FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Kirky, waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Onderweg bekroop me de gedachte: 'ééntje kan toch geen kwaad?" dat zet mijn herstelproces toch niet stop??" ik wilde dus drank gaan kopen in de supermarkt. Maar eenmaal met een flesje wijn in mijn hand dacht ik: waarom eigenlijk? wat voegt het toe?en toen heb ik weer druivensap genomen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Goed gedaan FF. Een overwinning van formaat. Gekozen voor herstel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ja maar Bam moet dan dat altijd 2 keer, een klap is genoeg hoor:) Kirky je bent me veel te blauw en te lang. Mijn smaak niet maja moet je zelf weten. Als je echt orgineel wil zijn trek je een Schotse rok aan met niks er onder dan ben je in stijl voor vanavond en heeft forum dikke pret. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Top FF, echt waar, heel moedig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Fish wat goed van je, dat zijn de juiste gedachtes:present:Hermie ja is goed ik ga straks wel inlichten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Kirky, waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Als we allemaal eerlijk zouden zeggen wat we nu aan hebben, zou het een bonte gemeenschap worden, wat het toch gelukkig al is. Enfin, ik begin: ik heb een veel te grote fleece-sweater aan met een knalrode joggingbroek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Hihi Kirky eest zien dan geloven, maja moet ook nog tapas eten hahaha mwahO,o,o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 ik zie je niet achter dat spiegelglas, Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik heb nu dus wel een literbak ijs op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Goed Ferry.Het gaat beter met mijn gezondheid.Ik ben weer in beweging.as Dinsdag uitslag van de laatste operatie.(darm)Ik blijf me verbazen over het rustpunt wat blijft.Afgelopen donderdag moest ik echt afkicken van mijnverblijf thuis in Holland.Veel werk verzet, dan een en ander overdenken en een plaatsje geven.Dat heb ik nodig, tijd om te verwerken.Ongelooflijk veel gepraat, mensen ontmoet en aangenaam verrast over de antwoorden die ik kreeg.En dan te bedenken dat ik tien jaar geleden geen zinnig woord over mijn lippen kreeg.Het Kan dus Ferry, vermits je je z.g vriend de deur wijst.Dag per dagHou je roer recht en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Juist van GEEN fijne groep kun je veel leren Marieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Lekker FF, maar 1 liter?Ik krijg altijd hoofdpijn van te veel koud ijs.Maar lekker dat ik het vind.Doet me eraan denken dat ik nog geen toetje heb gegeten.Vie ik ziet hier in het makkelijke pak.Ruim in de kleren dus.En ik stink een beetje naar zweet.Van het sporten een uur geleden.Dus eerst maar eens onder de pompen schone kleren aan.Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Meld me maar evenIk ben moe, het huis al binnenste buiten gekeerdEr is niets. de appie nu nog net te ver op de fietsIk blijf hier ook vanavondDan maar virtuele warmte en geborgenheidHonger, geen zin om te kokenBoos op mezelfHet ergste lijkt voorbijMaar op dit moment vertrouw ik mezelf voor geen centIk wil spanning en sensatie. KickenAlles lijkt stom en niet waar en saaiOnrust. Ik ga liggen maar blijf kijkenVerwarming opmhoog geschroefdKruip nu in de slaapzakik dacht als ik het zeg... verdwijnt het misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Vie, ik draag een spijkerbroek en wit overhemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 En is iedereen nog heerlijk drankvrij?Zoon is de laatste hand aan het slaan aan het eten. Een Afrikaans gerecht, maar gezien de hoeveelheid, kun je er wel 10 dokwerkers mee vullen. Dat wordt straks lekker invriezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 AR, hoe houd jij een overhemd een dag lang wit?(Tussen haakjes wel komisch: mijn echtgenoot is aan het Sonja Bakkeren. Maar hij heeft het zo moeilijk met snoepen en stukjes kaas. Ik wil hem bijna zeggen: potverdomme, wat denk je dat IK heb doorgemaakt toen ik stopte met drinken? Maar dat is niet eerlijk hè? Alles kan even moeilijk zijn.In elk geval krijg ik vanaf zijn feestje elk moment een sms dat ik hem moet steunen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Het is verdorie pure nieuwsgierigheidHoe het nu zou zijn. Gewoon proberen.Eén keertje. Wat zou het doen? Lekker weg/Ik ga slapenKan ik straks altijd nog gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 quote: Originally posted by: VieAR, hoe houd jij een overhemd een dag lang wit?Gewoon, aard van het beestje, ik heb bijna nooit vlekken op mijn kleding;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Marjo dat is het ook, nieuwsgierigheid.Maar je kent het al, dus is het eigenlijk geen nieuwsgierigheid meer. Dus even een tuk gaan doen is wel een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Corinne ja ik ben nog drankvrij, lijkt me lekker dat afrikaans hoe heet het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Marjo ook gewoon drankvrij hè niet zo raar denken je denkt toch al zoveel laat deze er dan maar buiten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Leuk Vie, wat hebben we aan vandaag.Eens kijken: Zwarte velours joggingbroek, grijs shirt lange mouw met daarover een zwart shirt korte mouw met een apparte hals. Daarover een paars velours vest (want het is een beetje koud vandaag) met zo'n hele lange kabouter cappuchon tot mn kont. Dikke sokken en oranje sloffen met een Oosters borduursel.Zowie draagt vandaag een rode boerenzakdoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Het blijft niet bij 1 keertje Marjo.........well you know how the story goes !!!! quote: Originally posted by: marjoHet is verdorie pure nieuwsgierigheid Hoe het nu zou zijn. Gewoon proberen. Eén keertje. Wat zou het doen? Lekker weg/ Ik ga slapen Kan ik straks altijd nog gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden