Spring naar bijdragen

dinsdag 17 maart


Aanbevolen berichten

Ook weer eens een goedemorgen van mij!

Ik loop vreselijk achter, weet niet wat er nog op het forum speelt. Lees dat Vie haar onderzoek krijgt. Zal aan je denken!
En wat is er met Pippi?
Het is niet persoonlijk bedoelt, dat ik hier zo weinig kom. Eigenlijk meer een teken, dat ik de draad weer beter te pakken krijg en mijn normale ritme weer hervind. Heerlijk gevoel, maar soms wel eng.
Heb geprobeerd de draadjes bij te lezen, maar jullie zijn niet bij te houden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Water,

Er was een boer daar in het Noorden.
Zijn knecht kwam iedere ochtend op de fiets.

De dialoog ging als volgt: Morgen boer, morgen knecht. Verder geen woord heel de dag!
Avond boer, avond knecht.

Iedere dag het zelfde, dag in dag uit!

Op een ochtend komt de knecht op een nieuwe fiets!
Morgen boer, morgen knecht. Heb je een nieuwe fiets?

Nooit kwam de knecht meer terug!! Maanden later komt hij de knecht op een veemarkt tegen!
Je kwam nooit weerom. Wat scheelt?

Knecht antwoordt , ach dat gezeik over die fiets!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is dat, Soothe. Don't state the obvious. :P
Maar om alle misverstanden te voorkomen, ik ben ook maar import hoor.
Mijn roots liggen hier niet, maar mijn hart wel. Nu alweer elf jaar.
Alleen die taal he... ik moet hoognodig op cursus.
"kmot nog eevm normoal proatn leern" :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

De discussie afscheid nemen van een vriend heb ik vannacht in mijn gedachten gevoerd.

Water Alcohol is inderdaad een vriend en een vijand. Heb tot heel laat discussie met mezelf gevoerd waarom ik geen afscheid kon nemen. Ik heb zowat mijn hele jeugd onder de loep genomen.

En alc diende voor mij om mijn laag zelfbeeld op te vijzelen. Mijn onzekerheid te camoufleren. Deze onzekerheid is ontstaan in mijn kinderjaren. Op groeien in een liefdeloze gezin, met veel ruzies maakte dat ik mij angstig voelde en mij verstopte in mijn kamer. Eerst begon ik op kamer stiekim sigaretten te roken en later toen ik volwassen werd was dat alcohol.

Voor mij is dit patroon van reageren op situaties dus een heel oude vriend waar ik nu al bijna 7 jaar probeert afscheid te nemen.

Ik dat dat de emotionle uitbarsting een van deze dagen wel zal komen.

Ik ga nu douchen en koffie drinken.

Bovenstaande is zomaar een analyse van mijzelf die ik kwijt wilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mari, zou ik tijd over hebben?
En zo raar is het nu ook weer niet. Verleden jaar was de laatste keer.
Ik dacht, ik wacht tot het nieuwjaar. Al de kruitdampen op oudejaars avond.
Maar nu lijkt het of het mist!

Overigens geeft het wel voldoening. Door de grote overgang, zie je het verschil beter.
Vanavond reflecteren de lampjes weer in het raam.

Dan ga ik heel de avond lopen kijken, Gekkie hè.

Groet en ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Mari, zou ik tijd over hebben?


En zo raar is het nu ook weer niet. Verleden jaar was de laatste keer.


Ik dacht, ik wacht tot het nieuwjaar. Al de kruitdampen op oudejaars avond.


Maar nu lijkt het of het mist!




Overigens geeft het wel voldoening. Door de grote overgang, zie je het verschil beter.


Vanavond reflecteren de lampjes weer in het raam.




Dan ga ik heel de avond lopen kijken, Gekkie hè.




Groet en ga goed!




Nee Soothe, niet raar, ook ik heb na anderhalf jaar weer vrij zicht, en dan niet alleen doordat ik schone ramen heb. En die tijd heb ik in tonnen over omdat ik niet meer vanaf 17 uur als een malloot heen en weer naar de koelkast hoef te lopen

Groetjes

mari
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal!

Even tussen de neus en lippen door:

Ik Tine/ Tien sta vandaag precies 4 maanden droog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is me gelukt om het niet drinken vol te houden!
Gelukkig heb ik erg veel steun gehad van Houtje daarom deze slinger ook voor haar!
:present::heart::sun::present::heart::sun::present::heart::sun::present::heart::sun::present::heart::sun::present::heart::sun:

Het was echt soms heel zwaar om toch niet even wat te drinken maar gelukkig niet gedaan.
Ik ben er nog lang niet maar ik ga de goede kant op!

Ik heb het erg druk dus ik houd het kort!
Alle ziekenhuisbezoekers sterkte en iedereen een droge dag!

Lieve groet,

Tine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okee, ben ik weer,
vandaag even geen strandwandeling Soothe maar wel zometeen naar buiten.
Inmiddels heb ik mijn hulptroepen ingeschakeld, vanmiddag een gesprekje met mijn trajectbegeleidster en morgenochtend huisarts,
want ik zit enorm met mijn gevoel te worstelen, van rust tot totale paniek, en nee, de ritalin slik ik niet meer
rust en afleiding, niks moeten en tegen mezelf zeggen dat het goed is, en dat het allemaal mag.
het is zoals het is en het gaat zoals het gaat...

Kirky heb jij zon?? hier is het helaas grijs maar de lente laat zich stiekem toch wel zien zo hier en daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Tine!!!!!!!

Caro wat een schatjes, wat een heerlijke knuffeltjes.

Ja Soothe blijf maar lekker bij druppie.

Mijn hemel, net scootmobiel aangevraagt, wat een emo. Intake gehad en zo begonnen meteen over hulp in de huishouding, badkamer bekijken en een traplift. Luister ff mevrouw ik vraag alleen om een scoot. Krijg ik ijskoud te horen dat het zo niet langer gaat en meer hulp nodig heb als die scoot. Nu moet ik wachten tot er een indicatieadviseur komt om de hele toko hier te bekijken terwijl ik alleen een scoot vroeg dus druppel janken van doe er dan ook maar een tuinman bij want dat is me ook te zwaar. Sjonge daar kan ik met mijn verstand niet bij want we moeten overal op bezuinigen en gaan ze het hier met bakken dreigen terwijl mijn huis te koop staat dan hoef je die onzin toch niet meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bako maar loopt dat dan ook niet via CIZ? Een aangepaste woning zou een uitkomst zijn want p@s telkens naast het potje en ben nu gedwongen mijn huis te verkopen om een gelijkvloerse woning te kopen en ik wil helemaal niets meer kopen maar wat moet ik anders? Haha dus bij jou reageerden ze ook zo raar? Ik zie het er al van komen dat straks mijn huis verbouwt is en ik nog steeds met die rollator omval naja dan heb ik tenminste nog kunnen lachen. Heb een groot deel hier op forum gemist dus ben nog niet zo goed op de hoogte maar mag ik vragen waarom jij niet/niet goed kan lopen? Hoef je niet op te antwoorden hoor, of als je liever wil via pb en anders beschouw me maar als een brutaaltje om zoiets te vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Caro en nee zo'n vaart zal het niet lopen maar nu ik toegeef dat het niet meer gaat zie ik ff door de bomen het bos niet meer hoe het allemaal aan te pakken zo in mijn uppie. Moet al verwerken dat ik zo aftakel en meteen actie ondernemen op een terrein waar ik geen kaas van gegeten heb. Wil absoluut hier geen medelijden opwekken of zielig doen maar vind het gewoon zwaar. Een troost is dat we het allemaal zwaar hebben en daar bijt ik me maar in vast.

Succes met je bed en niet meteen uitproberen want voor je het weet is het woensdag hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Wing !!!

quote:


Originally posted by:
wingchun

De analogie met drank is wat mij aangaat opzienbarend BamBam.




Hier alles okee. Eerlijk is eerlijk: de breuk is nog niet definitief,


maar de uitkomst staat al vast.


Het is als het doorzagen van een balk.


Zolang je maar niet stopt met zagen


komt er een moment dat je erdoor bent.


Ik zaag rustig verder.




Een goede dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...