Kaia Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Woman: mediteren?Hee ha die An, gaat het allemaal goed daar?Marjo, ik vind het heel lief van Klaas dat hij jou zijn geliefde schilderij gunt, misschien vindt hij het ook wel een prettig idee als er -naast de kinderen- wat stukjes van hem bij jou blijven? Jullie hebben ook een heel leven samen gedeeld... het is toch mooi als jullie elkaar in liefde kunnen loslaten, wetende dat jullie ook ergens voor altijd verbonden zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Inderdaad BamBam, bah ....Ik rook zelf wel, maar dat is echt heel weinig.Meestal maar 1 of 2 per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hmmmm ja Kaia zou kunnen maar dan ben ik bang dat ik ook in slaap val....Ben nu een bom fruit aan het blenderen. Toch wil ik wel een rust moment inlassen. Misschien iets van een borduurklusje, toch lekker op de bank, maar niet te lui zodat ik in slaap val.Als ik heel veel geld zou hebben, zou ik me lekker laten masseren, naar de sauna, zonnebankje enzo. Maar dat heb ik nie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Marjo, het is zeker geen afkeuring hoor, maar ik wil graag dingen begrijpen van mensen die ik aardig vind. En ik ben ook heus geen puur zakelijk reagerend iemand. Maar ik mag toch wel zeggen dat ik je de laatste tijd wat cryptisch vind? Jij zegt jouw dingen, ik de mijne. En ik heb gewoon belangstelling voor wat jij doet. Woman niet om het een of ander, maar je had toch via een datingsite een afspraak met een leuke vrouw? Vertelde je vorige week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Story of my life, hihi, de mensen aan wie ik wat vraag zijn er nou juist net niet.Dan ga ik ook maar even wat anders doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Kaia: hier gaat alles weer goed.Ik heb een zeer gevaarlijk week doorstaan.Heel druk en dan die maandelijkse toestanden EN dan dat stoppen met roken erbij.En nu ben ik een bom vol energie.Niet meer tegen te houden ...GIRL POWER> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 An zo'n week doorstaan maakt je alleen maar NOG sterker geniet maar van jouw zelf- ende welverdiende BOM energie, ik neem m'n petje voor je af hoe jij het nu allemaal doet; stond je eerst een poos op het perron, nu zit je in die trein, soms eventjes wat wisselstoringen, that's life, maar je blijft maar gaaaaan! Superwoman met girlpower, YIHA!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Lief Bammetje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Toppers ik verlaat het forum even want ik ga eten bij Will tot vanavond:present:Stamppot boerenkool trouwens;) lekkerlaterrrrsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ja, zij is erg stilletjes geworden wat betreft het mailcontact....zo gaat dat wel vaker... quote: Originally posted by: VieWoman niet om het een of ander, maar je had toch via een datingsite een afspraak met een leuke vrouw? Vertelde je vorige week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ach ja, 100 punten roem en nog nat gaan. Zo'n dag is het vandaag. Maar ik drink niet, mn auto is eindelijk weer klaar en het is ff droog. Like at the bright site..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Heel even droog:angry: heel erg even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hihi, das ook maar net weer hoe je het bekijkt:o maar ok, ik drink niet, ik rook niet, alles wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Studeerse Spud. Go girl, go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik heb tweemaal in mijn leven een date gehad via een site. De eerste bleek getrouwd te zijn en alleen op zoek naar een gemakkelijke fuck, sorry dat ik het zo zeg.De tweede heeft me maandenlang gestalkt. Je inschrijven op een site is niet zo moeilijk, er zijn er zat. Ik weet niet of jullie ook mailen met hotmail of livemail, maar alleen daar al word je overstelpt met psychologische testen om een date te beginnen. Het ultieme geluk!Nou, forget it.Wetenschappelijk is bewezen, en dat geloof ik ook echt, dat mensen op elkaar vallen via feromonen. Je neus dus. Het kan best zijn dat andere mensen iemand ontmoeten via een site en dan elkaar echt vinden, maar: waarom als dat zo'n succes zou zijn, staan er nog zoveel mensen ingeschreven? Op zo'n site zou eigenlijk moeten staan: sorry, we zijn zo'n succes dat we geen partners meer over hebben, hihi. Ik heb mijn man ontmoet omdat ik toevallig eens een keer in het echt mijn neus naar buiten stak.Geen oordeel over dat soort sites, maar pas op!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ook zonder account krijg je wel reacties hoor !!Je gaat naar tenalP eitaleR en schrijft je gratis in, dwz dat je een vragenlijstje invult die zichtbaar is voor bezoekers. Met foto krijg je veel meer reacties dan zonder foto. Je kunt ook zelf interesseberichtjes sturen, als je geen account hebt. Het wijst zich vanzelf.Hoe leuker je starttekst hoe meer reacties natuurlijk.......Je kan toch eens kijken, je kan je ltijd weer afmelden quote: Originally posted by: SpudHé Woman, hoe werkt dat eigenlijk op zo'n site? Ik hoorde de laatste tijd zoveel mensen erover dat ik ook eens ben gaan nieuwsgierigen. Maaruh, of ze zijn allemaal op zoek naar mij of ze zijn allemaal niet zo origineel in hun starttekst. Of heeft dat te maken dat je zonder account de site bezoekt? Op dit moment ben ik helemaal niet opzoek (misschien dat het 'm dat is ) Maar altijd handig om te weten hoe zoiets werkt wanneer ik misschien ooit wel sta te springen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Zo, even wat uurtjes op de bank doorgebracht. Mn best gedaan om niet te slapen is redelijk gelukt. Voel me wel gaar, eerst een kop koffie dus. Vanavond mn buidansoutfit uitproberen (hij is eindelijk klaar )http://img140.imageshack.us/my.php?image=dsc00649w.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 hallo allemaar ik ben ook weer thuis van mijn werk.Dus als eerste maar even hier bij gelezen.Jullie zijn best een gezellig stel moet ik zeggen, maar jullie delen dan ook al weer een tijdje met elkaar lees ik zo hier en daar.Nou ik zal maar eens even een bordje eten pakken. mijn maag knort.tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hallo ik kom even de kamer binnen wippen.Ik heb nog steeds niet gedronken of geblowed maar ben vreselijk hyper en onrustig.Dit komt ook omdat ik allerlei administratieve taken bij de galerie op me heb genomen.Zoals het coördineren van de workshops, de kunstpagina in de wijk krant en het maken van de maandelijkse poster van de exposities in de galerie.Misschien dat mijn lichaam nu al een ketting reaktie in werking zet voor teveel aktiviteiten.Maar twee kunstenaars gaan me in de gaten houden zodat ik mezelf niet weer overbelast.Nu eerst met de hond uit voor wat ontspanning, ik kom straks wel even teruglezen en meepraten.DOEG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Woman: wat een prachtige outfit, en dan vooral het figuurtje wat erin past !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Wingchun: dat is jouw visie. Met het sterven is het lichaam weg, maar de rest is er nog hoor.Dat is wat ik geloof. Dat is wat ik ervaar. Dat is ook mijn troost. Dat mijn dierbaren er altijd zijn en ik altijd even contact kan leggen. Soms kan het heel lang duren na het overlijden van iemand voordat je dat weer gaat ervaren, maar het is er altijd weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 "Ween niet. De dood is niets. Ik ben slechts naar de andere kant. Ik ben mezelf, jij bent jezelf. Wat we voor elkaar waren, zijn we nog altijd. Noem me zoals je me steeds genoemd hebt. Spreek tegen me zoals weleer, op dezelfde toon, niet plechtig, niet triest. Lach om me wat ons samen heeft doen lachen. Denk aan mij, bid met mij. Spreek mijn naam uit thuis, zoals je altijd gedaan hebt zonder hem te benadrukken, zonder een zweem van droefheid. Het leven is wat het altijd is geweest. De draad is niet gebroken. Waarom zou ik uit je gedachten zijn? Omdat je me niet meer ziet? Nee, ik ben niet ver, juist aan de andere kant van de weg. Zie je, alles is goed. Je zult mijn hart opnieuw ontdekken en er de tederheid terugvinden. Dus, droog je tranen en ween niet, als je van me houdt." Augustinus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 hoezo wellicht je laatste posting?mensen kunnen zoiets verkeerd opvattenin de zin van suicidale gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunAn: wat is het IK dat Augustinus identificeerd? Ik, is degene aan de andere kant, degene die is overleden.Hij heeft het niet over een godheid. Hij schreef dit nadat hij een geliefde vriend had verloren.Deze denkwijze troostte hem.Wingchun: jij ziet het zo en je ervaart het zo.Ik ervaar het zoals Augustinus het schrijft.Dit schrijven lees ik vaak en mij brengt het dan aan 'gene zijde'.Waar dat dan ook is.Er is geen waarheid. Wat is waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Er bestaat wel degelijk een ik, Wing. Ik ben diegene in dit lichaam.En met het sterven van dit lichaam verdwijn ik niet, omdat anderen mij gekend hebben.Door het bovenstaande te ontkennen onhef je jezelf van iedere verantwoordelijkheid.En nu ga ik weer verder met de gitaarstudie want dat is nog veel moeilijker dan filosofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden