FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Kate en Wing, jullie hebben zelfde icoontje! Ik vergis me nog wel eens even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Vanavond een klant op de praktijk die me qua gedrag wel aan mijn ex deed denken.Wildewel dat de kat het goed had, maar deed moeilijk met nierdieet meenemen of morgen terugkomen voor infuus....Beetje onduidelijk wat hij nou wilde..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ja Vis het blijft wel opletten hier Hopelijk komt er uit verder onderzoek meer naar boven en valt het mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Oh je hebt het al snel aangepast hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ja Wing,Ik wil best een heel verhaal vertellen;Vrije dag vandaagBoodschappen gedaannBelangrijk telefoontje gepleegdNaar dorp gelopenBrief op de bus gedaanMet dochter gebeldPizza gegetenGebaald van het weer.Journaal gekekenwordt je ook niet vrolijk vanMet andere woorden, bijna niets gedaan vandaag,o ja ook nog gestreken.Oke,lang genoeg,dat wel maar interresant:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ik maak nog al wel eens een typvoutje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Het weer is een hot item! Daar zijn "ons mensen" blijkbaar gevoelig voor.Ik ben hondse moe! Nogal weergevoelig!Krijg er de rambam van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Wing, hou vol. Je komt er wel doorheen.Zolang je maar de kant opgaat die je voor ogen hebt.Het eind is in zicht En dus ook het begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Kate: heeft wel lang geduurd zeg ppffffffffffffff......................... Ik zit hier al vanaf augustus 2007 op het forum!!!!!!!!! Niet te geloven gewoon. Het was een hardnekkige 'griep' zullen we maar zeggen.Nu wil ik nog weten hoe het met Corien gaat , maar die heeft het te druk.Ik wil nu dus ook van dat roken af,maar ik durf dus absoluut niet. Ik stel maar uit.Zal ook wel zo'n langdurige geschiedenis worden.Ook daar ben ik ooit eens mee gestopt en had er een jaar vreselijke last van.Kijk als ik weet dat het met een week of twee gepiept is....Ach zo blijven we bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Hey Soothe gaan we over het weer klagen! Van regen groeien de planten. Dankzij de wolken en de regen leven we niet in een woestijn.Mooi toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ach An de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als je eraan toe bent probeer je het gewoon.Oh als ik naar mijn aanmelddatum kijk loop ik hier ook al even rond.Toch is er een goeie ontwikkeling geweest. Maar laat ik eerst stille voortdoen. Wie weet haal ik de 1000 berichten nog.Ga eruit.Slaap lekker voor later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ai Kate, ja ik zie het hihi, nou ja misschien haal ik je gewoon in .... met de berichtjes.doei doei... ik ga ook vroeg naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Eindeloos en beginloos Wing.Halleluja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Kate, je hebt een punt. Toch woon ik liever in een mild klimaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Wie is er jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Je gaat weer naar het begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Zo. Ik lig. De schemerlamp nog schemerigerlamp gemaakt. Muziekje. Ja. Theetje. Ja.Over 5 min. kan ik checken hoe laat morgen mijntelefoon wordt geleverd en of ik dus wel of niet gawerken morgenochtend. Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 even de hond een gevulde kong geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Marjo, kan je liggend typen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 I'm fine! Relaxed.Ja. Dat kan ik.Knap hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Oh! Ja klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Hij heeft een speciale senior King, die is wat zachter;)de ander heeft een kauwstaafje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Wing,een beetje late reactieGoede dagindeling heb je,Vooral de shekkis zorgen voor de nodige rustpunten.Lachen met jou:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Als ik zin heb.Jij ook hoorZie! Liggend...Tataaaaa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden