safidepafi Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Kirky nu zul je wel glimlachend de dag afsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Bedankt Pip en Spud. Helaas geen kaartjes maar werd vanmorgen opeens opgehaald door een vriend voor een bezoek aan de sauna.. heerlijk gezweet tjonge wat knap je daarvan op.Kirky: goed nieuws joh ook al komt er misschien niet direct een baan uit voort, doet je toch goed nietwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Kirky alles wat scheef is zal uiteindelijk weer recht komen, geduld is een schone zaak.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Ik ben trouwens nog wel een beetje verbaasd dat ik hier eerlijk vertel over mijn leven en dan aangevallen kan worden over hoe ik leef. Wat heeft dat met mijn alcoholgebruik te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Geen kaartje Hermie? Huh! Kijk maar even naar je mailbox. Ik heb ook zin in zo'n complete verwendag, gewoon even niet hyper zijn en voor me laten zorgen.Ik ga meteen even kijken of er een leuke aanbieding in de buurt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Safi het lijkt me heel simpel: actie is reactie. Als jij hier iets post, wat dan ook, kun je een reactie verwachten al dan niet positief. En dat heeft idd niets met je alcoholgebruik te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Haha Vie ik bedoelde kaartjes van Lenny. Reactie op jouw kaartje volgt nog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Safi, er zijn ook mensen die je niet hebben aangevallen, ik weet niet of je mijn berichtje hebt gelezen dat ik je juist heel creatief vind hoe je het toch voor elkaar krijgt om leuke dingen te doen.Aangevallen worden komt, is mijn ervaring, als je uitgesproken meningen hebt. En meestal is het niet eens een aanval, maar een reaktie op een sterk karakter.Sterke schouders en hoge bomen.Al kan je soms wel eens veel over je heen krijgen als je sterk, zelfstandig en krachtig overkomt. Net alsof jou dan niets pijn zou kunnen doen. Corinne van harte met alweer een rookvrije dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Oh bedoel je dat beschuitje Hermie, ja ik heb vandaag nog voor je rondgemaild. Wil het zelf ook wel zien, maar de tip om gewoon aan de dijk te gaan zitten is misschien niet zo gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Hermie en Vie bedankt en jullie hebben gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 You're welcome:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Kirky wat fijn voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Hermie, gefeliciteerd;)heb je je datum bij je profiel wel goed ingevuld? eerst maand en dan dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Pippi; ok dank voor de mededeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mari01 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoHermie, gefeliciteerd;) heb je je datum bij je profiel wel goed ingevuld? eerst maand en dan dag? Bedankt voor de tip, snap nu waarom ik niet als jarig stond dinsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Nee AR had niets ingevuld maar dat geeft niet what's in a number haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieNee AR had niets ingevuld maar dat geeft niet what's in a number haha. je leeftijd komt er echt niet bij hoor:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Haha voor een ieder die het weten wil ik ben 42.. dat heb ik toch maar weer gehaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Thnx Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Goedenavond allen,Een mededeling. Dit is een ADB forum, en laat het zo blijven!!De algehele teloorgang begint toe te slaan!!Er worden waarschuwingen gegeven, er dreigen bannen,men bant zichzelf!! De bedoeling hier is, hoe wordt men. hoe is men, en hoe blijft men ADB.Iemand zijn inkomsten en uitgaven onder de loep nemen,staat hier dan ook volstrekt buiten.Dit heeft weinig met wel of niet drinken van doen.Er wordt hier al genoeg onzin gedumpt!Het zou prettig zijn, iemand z'n manier van leven er buiten te houden.Groet, de verkwister!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Tsjonge 'de algehele teloorgang slaat toe'. Overdrijven is ook een vak hè. Ik zit ook niet op alle informatie die hier gegeven wordt te wachten maar een en ander kan wel degelijk van invloed zijn op de neiging, of zoals jullie het noemen de trigger, om weer te gaan drinken. Dus ja, zolang er geen BH- en cupmaten e.d. voorbij komen heb ik er persoonlijk geen moeite mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Soothe, Heb je een stageplek bij Tactive weten te bemachigen??Vertel nog eens leuk over je pianovorderingen en het stoppen met roken.De teloorgang slaat toe. Jammer!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Hermie, heb je ook een cupmaat achter in het alfabet????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 De manier waarop Safi zijn leven wenst te leven, doet mij niet triggeren.En ja, ik ben een aards overdrijver.!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Okè, Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden