Spring naar bijdragen

zaterdag 7 maart


Vie

Aanbevolen berichten

Spud: nee. Mijn partner is zelf met allerlei dingen bezig. En halve dagen aan het forum zitten: het kan ook zijn dat je ondertussen een vloer dweilt, of een raam zeemt, of een andere klus doet, en af en toe tussendoor even komt kijken hoe het er mee staat.
Ik vind dat dat het leven interessanter maakt. en het werk dat ik doe ook.
Maar waarom vraag je het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vroeg dat omdat ik mezelf toch best buitengesloten zou voelen als mijn lief zolang met andere mensen babbelde. Tegenlijkertijd voor mezelf ben ik blij dat ik geen lief heb. :D Anders zou ik het maar moeilijk vinden om hier te hangen. Verantwoording enzo. :huh: Als ik iemand leuk dan eindelijk leuk vind heb ik ook interesse in alles. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

ik merk dat ik met mezelf aan de slag ben de afgelopen dagen. Rouwen om wat is geweest, geen alcoholtranen die rouw laten stollen, maar tranen die helen en weg laten vloeien. Hierdoor heb ik minder oog voor jullie beslommeringen en problemen en lees ik de draad even niet. I go with the flow, maar laat even weten dat ik er ben, droog en wel en dat ik de hulp van aangesloten zijn bij dit forum niet onderschat.

Heb allemaal een fijn, droog weekend,

Joy:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gewoon teveel geïntresseerd in iemand, wat ze denken wat ze voelen als ik me werkelijk hecht. Een stukje nieuwsgierigheid, wat bespreken ze toch daar op het forum enzo. En natuurlijk een stukje onzekerheid, waarom kunnen ze dat niet met mij bespreken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joy, daar kan ik je alleen maar een aplaus om geven. Maar helaas hebben we geen emotions met handjes.
Ontdek en als je iets wil delen kan dat natuurlijk altijd. Maar blijf gewoon bij jezelf. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nu begrijp ik je beter Spud. Maar als je een partner hebt betekent dat toch niet dat je elkaar de hele tijd op de nek zit?
Mijn partner is momenteel weet ik veel waar, we hebben een afspraak voor vanavond halfacht hier thuis.
Dus ik weet niet, het maakt niet zoveel uit denk ik of je een partner hebt of je vaak forumt of niet. Als je de afgesproken tijden er maar voor elkaar bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maat van me hing ook zo aan dat beroep. Sliep z'n katers uit en ging werken.
Maar jij deed toch gehandicapten vervoer? Kirky? Of wil je nu ook op de gewone taxi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens Spud ik voel me ook wel eens betrokken bij het forum en vraag hoe de dingen zitten. Daar is volgens mij ook niets mis mee.

Joy, rouw, hoop, heb lief, voel, lach.... het gaat zoveel beter zonder drank en met jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Vie, da's dus wat ik ook wel in een partner zou willen. Maar helaas tref ik altijd jaloerse figuren, bang om mij kwijt te raken dus altijd een hekel aan mijn zelfstandige ikje. Hahahahaha, intussen begin ik werkelijk te denken dat ik niet gemaakt ben voor relaties. Vriendschap en de vrijheid daarin vind ik veel belangrijker. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend bracht het leuk. Hij zei je ontmoet iemand, moet nog helemaal een vertrouwensband opbouwen. Waarom zeggen mensen dan ik wil verkering met je? Beter is toch om met zoiemand om te gaan en te ontdekken dat je met elkaar door wil? Waarom die "zekerheid" van een relatie?
Dat vond ik wel een mooie en een ware. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, in het mensen vervoer blijven ze toch mensen zoeken? Of heb ik het mis?
Volgens mij kan je best aan de bak komen wanneer je het startsein krijgt. Veelste enthousiast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei het al eerder Marieke, ik heb zoveel positiviteit in me da's teveel voor mij in m'n eentje. Maar da's moeilijk om jou het werkelijk te geven. Gewoon eerlijk blijven t.o.v. jezelf. Ik heb respect voor je eerlijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke: je wilt in ieder geval niet drinken dit weekeinde heb ik begrepen EN daar gaat het nu om.
Dat je niet blij bent is misschien lastig voor jou en je man, maar van de andere kant is het een kunst om ook dat gevoel maar gewoon te laten. Sterkte ermee!!

Even O.T. maar ik heb een vraag: nu is het de derde dag dat ik niet rook en ik heb me toch een last van winderigheid en dan na het avond eten. Gisteren was het ook al zo vreselijk.
Ik heb trouwens totaal geen behoefte aan drank!!!
Mijn hemel, ik heb me werkelijk druk gemaakt om niks.
Vanmiddag sloeg even de verveling toe, waaar ik nooit last van heb. Maar dat heeft niet lang geduurd.

Vanavond kom ik nog even langs, ik moet nu weg.

Die eerste laten staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik ken mijn echtgenoot al 36 jaar inmiddels, ook al waren we in de tussentijd allebei met een ander getrouwd.
Ik hield al van hem toen ik 14 was en heb er lang over gedaan om met hem te trouwen. Maar hij is net zo gek als ik, en net zo gesteld op zijn eigen doen en laten. Je kan dus wel eens iemand treffen die het zelfde is als jij. maar ik ken dat, jaloerse partners. Dat is naar, fnuikend en heeft veel invloed op je leven. En vaak heeft het veel tijd nodig om je vertrouwen weer terug te krijgen. Dat heeft tijd, inzet... en vertrouwen nodig. Maar het komt niet alleen van de ander uit, je moet er zelf ook iets voor doen.

Marieke, ik ben ook blij met elke nuchtere dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, hoort er allemaal bij, bij het stoppen met roken. ;) Roken had een zeer grote invloed op je darmen. ;) Die moeten ook z'n weggetje weer terug vinden. Bah! dit is de eerste keer dat ik jaloezie voel! Jullie wel en ik niet. :( 1 april nog maar eens een poging maar dan helemaal. Vooralsnog ben ik blij met de resultaten die ik heb. Mijn ochtendpeuk bestaat niet meer! Alleen de avond nog. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi wat je schrijft Vie. :) Dat soort verhalen stemt een mens vrolijk. :D Maar echt zereneus, ik denk dat ik me never niet meer waag aan het proberen. Het groeien zal ik meer kans geven. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo
Ik heb niet zoveel zin vandaag om op het forum te schrijven, van alles te doen. Goed teken dus. Kom me toch even melden dat alles ok gaat. Voel me lekker, zit goed in mn vel en ben flink aan het naaien. Veel werk maar dat geeft niet :)
Dahaaaaaaag fijne avond !
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal! hoewel ik denk dat veel mensen aan tafel zitten, toch een goeieavond gewenst!
Ik ben vandaag grieperig, keelpijn en erg moe, ik kon gelukkig nog wel naar het strand, en paar dingen gehaald bij Appie.
Ik kan maandag mijn nieuwe wachtwoord ophalen om mijn bankzaken weer te bekijken op internet, dus dat is ook fijn.
Ik dank dat ik vanavond maar tv ga kijken, iemand nog een goeie buistip?
Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...