinken.
Alleen vandaag drink ik niet!

Heb nog een goeie dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...