Spring naar bijdragen

zaterdag 7 maart


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kilo, Utrecht, Tango. M'n auto heeft het vandaag begeven dus geen feestje nie voor mij. Want blijkbaar deed de trein ook raar en de auto van m'n pa kon ik niet lenen. :(
Dit is dus al de 3de keer dat ik naar Rotjeknor wilde en dat er iets tussenkomt. Blijkbaar wil Rotjeknor mij niet. :D

Nou ja, was er tijd voor anderen dingen. Heb zat te doen. :D

Woman, hier is Ie dan. :D Was wel enthousiast over zeer veel zilver maar valt wel mee geloof ik. ;) Hihihi, schrok er wel van want toen ik de foto maakte zaten de kaartjes er nog in. :D Dacht toch dat ik 'm 1x gedragen had om tot de conclusie te komen dat het niet helemaal bij me paste, maar dat besluit was blijkbaar al genomen nog voor het dragen. :D Is maat S of M, dat kon ik niet vinden. Als je 'm leuk vind, laat ik 'm zo in een noppen envelope glijden en stuur 'm naar je op (vermits jij je adres via pb geeft, delete ik daarna meteen weer) Het enige wat ik ervoor vraag is een foto van het uiteindelijke resultaat. ;)

Of.. Ook tips waar ik kan leren naaien (met een machine) ;) Of hoe je daarvoor adressen zoekt? Wil m'n eigen collectie voort maken, omdat mijn smaakt toch wel uitgesproken is en ik dus bijna nooit iets vind wat ik leuk vind. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me zo vrij vandaag! Ik loop geen risico meer dat m'n baas me belt dat ik een klusje moet doen op het werk. Niemand die ik nog moet bijstaan in de problems. Tijd voor mij me myself and I! Da's wel effe wennen maar voelt voorlopig hartstikke goed. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netwerk gezien? Dat Nederlanders massaal naar België trekken i.v.m. de jeugzorg? :D
I'm proud! Eindelijk! Bij mij hebben ze het ook verziekt, dus het contact met mijn pa had uitstel tot tig jaar terug. Ben blij dat we allebei die smoezen niet voor serieus genomen hebben van de Nederlandse staat want nu geniet ik op en top van mijn pa! En dat neemt niemand mij meer af. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ietwat teveel aan positieviteit nu. Kan ik een kilo hier droppen, iemand die het kan gebruiken? :D
Anders blijf ik hyper en daar heb ik niks aan en niemand niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Toppers, ik mag al naar huis dus ik spreek jullie straks weer, nou is het vandaag niet zo dat ik veel gesproken heb maar dat kon ook niet dus vandaar.

Ik haak later weer in doei.
druppeltje:present:
Spud:present:
kirky:present:
Joy:present:
catie:present:
An:present:
Marjo:present:
Fish:present:
Trees:present:
Dhendro:present:
Kaia :present:
Wing:present:
Albertina:present:
Marieke:present:
Houtje:present:

en iedereen die ik vergeten ben :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:meer namen schieten me niet te binnen nu

Laterz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb compleet tegen mijn gewoonte even overdag geslapen. Ik weet trouwens niet waarom een belg een steen mee naar bed zou nemen, sorry dat ik de reeks even verstoor.
Ik droomde dat ik in "date my Mom" zat. Verschrikkelijk.
Krijg meteen de neiging om nooit meer een boek te lezen. Dan val je in slaap en droom je zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé maar met die eerste zeg je dus dat Belgen goede gooiers zijn! :D Ik bedoel hoeveel stenen nemen jullie Hollanders mee naar bed? Wij hebben er maar eentje nodig. :P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was eigenlijk een vrij boeiend boek Spud. Ook al had mijn voorganger (bibliotheek) er haar of zijn eigen uitroeptekens, onderstrepingen en side-notes bij gezet. (irritant)
Maar de droom ging er over dat iedereen van het forum zat te jouwen van: en je hebt niet eens een dochter!!!!! Het is toch raar, dat wantrouwen van nu alweer een jaar geleden heeft er toch ingehakt. Wantrouwen terwijl je goed probeert te doen, of eerlijk wil zijn heeft blijkbaar impact. (ook al doe je het op een onhandige manier.)
Vandaar dat ik meteen even hier kwam kijken: mijn droom is toch niet waar?
Hup een kop thee en de kop weer even helder maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik eigenlijk een vraagje hè? Eigenlijk aan iedereen die hier op het forum zit met een partner aan zijn of haar zij. Hebben die partners er geen moeite mee dat je halve dagen op het forum zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Vie, je word hier vaak door mangel gehaald en dat mensen twijfelen aan je verhalen. Dus die droom vind ik niet zo gek. Soms doe je wel stoer maar volgens mij kan dat onbewust toch wel impackt hebben.
Bij mij althans wel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...