Spring naar bijdragen

donderdag 26 maart.


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zal die kl@ tramadol wel zijn maar heb wat gemist (hihi fijn zo 'n excuus) maar weet de uitslag van Karinneke en Fish niet. Heb ik echt wat gemist?

Sneeuwitje:heart: :heart: :heart:

Wilde op tijd naar bed maar toen doggy uit was geweest en ik haar optilde om naar bed te gaan belde er een vriend die volgende week komt voor de paperassen en wel ff meer als 200 kilometer moet rijden. Drupje helemaal in tranen om al weer die rijkende hand. Alweer een hand die me wil helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geen tijd om bij te lezen
vanochtend had ik evaluatie op mijn werk en die was best heftig
positieve evaluatie hoor! echt wel, maar als ik me rot voel en dan ook nog in een beoordelingssituatie ga ik ratelen en denken en analyseren dus ik werd doodmoe van mezelf en zat na een paar minuten al te huilen.
Op zich wel goed want over het algemeen als ik me rot en hyper voel ga ik weg of ik neem vrij of zonder me af, want dat mag niemand zien en ik weet me er zelf geen raad mee dan.
Vandaag besloten dat ik me daar gewoon minder van ga aantrekken. Ik ben wie ik ben en dat is allang goed



Affijn, voor een ander weet ik het zo goed maar zelf zit ik weer vol met eisen en verwachtingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I am the passenger..

het sterkt me heel erg wat jullie zeggen, en daarvoor dank! Toch denk ik soms wel.. mag het niet wat luchtiger? Iedreen neemt alles zo seri van elkaar en bang te kwetsen.. ik zou zeggen, het probleem is al groot genoeg, plaag elkaar wat meer ;D. Heb wat meer zelfspot en ruimte voor grapjes, dat maakt het leven leuker :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jolanda, welkom!
Weet je, op het gevaar af oubollig te klinken, maar het forum is net het echte leven...
Alleen hebben we hier allemaal dezelfde achtergrond...verder is het hier gewoon doorsnee alledag:
praten, onzin, boos, gekwetst, plagen...

Doe mee, praat mee, en misschien kan jij ons dan wel de aanzet geven iets luchtiger met een en ander om te gaan!
Dat zal alleen maar welkom zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aiai, ik heb seri gegoocheld op internet.. en dit is het beste wat ik vond:

er waren eens drie poesjes, die elkaar vroegen waar zij het liefste zouden wonen.
Het eerste poesje zei: "In een melkfabriek, want daar is 's morgens melk, 's middags melk en 's avonds melk!".
"Welnee", zei het tweede poesje, "in een kattevoerfabriek, want daar zijn 's morgens brokjes, 's middags brokjes en 's avonds brokjes!".
"Phu", zei het derde poesje, "geef mij maar een brouwerij: 's morgens een kater, 's middags een kater en 's avonds een kater!!!".

als dat niet word overtroffen, geef ik elke hoop op!! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...