Spring naar bijdragen

zaterdag 28 maart


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik schrok me net te PLETTER.

Kreeg een mailtje van een of ander vaag postorder bedrijf en die gebruiken allerlei meisjesnaam zo van CAROLIEN heeft een speciale aanbieding voor JOU geselecteerd je denkt dat dat heel persoonlijk is.

Toen kreeg ik er een met de (echte) voornaam van mijn moeder, en, hoe is het mogelijk, dacht ik éven dat het een mailtje van mijn moeder van, stom hè. Ben er weer veel mee bezig, dat zal er wel mee te maken hebben.

Moest ik even delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge dit weekeinde weer zomertijd dan besef je net als met wintertijd pas weer hoeveel klokkies je in huis hebt. Lijkt wel of er tegenwoordig overal de tijd op aangegeven wordt en dan begin ik maar niet hoe het prutsen is met sommige apperatuur van hoe ging het ook al weer.:o

Scrollem maar, nutteloze info. Hoewel? Niet vergeten hoor !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna een fijne verjaardag gewenst en geniet lekker van alle verwennerij van Soothe. Gaat ie zeker ook lekker voor je koken.:present:

Marjo wat een gevecht maar je hebt het mooi beschreven.
Ik snap wel dat je boos bent op K.
Maar woede helpt wel om wakker te worden maar niet om het op te lossen, want dan is de slachtoffers rol te dicht bij. Ben blij dat je het tot het besef bent gekomen en bekijk het goed, voel hoe het voelt. je zult het een mogelijke volgende keer sneller herkennen en dan kun je gelijk aktie ondernemen.
Je moet ook niet vergeten dat jij al die jaren ook van K. verwachte dat hij alles besliste. Zo was jullie verhouding in jullie relatie scheef gegroeid.
Blijf proberen dat plekje voor jezelf te vinden.
Desnoods bij je ouders of in een grotere stacaravan waar ook de kinderen in kunnen slapen.
Bij je ouders, op een camping of op het stukje grond van de vrienden met de houtkachel en de blokhut.
De lente is begonnen, de zomer komt eraan dus dat wil best.
Dan ben je al heel wat maanden verder en als je ook maatschappelijk werk inschakelt dan zullen gesloten deuren sneller openen bij woningbouwverenigingen.

Ik heb savonds wel tijd in het begin van de week als je eens wilt kletsen. Kom gerust langs.
En niet sorry zeggen, dat is hier toch niet nodig.

Ik voel me goed en dag 8 is begonnen. Ben wel wat moe van alle indrukken afgelopen week omdat ik heel wat meer op me ga nemen in de galerie. Er wordt aan gewerkt om er een werkproject van de Sociale Dienst van te maken voor me. Het maakt mij wat angstig maar ik probeer niet alleen naar dat stemmetje te luisteren, maar ook naar het stemmetje die zegt.....toe maar nog een stapje

Gisteren op de inloopavond in de galerie zijn er heel wat flessen wijn verorbert. Ik had mijn eigen lievelings mok meegenomen en haalde daar veel kracht uit om niet te drinken. Gelukkig had ik ook geen trek.
Maar soms voelde ik me wat ongemakkelijk en dan ging ik maar weer wat opruimen en afwassen en de hapjes verzorgen. Totdat 1 van de kunstenaars, een vrouw vroeg of ik hier de catering verzorgde.
Dat heeft nog steeds een vervelend gevoel in me.
Want ik was inderdaad de enige die een zelfgemaakte pasta salade mee had genomen. Alle anderen hadden gewoon een zak chips of nootjes. En ik was aan het verzorgen.
Ben ik toch weer dat strebbertje aan het spelen of ben ik gewoon liever.
Nou ja ik ga me er niet te druk om maken. Iemand moet de catering doen en het was niet zo dat het me opgedragen was. Het was voor mij even ontsnappen aan een mogelijk trigger moment door bezig te gaan met iets anders. En het werkte.
Dus voor mij alleen maar winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, fijn dat je niet gedronken hebt, ik vond eergister nog sterke drank in huis en heb het meteen maar weggekiept, dat drink ik dus ook écht niet maar ik weet niet wanneer ik een bepaalde bui kom dat ik het zou pakken dus vandaar maar uit voorzorg en zelfbescherming.
Kastanje vind ik een mooie kleur;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Houtje, dat is echt vervelend. Daar bibber je even van, nietwaar?

Gefeliciteerd Anna, Heerlijk genieten van zo'n boos rozen een mens krijgt ze niet iederede dag!
Je doet het goed vrouwke.

Ik zit nog wat na te sudderen over gisteren. Het lijkt mij dat je van sommige maanden niets hoort en dan zijn ze er weer. Helaas geen ondersteuning naar anderen. Eerder aanvallen. Vind ik niet leuk.
Marieke 44 heeft zeker een jaar de rechte weg belopen en dan gaat ze de fout in. Ieder nederig forumlid weet dat het dat ook kan overkomen.
Lieve marieke, ik denk aan je en hoop dat je deze keer de knop omhebt. Ik gun je het zo. Gewoon volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo slaapkamer helemaal uitgemest. Kwam op mijn stoel nog kleren van vorige zomer tegen foei foei foei, alles zit nu in de wasmachine. Dit blijft toch een valkuil voor mij: alles of niets. Zo gestructureerd als ik in mijn werk was zo ongestructureerd kan ik thuis zijn, kan wekenlang ergens overheen stappen en dan ineens krijg ik de kolder in mijn kop en moet het ook ineens allemaal opgeruimd. Zit nu dus een beetje met een trekgevoel want nadat ik zo'n klus had geklaard beloonde ik mezelf met een fles..

Maarja zal wel weer overgaan, nu met mijn dochter naar de markt voor het zaterdagvisje (als ze tenminste vandaag nog in haar kleren komt haha). En ik loop met een weide boog om de drank heen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan het goede nieuws ook even delen;

Het was fijn in de regen
Eyes wide open again
het kan snel

Power is back! Zie!

Grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! :D

(Ja, ik zat er echt even doorheen. Dacht dat het allemaal soepeltjes zou verlopen.
Ach, het scheelt dat dat niet zo is. Wel zo echt. Wel zo puur. Ik weet het weer.
Niet in slaap vallen. Weer plannen. Wat is nou nog geen etmaaltje een beetje pijn.
So be it. Het sterkt me weer. And so are you :heart: )

Dan nu de klei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik het niet met je eens zijn Anjo. Soms verdwijnen ze voor opname, denken het alleen verder te kunnen, vinden een andere weg enz. Wil niet zeggen dat het niet ondersteunend naar andere toe maar de wereld draait wel door en je kunt hier niet eeuwig hier blijven hangen lijkt me. Dat betekend minderen of afscheid nemen als men daar voor kiest naturlijk. Als het niet gaat kom je terug (met of zonder hangende pootjes) maar heeft in mijn ogen niets te maken met ondersteunend zijn naar anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie, ik doe het zelf ook nog te weinig, maar als je een tijdje niet gedronken hebt mag je jezelf ook best belonen met iets wat je normaal nooit zou kopen. Reken maar uit wat je bespaard hebt aan drank en koop er iets leuks voor voor jezelf ;)
Dat is een veel betere beloning. Zo heb ik vorig jaar een nintendo DS gekocht, of ik koop gewoon iets stoms. Je moet jezelf wel blijven kietelen!!

Marjo, dit is stap 1, de patronen herkennen en merken dat jij het niet meer zo wilt. Dan kun je 2 dingen doen, er in blijven zitten en lijdzaam toezien en je woede naar binnen slaan of jezelf de moeite waard vinden om normaal mee om te gaan en dan zal de woede toch naar buiten moeten en omgezet worden in kracht. Dat hoeft niet meteen een groot conflict te worden, soms kan het al helpen om een brief te schrijven voor jezelf maar gericht aan Klaas met al je boosheid er in. Je hoeft ook niet eens persee ruzie te maken maar kan ook voor jezelf proberen te bedenken hoe jij wilt dat Klaas met jou om gaat en hoe hij rekening met jou kan houden.
Dit zal je vaker in je leven tegenkomen, zeker als die patronen al zo lang stand houden, je hoeft niks meer met klaas behalve te zorgen dat jullie goede afspraken met de kinderen maken, dus een ideaal oefenpersoon. Zoek hier anders hulp bij bij bv maatschappelijk werk want wat er nu gebeurd is gewoon heel cruciaal!!

sterkte en lekker je kop leegrennen joh! Je bent gewoon heel goed bezig!!

Ik heb vanmorgen eindelijk weer eens 5 km aan 1 stuk gelopen, joggen, niet snel maar wel blijven bewegen en dat was heerlijk, beter dan steeds een stukje rennen en dan weer wandelen!
Beddengoed hangt lekker te drogen buiten, geluncht met avocado en tomaat op brood, het zonnetje wat regelmatig tussen de wolken door piept!
gescrubt, gesopt, schone oren, ingesmeerd...

laat de lente maar komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sinds dec 2007 in mijn eigen flatje en datging super zonder problemen hoefde ook niette drinken op die manier,.. maart 2008 weer in relatie met mijn ex,... maar heb me niet meer op het gemak gevoelt in het huis waar ik ook gewoond heb. De weekenden dat hij hier bij mij was waren beter ,.. maar daar voelde ik me slecht , maar door de relatie zelf ook is de fout er weer in geslopen.
Nu ben ik weer gewoon bij mij zellf
De relatie is voorbij en ik kan weer genieten van mijn huisje en mijn kids en me zelf .

Ik hoop voor jou lieve Marjo dat je ook snel een huisje krijgt en dat je je zelf daar weer lekker terug kan vinden

warme groet Diane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen weet wat tapas zijn maar niet iedereen wie tapas is. Tapas is een hond (hond van tapas) en nu begin ik onbewust nare dingen te zeggen dat tapas een hond is en ik eet vanavond tapas. Wed dat ik van dat hele mooie schaaltje dat ik klaar gemaakt heb geen hap meer door mijn keel krijg. Ga maar ff naar buiten met Banjo en mezelf onder de doche stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...