Spring naar bijdragen

woensdag 4 maart


nico

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gaat het dan ergens naar toe Wing?

Vanmiddag bakkie gedaan op mijn werk, de nieuwe directie was er net en dat hadden we hard nodig, de printers zouden deze week bijna weggehaald worden vanwege al het gedoe met faillissement en overname en 2e overname. Dat is nu over. We krijgen betere printers voor hetzelfde contract en eindelijk een elektrische papiersnijder. Fijne directie die meedenkt! dus de sfeer was gelijk een stuk beter en morgen begin ik weer.
Niet dat ik al echt zin heb maar op het werk waren ze erg blij dat ik morgen weer ging werken, ze knepen hem flink dat ik langer weg zou blijven. Ik heb wel afgesproken dat ik eventjes mijn eigen werktijden wil aanhouden, dus na een slechte nacht later beginnen en soms eerder weg kunnen indien nodig.

Kriky? heb je Dig-id? dan kan je online je belastingen, jaaropgaven enz opvragen, wel zo handig!

Woman, goed gedaan vandaag, vergeet ook niet dat je je droom vandaag hebt afgebroken en dat dat een flinke impact heeft.
jaloers op jouw hond, de mijne ligt alleen maar tegen mijn benen aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Dat was een flinke dut
Net wakker
de rimpels staan nog in mn gezicht
De dromen logen er niet om, zelfs de Dalai Lama kwam even langs
Eerst maar even de hond uit en mn shirtje in de briefbus gooien.
Frisse lucht, beetje bewegen, fijn
De briefbus ia vlakbij, het grasveldje ook, ik ben zo terug.
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nog steeds in een joepie stemming. Zit zomaar heel laat een film te kijken terwijl ik er morgen vroeg uit moet. Helemaal nergens bang voor, dat ik het morgen niet aan kan of zo.
Het lijkt alsof het nu pas echt tot me doordringt wat die rot drank met me heeft gedaan.
Psychisch had het me zowat gesloopt.

Maar............. ik ben er weer.
Vind ik toch belangrijke positieve mededelingen, vooral voor degene die nog twijfelen om te minderen of te stoppen.
Ga ermee aan de slag, het leven wordt zoveel beter!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, ik ben geen beul! Kamerplanten met deze kou naar buiten. We zetten jou toch ook niet in je nakie op straat?
An blij voor je dat je je zo sterk voelt. Ik heb dat zelf ook nog steeds wel eens, zo'n soort geluksgevoel dat al dat drankgeduvel niet meer hoeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...