Spring naar bijdragen

dinsdag 31 maart


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Pip, ik werk niet meer, ik ben 2 jaar geleden in de WIA gekomen en heb nog tot juni 2011 een uitkering en dan houdt het op. Ik solliciteer me rot, maar ik word volgende week 55 jaar en wie zit er nog op mij te wachten in deze tijd.

Met je moeder gaat het weer een beetje las ik, gelukkig maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Rudy,

Zo wat heftig allemaal!
Wat ben jij een kanjer zeg dat je het nu droog houdt!
Jij bent een voorbeeld voor ons (in ieder geval voor mij).
Heel veel sterkte de komende weken.
Jij hebt mij eens zo`n mooi berichtje gestuurd.
Jij bent een sterk mens! Hier kom jij vast goed doorheen.
Ik leef met je mee!

Heel veel liefs Tine:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy,
Heel veel sterkte.

Druppeltje,
Je hoeft toch geen vergiffenis te vragen, omdat je om aandacht vroeg. Je hebt recht op aandacht net als iedereen. Ik ben geen kaarsenbrander (ben nogal bang voor brand), maar in gedachten leg ik een arm om je heen.

Hermie,
Je bent niet zwaar, want mijn tenen voelen je niet. Kop op.

Pippi,
Ik zeg maar Piep. Hoe ist met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, zo duur ben ik niet, er is namelijk een wet, ( ja speuren op internet) en die heeft voor mensen die op 1 juli 2009 zijn en gedeeltelijk arbeidsongeschikt zijn in petto, dat de werkgever dan 3 jaar geen loonbelating hoeft te betalen en als zo iemand weer terugvalt in de oude ziekte, moetenze maar een half jaar door te betalen i.p.v. 2 jaar. Dus er is nog hoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy,
Het is een zware operatie en de chemo is inderdaad alles behalve prettig. De man van mijn oom is eind jaren80 geopereerd. 2 jaar geleden hebben ze een stoma geplaatst omdat alle rek uit zijn darmen was. Hij is in februari 80 geworden. De kennis en de mogelijkheden zijn inmiddels verbeterd t.o. 20 jaar geleden. Dus laat die borrel maar bij de dokter in de kast staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, ik ben 2 weken geleden wel met een opleiding begonnen bij het NTI, interieurstyliste/coloriste.
Ik wilde gewoon weer een doel in mijn leven hebben en een beetje afstand nemen van de andere zorgen in mijn leven. Ik kon mijn spaarloon daarvoor opnemen en hoop de studie binnen 2 jaar af te ronden.
Moet ik natuurlijk wel een helder kopje houden hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...