Tatum Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Daarom gaat er nu zoveel mis. Mensen ontdekken het en het gaat niet langer goed met de economie. Kledingwinkels hebben het jaar rond al "uitverkooprekken".Dochter en ik gaan ook alleen nog maar "uitverkoopshoppen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hond eruit, ik eruit, krantje en brood kopen. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Lieve mensen, ik ga weg. Even zaaien. Lekker op de tuin.Frisse lucht, fris gelaat. Ik heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Nou, ik weet niet wie dat gisteren schreef van die komkommer van 1,50, maar dat is toch achterlijk, wat je tegenwoordig betaalt voor 95% water met een schilletje er omheen?Ik ben ontzettend blij met onze moestuin + vriezer.Ik hoor het ze nog zeggen ja, toen de euro werd ingevoerd: nee mensen, u kan rustig gaan slapen....Haha, straks gaan jullie nog tegen mij van: oma, hoe was het voordat de euro werd ingevoerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Daar moet je ook niet aan denken Kirky, daar krijg je een komkommerkop van.Ik heb dan geen schuldsanering, maar probeer wel handig in te kopen.Scheelt trouwens een slok op een borrel (?) als je geen alco drinkt. En niet meer roken.... hihi, om maar even bij onze targets te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Voor mij zou het al luxe zijn om een tuintje te hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Zou je dat wel doen Kirky, als je een hekel hebt aan tuinieren? Dan wordt het zo'n opgave: got we moeten weer naar die tuin.... En voor het rendement heb je een grote vriezer nodig, zodat je het hele jaar van de opbrengst kan profiteren. Ik weet niet of jullie die hebben.Bovendien ben je toch binnen afzienbare tijd weer aan het werk en gaat het er beter voor jullie uitzien, toch?Goed idee trouwens, courgettes, hmmm, en gemarineerde aubergines... je geeft me meteen een idee voor het avondeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Jaaa een eigen stukje voor groenten en kruiden... heerlijk in de aarde bezig zijn, helend, aardend, letterlijk oogsten wat je zaait, met zorg en liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Oh, je hèbt al een tuin Kirky... ja wat let je dan om er van alles op te zaaien.Kaia, heb jij een balkon? Hoe gaat het trouwens met je? Je schrijft altijd wel veel liefs en opbeurends aan anderen, en dan denk ik wel eens, hoe zou het met haar (zelf) gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Kirky ik word hier behoorlijk depressief van!Een tuin, terwijl je niet van tuinieren houd! De tuin kost op zijn minst 50 euro huur per jaar. Laat je het vrezen (hoef je het niet zelf om te spitten) 12,50 per jaar. Daarnaast de zaadjes: 1,50-3,00 euro per zakje. Ik heb nu al twee zakjes doperwtjes en één zakje tuinbonen gekocht. Dat is voor ongeveer 1/8 deel van de tuin. Er zal dus nog veel meer volgen.Kan je aardig wat groente voor kopen!Voor mij is het de liefde voor koken en het koken met superverse ingredienten. Ontken alsjeblieft mijn voorliefde voor -- en eigen eigenschappen niet.Het is mijn liefste hobby. Het enige dat mij van de drank af kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hihi, we ratelen wat af, moet je je voorstellen als je hier ongelezen binnenkomt: sh*t, allemaal geklets over tuinen...Kaia ik vind dat ook heel helend, wroeten in de aarde. Heel basaal, op de een of andere manier ordent het je gedachten. Het voelt goed.Kirky, je hebt gelijk, het maakt op dit moment niet uit of je heel veel verdient, het gaat toch naar de afbetaling. Maar hoe sneller hoe beter, nietwaar? Ik heb overigens toen ik pas stopte met drinken, wel een regeling met mijn zus getroffen, die al mijn gemaakte schulden heeft afbetaald. Dus ook ik zat toen op een minimum, alles wat ik meer verdiende dan zoveel euro, ging naar haar. En daar heb ik de tic aan overgehouden dat ik ook niet meer zomaar van alles in het boodschappenwagentje gooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 :moon:oh vogeltjes wat zingen jullie vroeg:moon:ik ben toe aan regelmaat! ok heerlijk geslapen maar wel weer te lang, straks dus weer in de zesde versnelling.pfff, rustig aan, de zon schijnt, vogeltjes in de tuin, een kop koffie,even stilstaan dat ik leef en dat de wereld om mij heen mooi is.ps, ik heb al twee brieven mogen ontvangen, de gemeentepost!! nu nog wachten op tnt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 De moestuin ligt niet aan onze tuin, maar op een moestuincomplex. Groente verbouwen in een achtertuin gaat niet lukken, de mieren vreten het op voordat er zelfs maar iets gegroeid is. Op het moestuincomplex staan veel meer groenten en is de kans op overleven (voor de groenten) veel groter. Bovendien zijn daar mensen aanwezig die ook van moestuinen houden en dus goed informatie hebben. En met hun kan ik dus proberen een sociaal gesprek aan te gaan.Je kan trouwens wél proberen een gourgetteplant te planten. In een hoek. Het geeft grote groene bladeren. Die zien er goed uit. daaronder komen de courgettes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 he kirky,ik dacht dat jij veel langer in de schuldsanering zat, weet je trouwens dat die drie jaar ingaan op het moment van aanmelden en niet vanaf het moment dat alle schuldeisers akkoord gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Kirky, ik ga.Ik hoop dat je verder een leuke dag hebt, maar ik betwijfel dat. Mazzel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 ok je hebt gelijk!ik had even niet begrepen dat het minnelijke traject was afgewezen.ikzelf zit nu in het minnelijke traject maar gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet lukken dus dan gaat het inderdaad langer durenaan de ene kant pfffffff wat een ellende en aan de andere kant wat ben ik blij dat deze mogelijkheden er zijn!tjakka, brief nummer drie is binnen, de tnt. belastingdienst werkt toch niet op zaterdag, dan houden voor vandaag alleen nog de stadspost over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Tnx 4 asking Vie, het gaat goed hier, weer bijna fulltime aan het werk en nog altijd rook -ende drankvrij Ik heb wel zowaar 2 balkonnekes, maar met zeewind, dus alles wat ik elk jaar weer eigenwijs met potten probeer, is vaak al snel weer weggewaaid. Gelukkig blijven de vetbollen en pindaslierten wel hangen, zodat ik van specht tot koolmees genieten kan. Tja bij gebrek aan komkommers en courgettes moet je toch wat hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 ha kaia,neem een tomatenplant, die slingert zich door het hekwerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ah mooi Kaia: klinkt stoer 'rook en drankvrij'..... kan ik nu dus ook zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hè Floor, ik kan af en toe zo schrikken van jouw onverwachte reacties en dan vraag ik me af, wat gaat er nou om in dat koppie? Kan het zijn dat jij soms je nare gevoelens afreageert? Ik ken het verschijnsel van mezelf, en ben er mee aan het werk.Als je op zo'n manier reageert denk ik wel: volgens mij heeft ze het moeilijk en heeft ze een glas gedronken. Het kan helemaal zijn dat ik het mis heb hoor, maar er zit bij jou een bepaald patroon in dat zolang ik je op het forum ken, niet is veranderd. Achteraf kom je dan weer met: ja sorry toch weer gedronken, maar dat geeft niet hè? Jullie accepteren me toch weer hè?Op zeker moment word je niet meer geaccepteerd. En dat gaat niet eens over dit forum, maar wel in het echte leven. Drank maakt meer kapot...Als je andere problemen hebt dan drank, waarom vertel je dat dan niet gewoon in plaats van iemand die een grapje maakt, van je af te schoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ha Kaia, fijn te horen dat je weer bijna fulltime aan het werk bent. En dat je het aankan.Twee balkonnekes met zeewind? Merkwaardige indeling Merkwaardig meisje natuurlijk ook, en dat is een compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Floor deed gewoon met vooruitziende blik de tomaat na die Tasseke mij adviseerde Ja An, jij en ik en Vie en Corinne en Safi... en wie nog meer (Wingchun??), ik hoop straks iedereen, want drank en peuken zijn wel erg gekoppeld hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Goeie morgen dames en heren,De boodschappen zijn weer allemaal binnen. De tweede was draait alweer. Verder heb ik niet zoveel te melden. Afgezien van het niet roken is dit een gewone zaterdag. Nu eerst koffie en dan ga ik eens verzinnen waarmee ik deze dag ga vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 WWdwio (Wouw Wing dat wil ik ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Gaat het goed Corinne? Een hoop tijd hou je over hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden