Spring naar bijdragen

dinsdag 17 maart


Aanbevolen berichten

Zo
Iets eerder wakker vandaag, nog steeds veeeeeel te laat maar goed, we hangen een gewichtje aan de verbetering.
Gister hele toestand bij de dogdance.....
Er zit 1 hele agressieve hond bij. Die houdt niet van kleine teefjes.
Dus gister maar eens een gesprek gehad met instructrice. Dat ik me niet veilig voel.
Moet zeggen dat ik best wel verbijsterd was over haar reactie. Dat de agressieve hond tenminste op Gehoorzaamheid zit, en dat Zowie niet luistert, omdat ze steeds met andere honden wil spelen ......(:)) Want dan was het geen probleem geweest. Nou ja zeg. Nu afgesproken dat de agressieve hond meer in een hoek gaat zitten ipv midden voor de dansvloer, met hond goed achter dr benen.
Ik wil er niet mee stoppen, want het is zo leuk en ze leert het harstikke goed. Met hier en daar een wegloopactie omdat ze weer een leuk hondje ziet aan de kant.
Ik kan wel trainen dat ze echt strak bij me blijft als ik dat wil. Maar eens kijken of ik daar zin in heb want ik ben niet zo van de dril. Ik wil gewoon dat Zowie een blij hondje blijft. Doggydance is echt voor fun, niet omdat ik vind dat ze niet luistert of ongehoorzaam is. Maar ja ze loopt wel steeds weg en springt bij iedereen op schoot als het even kan. Wat een schatje he, kleine boef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
dhendro

Hoi Mari, jij ook gefeliciteerd met je 3 weken. Ja ik ben wel trots op 3 weken nuchter maar ik ben met de dag minder trots over afgelopen jaren.



Nou, Dhendro, hier kan ik gewoon kwaad om worden! In plaats van trots te zijn op je heden en je toekomst, ga je jezelf aanpraten dat je verleden mislukt is!
Je moet één ding niet vergeten: dat verleden heeft jou gemaakt tot wie je nu bent!
Je verleden zorgt ervoor dat je nu kan stoppen! Iedere dag nu is winst!

Wees trots op jezelf!:present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, wanneer krijg je uitslag?
En zijn alle onderzoeken nou geweest, of komen er nog meer bij?

Woman, mijn hondje is ook geen toonbeeld van gehoorzaamheid (zucht), maar een hond vindt het prettig als er een duidelijke roedelleider is (JIJ dus en niet Zowie), en als ze weet waar ze zich aan moet houden. Het is zeker niet zo dat ze daar minder blij van wordt!

Maar met mijn hondje lukt het ook niet altijd hoor! Ik heb haar getraind met de clickermethode, en als ik dat af en toe weer even herhaal wordt ze daar helemaal blij van en doet ze huppelend (hmmm, kan een hond huppelen?) wat er van haar verwacht wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOI ALLEMAAL

IK KAN WEER INLOGGEN !!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!

DANK JE WEL TACTUS EN DANK JE AARDIGE WEBMASTER!!!!!!!

pieoouuuwwwwwww het leek wel een ban (en dat was het ook, onbedoeld zo bleek maar niet op gebruikersnaam maar op ip-adres).

Jeeeeaaaaahhhhh!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip ik weet dat je voor huismijt speciale hoezen hebt vor matras, dekbed en kussen dat scheelt echt al een hoop, mijn dochter heeft ze ook. Ik kreeg die helemaal vergoed van het ziekenfonds, moet je wel een officiële verklaring hebben maar dat lijkt me geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk hoort dit wel op het forum, Pip! Het zou zomaar een aanleiding te kunnen zijn om te drinken, ten minste voor mij wel...Maar wel fijn dat je, mocht je dat ooit willen, nog wel een hond kan nemen! Ik heb het idee dat je daar ook heel blij van zou kunnen worden!:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een gedoe Pip! het houd ook maar niet op he!

Ja, een hond heeft naast nadelen (mijne luistert ook niet atijd even goed) ook voordelen, ik gooi hem zo lekker in zijn fietsmand en we gaan de hort op.
zon schijnt hier inmiddels, camera mee, de paden op en de lanen in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alert, hoge scroll factor!!!!!!!!!!!!:)

Moet het toch met iemand delen. Delen is helen!!

Mozes Kriebel, waanzinnig grote kamer 5.50 meter raam.
Ik loop op m'n tandvlees, ik word oud! ;)

Maar wat een spiegels. Dat voelt lekker.
Heb het weer voor een jaar gezien, ben gesloopt.;)

Net na het zemen kwam de zon, dus streeploos.
Ik ben een mierenn***er!




Pfffffffffff zucht zucht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip het klinkt heel stom maar ik wil nog wel eens naar het kleine huis kijken. Niet omdat ik het zo mooi vind maar omdat het altijd zo emo is en dan kan ik lekker ff janken, daarna de A team om agressie kwijt te raken en dan lekker eten. Slaat mss nergens op maar voel me dan altijd een stuk beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, ik lijd nog aan uitstelgedrag. Dus het is hier een bende.
Men vindt het een paleisje, maar ik zie slechts rommel.

Dit moest gebeuren. Morgen de slaapkamerkant!
dat geeft geestelijke rust. Zaken wegwerken.

Ook deze week de hond laten vaccineren, ben al iets te laat.
Er is een veiligheidsmarge ingebouwd, maar taken moeten opgelost,
dat is beter voor het systeem!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...