Spring naar bijdragen

dinsdag 17 maart


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb keihard gewerkt bij de Sport, en kwam buiten, fiets omgelazerd. Licht afgebroken, wiel scheef, mandje kapot :devil: en de zon schijnt zo lekker.

Meteen maar naar de fietsendokter geweest.

Pip, ik doe tegenwoordig alles van Dochter weg, niemand heeft nog interesse in niet-merkkleding. Maar voor jouw Pietje heb ik misschien nog een paar broeken, maat kleine volwassene. Zoon is hier de 1.80 gepasseerd (nét 14 zeg) dus dat belooft wat. Ik heb ook nog zomerjassen, en sweaters truien misschien. En t-shirts voor de zomer. Interesse?

En ik vind tóch dat je hier af en toe moet kunnen mogen zeuren dat alles zo duur is, en dat er nou weinig mensen waren die precies JOUW spullen kunnen gebruiken, dat geeft toch niet? Je wilt er iemand blij mee maken, en dat is mooi van je. Dat dat niet lukt is jammer, maar is toch geen reden tot verbod op zeuren? Al die dingen zijn juist triggers om te gaan drinken, en dat moeten we niet hebben !!!

:present: voor je goede bedoelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

quote:


Originally posted by:
dhendro


Hoi Mari, jij ook gefeliciteerd met je 3 weken. Ja ik ben wel trots op 3 weken nuchter maar ik ben met de dag minder trots over afgelopen jaren.





Nou, Dhendro, hier kan ik gewoon kwaad om worden! In plaats van trots te zijn op je heden en je toekomst, ga je jezelf aanpraten dat je verleden mislukt is!


Je moet één ding niet vergeten: dat verleden heeft jou gemaakt tot wie je nu bent!


Je verleden zorgt ervoor dat je nu kan stoppen! Iedere dag nu is winst!




Wees trots op jezelf!
:present:
:present:
:present:


Nou zeg, doe ff kalm. Ik heb duidelijk gezegd dat ik trots ben op 3 weken omdat ik dat ook ben. Ik heb het ook niet over een mislukt verleden. Ik kijk wel achterom omdat ik het nu anders wil, ik zie niet in wat daar mis mee is. Ik besta uit mijn verleden, heden en toekomst.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,

vandaag vroege dienst gehad. Morgen ga ik naar de huisarts, overleggen over psychische ondersteuning. Geen zin. Het is dat een vriendin me ophaalt, anders was ik niet gegaan. Ik heb geen zin om verder nog wat te schrijven of te lezen. Maar ik drink niet.

Joy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Houtje dat ben ik niet met je eens dat niemand meer geïnteresseerd is in niet-merkkleding. Ik krijg (gelukkig) regelmatig kleding aangeboden voor mijn dochter en wij kijken niet naar merkjes, alleen of iets leuk is of niet en of het past natuurlijk:)
Wij hebben hier sinds kort ook een kledingbank en alles wat ik niet kan gebruiken gaat daar naartoe, misschien een ideetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Kirky! Zo voed ik mijn dochter ook op van kijk je kunt 1 dure broek kopen of 3 andere, net zo leuke, maar dan zonder merkje. En trouwens ik kocht vroeger mijn kleding al vaak bij 2ehandszaken en heb zo af en toe toch wel een trend gestart haha. Er is niets mis mee om je te onderscheiden van de menigte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hermie

Ik ben het helemaal met je eens Dhendro. Ook ik kijk regelmatig achterom, niet uit een verlangen naar maar om weer even te focussen op wat ik absoluut niet meer wil. En trouwens niet alles in je verleden is slecht geweest toch.



Nee natuurlijk is niet alles slecht gewest maar het drankgebruik en wat daar mee samenhangt wil ik niet terug. That's all.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dsnk voor het duimen, dat heeft geholpen. Het was een heel verrassend onderzoek & gesprek waarin allerlei andere mogelijkheden werden besproken om beter te kunnen horen. Ik heb me van het begin tot het einde zeer respectvol behandeld gevoeld en ook gestimuleerd en begrepen.
Dat is voor mij een prettig gevoel, en ik ben blij met de perspectieven die er zijn.
Ik herken nu wel erg de neiging om van pure blijdschap te gaan drinken.
Dat doe ik niet, omdat ik mede door jullie heb ervaren dat je beter wat anders kan gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is top Vie!!

en tuurlijk klagen rijke mensen meer, want zij moeten meer belasting betalen ;) en meer afbetalen voor dat enorme huis en die grote auto, en meer wegenbelasting, en de kinders willen alleen maar merkkleding, en aan golfclubs
en wat dacht je van die vakanties?

Ik ben blij dat ik al die zorgen gelukkig niet heb!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond krabbekokertjes,

Ik heb de indruk dat er de laatste drie dagen een aantal goed geschreven stukken zijn geplaatst. Straks ga ik wel wat grasduinen van zaterdag tot vandaag, maar eerst vandaag natuurlijk verkennen, want ik wil toch weten hoe het met bijv. Pippi is gegaan en met Vie en misschien nog wel meer mensen.

Ik kan jullie wel met trots melden dat ik 2 weken rookvrij ben en dat het bevalt, maar ook dat het niet altijd even prettig voelt. Trek gaat voorbij en ik hoef me tenminste niet meer uit een gezelschap te verwijderen om van die onmisbare sigaret te genieten onderwijl bibberend van de kou en met grote moeite drooghoudend in de stromende regen. Al moet ik er nog mee leren omgaan, deze nieuw verworven vrijheid wil ik behouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...