Spring naar bijdragen

zaterdag 7 maart


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud, ik las eens: van je eigen fouten leer je het meest. Dus maak maar veel fouten.
Tapas op een lentedag, twee jaar geleden, vond ik in een bloempot een heel klein eikelenboompje, dat zich waarschijnlijk ook met een vogelenpoepje in een bloempot had genesteld, het dappere ding. Het dreigde dood te gaan, omdat bomen meer nodig hebben dan een potje. Toen kreeg ik een grote tuin in mijn schoot gesmeten, en heb dat ene takje in de grond gezet. En kijk nou eens, het is een boom geworden van al bijna een meter.
En dat is nu mijn eigen boom geworden die ik koester en mest en die groter groeit.
Waar je van een zaadje al niet door kan gaan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijk dat lentegevoel!! de hortensia's lopen uit, pioenrozen steken hun kopjes uithet zand, sedum begint alweer te komen, nooit geweten maar ik heb tulpen in de tuin!!

heb de eerste stekken voor geraniums alweer binnen, toch handig hoor volkstuintjes achter en een buurman die gek is op stekken!
tijdens het uitzuigen van de bank vond ik nog twee euro en daar ga ik mij mee verwennen oostindische kers.

zelfs de katten hebben de lente in hun bol! rennen en springen en als ik een schep ter hand neem, graven ze lustig mee!

wat kan een mens toch gewoon gelukkig zijn, en dat alleen al omdat de zon schijnt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Ik snap niet dat ik zoveel tijd over heb nu.




Zit me kapot te vervelen, hebben jullie mij wel eens zien vervelen????



Ik verveel me niet meer of minder dan anders.

Ik heb nu wel honger en ga eten.

Ik knabbel trouwens wel de dag door met groenten. Gewoon preventief. Is lekker, maar wekt ook honger op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tientje, pas op hoor, ondeugenderd! Het kan behalve verveling ook een onuitgesproken wens zijn tot een relatie. Is dat zo?
Het is hier trouwens niet de enige plek in Nederland waar de zon niet schijnt. Het is hier zelfs nog wat mistig.

Tasseke, ben jij een bloemdeskundige?

Ha Houtje, als ik jou lees, ruik ik altijd frisgestreken was. Associatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

heerlijk dat lentegevoel!! de hortensia's lopen uit, pioenrozen steken hun kopjes uithet zand, sedum begint alweer te komen, nooit geweten maar ik heb tulpen in de tuin!!




heb de eerste stekken voor geraniums alweer binnen, toch handig hoor volkstuintjes achter en een buurman die gek is op stekken!


tijdens het uitzuigen van de bank vond ik nog twee euro en daar ga ik mij mee verwennen oostindische kers.




zelfs de katten hebben de lente in hun bol! rennen en springen en als ik een schep ter hand neem, graven ze lustig mee!




wat kan een mens toch gewoon gelukkig zijn, en dat alleen al omdat de zon schijnt





Mijn man heeft de bakken net een uurtje geleden uit de vensterbank gelicht en naar beneden gebracht.
Ja, ja, man en zoon kunnen binnenkort weer hun tuinhartjes ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: we kunnen toch ook niet heel de dag eten of ergens op kauwen, ik voel me net zo'n konijn.
Je kan toch maar beter gewoon aan het werk zijn. pffffffffffffff.............

Hier schijnt inmiddels wel de zon. Dat is tenminste iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

nee eigenlijk durf ik het ook niet, maar ja.
En of ik een relatie wil dat weet ik niet, ook
dat lijkt me doodeng.
Maar ik moet wel om mezelf lachen hoor.
Ik heb ken trouwens best wat mensen die
ook op zo'n site zitten.
Gewoon een beetje nieuwsgierigheid,
Als je niets doet gebeurd er ook niets.
Tja, da's natuurlijk logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens ooit een keer gelezen, dat de aantrekkingskracht van mensen onderling, het meest via feromonen gaat. En dat gaat dus via je neus. Bovendien geloof ik dat je verliefd wordt op iemand die je ziet en met wie je in het echt interactie hebt. Dat je bijvoorbeeld eerst denkt, wat een mooie handen heeft die man, en wat zegt hij leuke dingen, en ik vind zijn uiterlijk leuk. Ik geloof daar in. En ja, ik heb ook wel eens gedate, wat een verschrikkelijk fiasco werd.
Maar ik zie wel de amusementswaarde in van daten en een volslagen onbekende ontmoeten.
Maar nu ben ik vandaag alweer veel te veel hier aanwezig geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Corinne: we kunnen toch ook niet heel de dag eten of ergens op kauwen, ik voel me net zo'n konijn.


Je kan toch maar beter gewoon aan het werk zijn. pffffffffffffff.............




Hier schijnt inmiddels wel de zon. Dat is tenminste iets.



Maar ik heb nu een heerlijk excuus om van die zakken gesneden groenten te kopen. Ik vind het gewoon altijd heerlijk om sla te eten, maar helaas ben ik de enige hier in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zon? die is hier alweer uren weg hoor! helaas!
kom, ik ga eens wat nuttigs doen, verf kopen in de stad, hoofdpijnpoeiers halen want nu zijn ze op ;) en glucosamine voor de hond
oja en fotoprintpapier.. maar eigenlijk heb ik he-le-maal geen zin om de stad in te gaan, zeker niet op zaterdag!

okee, ik denk er nog even over na, niks moet, alles mag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben weer thuis, met diploma, dus wat er dit jaar verder ook nog gebeurt dit examen heb ik gehaald (en idd iedereen met minimaal 1 werkende hersenhelft kan dit haha). Hier schijnt de zon nog lekker dus zometeen even het restant van snoeisel van vorige week in de bak zien te krijgen.

Dank je CPAS ik heb lang na moeten denken over waar ik mezelf mee zou verwennen want ik ben geen snoeper en het is een warm ham-kaas croissantje geworden.

Me straks even helemaal opdoffen voor mijn date vanavond en Vie ik zal zijn feromonen goed opsnuiven.. ben benieuwd, nu maar hopen dat hij niet te veel AXE opheeft want dan wordt het natuurlijk niets hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank lieve Pip, komt goed.

Tis mss mal maar verveel me helemaal niet. Ik ruim de rommel op om vervolgens weer rommel te maken.

Lach me suf als Albertina de liefde van haar leven vind uit verveling, sjonge meis ik zou het je zo gunnen en aan bruidsmeisjes geen gebrek hier, ik trappel al.

Phoe moet er weer ff inkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier nog wat non-informatie.
Non interestum, scrollare!

Bij de Lidl 12 liter ijsthee gehaald voor 3 euro 54. En natuurlijk VEEL Formil, het best getest en het goedkoopst uit de test gekomen bij Kassa. Als wasfanaat lag ik natuurlijk met mijn neus ín het TV scherm om de uitslag te zien, en stond mijn fiets al ronkend bij de deur om METEEN een hectoliter van de winnaar in te slaan.

Tja, het is dat ik zo lastig kan strijken (heb afgelopen week afschuwelijk veel pijn gehad) anders zou ik het inderdaad meer doen. Mijn psych zegt dat het therapeutisch is, strijken, opruimen, stapeltjes maken en in de kasten leggen ordent ook je hoofd. Zo voel ik het ook. En ik strijk graag héél precies en netjes. Alle lakens liggen in pakketjes die precies even breed zijn lastig voor een ander om het ook te doen zoals ik wil. Maar ik kan er zelf om lachen dat wel.

Bij de Hema nog wat T-shirts gehaald voor ónder andere blousjes, vind ik een ideale uitvinding, een shirt met lange mouwen en dan kun je je hele zomergarderobe met korte mouwen er over heen pletteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

Ik zou dat overhemd ff uitdoen. En dan van het bandenplakken meteen een cursusje maken. En is je zoon nog te klein, dan kan hij alvast helpen, zo leer je het het beste.

Hermie,

Ik kan zelf amper mijn eigen strijk doen door een beklemde zenuw in mijn nek. Dat heb ik al sinds april vorig jaar, en het is de zenuw van mijn (vooral) linkerarm die bekneld zit. Maar hoemeer ik mijn nek en armen belast, hoe meer pijn ik de volgende dag heb. Anders had ik je graag een keer geholpen (mits je niet te ver weg woont, waar woon je eigenlijk, zeg maar in welk deel van NL?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...