silverwings Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 mijn 1e stopdag is redelijk gegaan.Om 22.00 uur had ik het er erg moeilijk, ik ben toen onder de zonnebank gegaan om even te ontspannen.daarna even gedoucht en nog even tv gekeken.Ik heb nu een slaaptablet ingenomen en een beker warme melk, en ga zo lekker slapen.Dus de 1e dag was een succes, op naar dag 2.groetjes Silver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Drank Uw vriend of vijand.Deze gedachte is ontstaan naar aanleiding van een uitspraak van Wing.Drank zien als een vriend.Er zit een kern van waarheid in.Je kan op twee manieren afscheid nemen van deze vriend .De rationele manier en de emotionele manier.Ik heb drank altijd als een vriend beschouwt tot zij mijn leven in handen nam en mij stuurloos achter liet.Toen drank een probleem was geworden was zij mijn vriend niet meer, maar vijand.Afscheid nemen van een vijand gaat gepaard met veel wapengekletter en strijd.Voeding in de vorm van verwijten en beschuldigingen leveren weer nieuwe onblusbare brandhaarden op.Uiteindelijk zijn er twee verliezers.Noem het de rationele manier van afscheid nemen van de vijand .Drank als vriend blijven beschouwen ongeacht het leed geleden door deze vriend is de emotionele manier van afscheid nemen.Je kunt afscheid nemen door afstand te nemen van deze vriend die ons altijd op het verkeerde been heeft gezet (minderen) of door haar definitief uit het leven te bannen (stopper).De emotionele vorm van afscheid nemen van een vriend.Dit afscheid gaat gepaard met pijn en verdriet.De gevoelswaarde ligt op een hoger niveau.De geestelijke impact is groter en dat is zeer waardevol.Uw vriend vergeven, is hem graag blijven zien.Zomaar een gedacht op de vroege ochtend.Fijne dag allemaal en Silverwing, laat vooral de eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Pip ik las dat je vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis moet.Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedenmorgen!Een goed begin, Silverwings... en het wordt steeds beter, dus volhouden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Vie ik zal voor je duimen vandaag.Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Wing die patronenen vertellen veel over onverwerkt leed.Het zijn pijnlijke momenten, maar geven na verwerkt of besproken te zijn veel ruimte.Het is kunst oud van nieuw te onderscheiden en bespreekbaar te maken, te delen.In plaats van de partner verantwoordelijk te maken voor de onaangename gevoelens die oud zeer met zich meebrengt.deze emoties delen schept een band.Een verbondenheid die ik nooit heb gekend.Het brengt mensen dichter bij elkaar.Het schept ruimte nodig voor een relatie op langer termijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedemorgen,ik heb zin in Wing, off topic, nee toch. Wie weet wat dit voor jou betekend in relatie tot de drank. Misschien wel niets, misschien wel heel veel. heb een fijne dag. Hoe gaat het met je?Sterkte voor de ziekenhuisgangers.Alleen vandaag drink ik niet. Het bevalt me wel dus plak ik er nog een dagje aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: rvanth... Het is kunst oud van nieuw te onderscheiden ... Da's een moeilijke, vind ik. Daar moet ik altijd heel erg bij nadenken.Maar als het me lukt om dit onderscheid te maken dan kijk ik ook heel anders tegen mezelf en anderen aan.En ga ik dus anders met de situatie om. Meestal milder, rustiger, begrijpender.Of ik word gewoon oud, dat kan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goede morgen allemaal,Vie ik duim voor je, succes:present:Pippi, sterkte vandaag:present:iedereen een fijne droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Water, oud zeer dient zich meestal aan als een groot onaangenaam gevoel in een nieuwe situatie.De aanleiding is vaak iets kleins.Het heeft lang geduurd voor ik onderscheid kon maken tussen deze twee.wat hoort bij mij, wat bij die ander? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedemorgen Bambam en Albert.Beetje zware kost op de vroege morgen.Ik ga aan het werk.Zonnetje schijnt.Lekker naar buiten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goede morgen,Allemaal een prettige dag en Bambam ik doe met je mee. Ook ik drink vandaag niet,Ferry, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Morguh Yep, mijn opgepimpte wekker heeft me netjes op tijd uit bed gerammeld Business as usual vandaag, kan ik haast wel zeggen. Naar de psycholoog en daarna naar db....vandaag om precies te zijn, werken aan het decor voor de toneelvoorstelling. Voel me goed lichamelijk (heb uitslag van de bloedtest gehad; geen vuiltje aan de lucht) en mentaal sterk. Humor is weer helemaal terug en het gaat goed met de liefde. Geen craving.Reageren en bijlezen doe ik later vandaag....vooral op jou Wing; is een mooie discussie over op te bouwen Welkom bij de club Silverwings! Moet rap zijn, snel onder de douche en op het fietske.Have a nice dayHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 G'morgen all. Ik moet toch eens wat meer gaan slapen, loop ik nou mezelf nog steeds aan te praten dat ik niet kan slapen zonder borrel? of is het een nog een normaal gevolg van geen alcohol? of.. nouja ik zie wel. succes ieder vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mari01 Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedemorgen allemaal!Carolien: wat een heerlijk blij filmpje, loop al dansend door het huis Dhendro: gefeliciteerd met 3 volle weken, hoe trots kan je zijn?Voor alle anderen, succes met onderzoeken, strijd van wel of niet (ik zeg: niet) en wellicht tot later, ik ga de zon in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hoi Mari, jij ook gefeliciteerd met je 3 weken. Ja ik ben wel trots op 3 weken nuchter maar ik ben met de dag minder trots over afgelopen jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedemorgen, uitgeraasd en uitgeslapen Vie, heel veel succes vandaag met je onderzoek, kan me voorstellen dat dat enorm ingrijpend ismisschien weer kunnen horen na a die jaren !! Ik duim met je mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Niet achterom blijven kijken, Dhendro, dan ga je struikelen.Voor je uit kijken en doorstappen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedemorgen,@ Water, de ouwe zak. Misschien wel gewoon een stille Grunninger.Niet generaliseren Soothe! Koffie.Een VOUTJE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Mari, :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Dhendro, :present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Tapas hoi,Houd je van de zee! Even lekker met de hond langs de waterlijn.Bij mij doet dat wonderen!Je pakt de sprinter in Haarlem.,en heerlijk in Zandvoort langs de waterlijn!Laat de boel de boel!To blow the cobwebs away. Aangepast, nieuwe leesbril nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Waaauw een bos rozen Tja water, beetje achterom kijken om wat van te leren misschien.Maar ok doorstappen moet ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Mogge iedereen,Vie succes vandaag.Pip sterkte voor jou.Vrolijke Caro danst weer door het leven, heerlijk.Papillon hoe gaat het nu met je?Zo ik ben er eindelijk over uit dat ik vandaag een scootmobiel ga aanvragen, sjonge dat was een drempel. Eigenlijk nog wel maar het kan niet anders meer dus ik moet wel hahaha want met een rollator val ik nog even hard. Had vorige week al in die van Carolien gereden en tot mijn grote verbazing keek niemand me aan dus hup drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Mari en Dhendro rustig doorgaan. Het komt goed! De kop is eraf!Klasse!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Waarom denk je dat ik hier zit om van de lang-gestopten te horen dat het goed komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden