Spring naar bijdragen

zaterdag 28 maart


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry :$ ik was aan het aquarellen en heb al die hulpkreten gemist van Marjo Dhendro en Trees.
Maar jullie hebben gelukkig jullie handvatten weer gevonden en aangereikt gekregen.
Het warme dekentje van het forum zal jullie warm houden.

Hier geen trek, ben een poster in Jugendstil stijl aan het maken om vrijwilligers te werven voor de galerie.
Er hebben een paar een baan gekregen.
Grappig dat de galerie straks misschien mijn re-integratie traject gaat worden.
Was ik niet opgehouden met het oude vrouwtje en mijn hond te lopen en met mijn Montesoriaantjes te gaan koken dan had ik vast dat blije gevoel niet gehad dat me sterk genoeg maakte om de galerie in te lopen en een vrijwilligers baantje te vragen als gastvrouw.
En als ik al mijn ervaringen niet had opgedaan bij IBM en al mijn andere kantoorbaantjes ( toch zo'n 12 jaar samen ) dan hadden de kunstenaars mijn talent nooit ontdekt.
Namelijk organiseren en adminstratie bijhouden.
Er zijn opeens overal klappers voor die helemaal kloppen als ene bus i.pv. allerlei rondvliegende papiertjes die iedereen steeds kwijt is.
Ik moet er wel stiekum om glimlachen het ongeregeld zootje dat het is.
Maar daarom voel ik me er ook weer zo thuis.

Albertientje we hebben bijgelegd, zand erover, we hebben er allebei iets uit geleerd dus kom alsjeblieft weer gezellig meekleppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe niets, ik blijf zitten waar ik zit (voor de t.v. en achter de p.c.)
maar o, o, wat kan deze zucht naar alcohol overweldigend zijn!

Ik kan het bijna proeven...gek, want de afgelopen maanden is het zó makkelijk, zó goed gegaan!
Maar ik houd vol....écht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, Dhendro en Marjo...... ik weet het zo goed hoe het voelt en hoe wanhopig je kan zijn.
Zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet.....
Bij internettherapie heb ik geleerd om zeven keer STOP te zeggen.
STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP

Jezelf verbieden om die gedachte af te maken.
Je blijft STOP zeggen ......

Zie het als een hele hoge golf die over je heen komt en ook weer afzwakt.
Ga iets anders doen. Maar niet naar een winkel of een plaats waar wordt gedronken.

We zijn met herstel bezig en dan moeten we een 'gezonde' omgeving opzoeken.
Een plaats waar we veilig zijn.

Of ga iemand bellen en vertel over je trek moment.
Schrijf net zo lang op het forum totdat je voelt dat het zakt.
Als je maar niet drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees: je weet dat dit zomaar kan gebeuren.
Een bepaalde gebeurtenis, gemoedstoestand, een herinnering.
Bepaald eten of een ontmoeting... noem maar op.

Herinneringen...

We moeten werken aan nieuwe herinneringen.
De herinnering... hoe je DIT moment hebt overwonnen.

Een nieuwe geschiedenis schrijven voor een nieuwe toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al ruim een week last van virussen op m'n laptop, met Norton heb ik ze er uit kunnen halen maar 2 dagen later waren ze weer terug. Ik ben nu bestanden aan het wissen omdat ik bang dat het ergens in een bestand zit. Het virus steekt vooral de kop op bij het opstarten, de laptop kan gewoon niet meer opstarten, via de achterdeur van opstarten in een herstelpunt kom ik dan opgestart maar ik weet niet of het probleem nu echt weg is of ergens suddert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wing, dat is wijs. Wijzer dan niets doen he...
En HiJackThis is een erg goed programma, maar niet het makkelijkste.
Succes ermee!

Ik ben heel slim geweest: ik heb m'n klokken nu alvast een uur vooruit gezet, mag ik over een uurtje al naar bed... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing misschien is dit het antwoord op je vraag
Al in 1896 had de nieuwe jugendstil in Duitsland en Oostenrijk haar naam gekregen door het tijdschrift "Die Jugend", een geïllustreerd weekblad "für Kunst & Leben" in München. Het lettertype had daar al de kenmerkende vormen van deze nieuwe stijl. Otto Eckmann illustreerde de eerste jaargangen met karakteristieke vignetten en randversieringen. In 1899 werd het tijdschrift "Die Woche" opgericht. Dat was de aanleiding voor Otto om zijn eigen alfabet te ontwikkelen voor de Rudhardsche Schriftgiesserei (Lettergieterij) in Offenbach, compleet met randversieringen en vignetten. Dit werd het klassieke schrift van de jugendstil. Het diende als voorbeeld voor alle later getekende lettertypen.

Duitse jugendstilontwerpers gebruikten gestileerde, natuurlijke elementen. Ze zijn vaak zo gestileerd dat er geen duidelijk planten- of dierenmotief te herkennen is. De kenmerkende zweepslag komen we natuurlijk ook tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al ruim een week een virusprobleem. Met Norton er uit gehaald maar 2 dagen later was het weer terug. Het infecteert het opstarten van m'n laptop. Door naar een eerder herstelpunt te gaan krijg ik lap weer opgestart. Waar kom je het virus tegen (in welk programma), wing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Avast.com
Dat is een gratis on line antivirus programma, doet het erg erg erg goed !

quote:


Originally posted by:
wingchun

Mijn laptop is geïnfecteerd met één of meerdere virussen.


Nou zit ik te denken om dit via Hijackthis.nl zelf op te lossen.


Is dat wijs?




Dit lijkt off-toppic, maar mijn laptop is mijn verbinding naar o.a. dit forum en speelt een belangrijke rol in het bewustwordingsproces inzake alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...