Spring naar bijdragen

zaterdag 28 maart


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had gisteren ochtend trouwens een leuke in de vroege ochtend.
Ik kom op mijn werk, zorg dat alle dames aan het werk kunnen , loop ik naar een afdeling en blijkt dat ze daar een feestje hadden de avond er voor, allemaal tafeltjes met lege glazen, karren vol drank wijn bier fris , hapjes.Moest wel even lachen toen ik het zag.
Ik dacht wie weet een manier om me op de proef te stellen door hogerhand lolzzzz, nee zonder gekheid, maar die dingen kwam ik zo vaak tegen alleennu ga je er over denken .
Tot zover gaat het allemaal nog steeds erg lekker hier, en ik pluk de dag en ga vandaag weer lekker verder mijn huisje ordenen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oooh lekker Rene, is helemaal goed om zo lekker in de ochtend buiten te zijn.
Hier in het oosten hebben we n iet zo snel een plek waar je dat kan doen ,..... od moet een tijdje in de auto eerst.
Maar binnen kort denk ik wel lekker fietsen terwijl de vogels langzaam de mensen ontwaken .
FIjne dag wens ik je dan ook Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen week ben ik bezig mijn ritme te veranderen, zorgen dat mijn huisje elke dag fris en op geruimd is,..... dit maakt mijn hoofd van binnen ook fris en op geruimd.
En wanneer ik dan weer binnen kom als ik heb gewerkt dan geniet ik er van weer in mijn oude vertrouwde huisje te komen zoals het een jaar geleden ook was.
Ik begin me zelf weer terug te vinden, en dat doet me goed.

Ik hoop Jip,.. dat je je zelf ook vind in dingen die je vroeger eens deed met veel plezier
warme groet Diane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Jip,.. uit eindelijk moet je het ook zelf doen,.. en alleen jij kan je zelf gelukkig maken .
En wanneer jij gelukkig bent en je ook zo voelt zal je dat reflecteren naar anderen en trek je meer positiviteit naar je zelf toe.
En daarmee misschien wel andere personen ook die positief in het leven staan, het is vaak een ketting reactie.
Zowel de negativiteit als de positiviteit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een fijne dag van!

:present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present::present::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weetje ik was eigenlijk al een tijdje bezig met me zelf,.. ik ben reiki gaan doen in de eerste week van maart, en hier door kwamen er heel veel veranderingen in mij zelf.
Loslaten van oude angsten en trauma's, meer naar me zelf kijken enz. Enik denk dat die uit schieter er mee te maken heeft gehad, want dat was al in geen tijden meer gebeurd
Mijn wake up call is geweest, en ik mag verder met me zelf ,........ van me zelf houden zoals ik ben, en iedereen accepteren zoals ze zijn.
Ik ben er blij mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen.
De knop kan om en dat gebeurt ook... zodra je er aan toe bent. Al kan het tricky blijven.
Mijn echtgenoot is het hele weekend de hort op en nou krijg ik zojuist zo'n raar, sneaky idee: zal ik weer eens? Dat is zo sluipend en toch snel. Ik zat nota bene al te bedenken hoe ik dan morgen wel de flessen op tijd het huis uit moet werken en de kater verbergen.
Hup, de oude hulptroepen inroepen: lang onder de douche gaan staan, naar buiten ondanks dat het giet, en even wat berichtjes op het forum lezen. Altijd prettig om de motivatie van anderen te lezen waarom we het ook al weer NIET deden.
Wens jullie allemaal een goede dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal, weer wakker, redelijk geslapen.

Vie laat ik het niet merken hoor ik hou de glasbak in de gaten;)

Diane 6 dagen :present:

Anna gefeliciteerd:musicnote: :present:

Dhendro gewoon plaatsen, waarschijnlijk opening from the heart, die vind ik altijd het mooist en boeiendst

Rene plezier

Karinneke:present:

Jip vooral doorgaan

Albertina:present::present::present:

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: DENK erom he!!!!!! Brave meid zijn dit weekeinde en geen gekke dingen in je bol halen.

Anna: proficiat, een hele fijne verjaardag.

Jip: Je had al geopend zag ik vanmorgen, maar het is hier altijd heel spannend, wie is het er het aller aller eerste. Je vroeg ook naar librium. Ik gebruik sávonds oxazepam, zal zoiets zijn.
Het maakt je kalm het spul. En helpt je de moeilijke tijden door. Als je last hebt van angsten of veel stress of zo. Het is een middel waar je dus ook weer verslaafd aan kan raken.


Diana: je gaat goed joh!

Darjeeling: knap gedaan, die vrijdagmiddag borrel. Want om dit soort dingen gaat het gewoon.
Die gewoontes.

Albertina: :present: Hoe is het met je been?

Ah nu dan: goedemorgen allemaal, Pippi, (ja ze zal toch moeten leren zoenen hoor, alles moet geleerd worden) Karinneke, AR, Rene, Marjo ... peper en zout??

Ik heb ook weer wat nieuws ..Ik ontbijt dus.... Heel mijn leven is omgegooid onderhand.
En voel me nu helemaal zo'n brave jurk, zo met mijn ontbijtje.

We laten die drank maar staan vandaag, is toch niks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En worchester sauce :wacko:

Vie, wat een vreemde oude gedachten soms
Kennelijk hebben we het nog niet helemaal losgelaten
Blijven oefenen. Signaleren en er iets mee doen. Dat gaat
steeds beter vind je niet? Ik kan het denken in een flits en
meteen erachter aan dat dat niet is wat ik wil. Vreemd brein...
Maarreh... Goed opgelost. Het is smerig, weet je nog?

Ik had het gisteravond nog, voelde me niet zo happy en dacht even
loop je naar de kroeg, haalt nog een fles..... Hahahahaha
It ain't gonna work no more. We have to deal with ourself!!!!
Dat doe je dus! That's good! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...