orleando Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vie, ik zit hier te watertanden . Niks zo lekker als een stukje verse (en nog een beetje warme) taart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Orleando: pb terug. Wilde het rustig aan doen vandaag, maar loop hier duizend en een dingen door elkaar te doen. Nu op de plaats af...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Wingchun je klinkt goed ! Trouwens, een lekkere douche wil ook nog wel eens helpen...René de bedoeling is gewoon een gezellige real-life ont-moeting, leuk dat je komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 AR waar zit je ????????????????????????Gaat het nog met je ???????????????????????Als dat niet lukt met het niet roken is dat helemaal niet erg hoor.Als je in hemelsnaam maar niet gaat drinken.Stoppen met roken kan je ook uitstellen tot..na de zomer of zo.Laat je door niks of niemand opjagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Kaia, ik waardeer je inzet Je snapt wat ik bedoel, een beetje onderhandelen over de datum.Verder geen probleem hoor.Of ik wel of niet kom staat er los van.Zou de mensen echt wel weer eens willen zien.En jou zeker. Het heeft met het loskomen van drank en alles erop en eraan te maken.Kaia, heaven knows ,we zullen zien.Surprise surprise!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 de zon zet niet doormaar wie maalt erom als je je goed voelt en dit met anderen kan delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Orleando, sorry, dat had ik er bij moeten vertellen. Ik heb appeltaart en ben bezig met een chocoladetaart. Over de appeltaart gaat (voor wie het wil) vanille-ijs. Dus ik deel virtueel uit... Kopje thee erbij?Rene ik ben blij voor je dat je weer bij de mensen bent, nog wat wankel op je pootjes, maar toch.Wat jou zo heeft gekwetst of geraakt weet jij zelf het beste, maar ik weet wel dat je hier op het forum veel kwijt kan. Tenminste ik wel. En ik vind het ook altijd van anderen prettig als ze vertellen wat hen bezighoudt, al is het maar dat de witte was roze is geworden of de hond aan de rees is. Het is maar net waar je op dat moment mee bezig bent. Vertel het gewoon en wees niet bang. Ja de ene keer krijg je misschien niet zo'n leuke reaktie en de andere keer weer wel.Mijn ervaring is dat je jezelf helpt door alleen maar te schrijven waar je mee bezig bent en dat met anderen te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 zijn dat je gedachten Rene? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 WC, maak je niet al te druk om je lever..Het is ongelofelijk hoe een lichaam zich kan herstellen.Echt, na een dag of 10 begin je het te voelenMijn ogen werden weer wit en sprakelend..lang geleden.Je drinkt nu niets meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rene, ik heb niet alles gelezen..Maar wellicht is dat hetgeen iemand tegen jou gezegd heeft waar je zo van schrok?Dat kan ik me goed voorstellen.Ik zit te gissen, zal even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 .. ik begrijp het niet meerwat bedoel je met die woorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rene, hoor jij stemmen? Gewoon een eerlijke vraag.Weten we een beetje wat er scheelt!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 nee dat lijkt mij ook niet.ik zal me niet bemoeien met iets waar ik niets van begrijp, want heb niet genoeg gelezen..sterkte Rene.weet je nog hoe blij je bent dat je dochter je weer wil zien?dat lijkt me een geweldige drijfveer om van de drank af te blijven.Jongste dochter moet naar tennis, dus sterkte allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vie, klinkt goed, die appeltaart met vanilleijs. En thee gaat er ook wel in! Heb je nog wensen voor je verjaardag? Een virtueel dan maar.De woorden van Rene ontgaan me, maar moet nog bijlezen.An, wellicht heb je gelijk, zolang ik het maar zeker weet. Alleen het van een ander niks aantrekken, tja, dat moet ik nog leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 ReneS: als je het nog kan lezen,wil je hulp ??wat wil je nu eigenlijk ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Nee, ik kan het ook niet helemaal volgen, Rene. Sorry. Dat wil echter niet zeggen dat ik wel begrijp, dat je nu niet lekker in je vel zit. Blijf hier, schrijf het van je af. Misschien kunnen we je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rene, ik ga boodschappen doen. blijf wat steun op het forum zoeken, en mocht je drank in huis hebben.gooi het weg.Sterkte "droplul" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 WC:Als je de mogelijkheid hebt qua werk etc: tussen 1 en 3 's middags rusten met een warme kruik op je lever.ervoor en erna veel water drinken...succes.ps je schrijft heel anders nu...sorry dat ik toen die keer kattig tegen je deed..gr Lian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Hier nog zo'theemuts.... Ik zit 's avonds aan een thermoskan thee. Heerlijk ontspannen voelt dat. Heeft echter voor mij 1 nadeel: ik moet 's nachts zo vaak plassen!Ach, van de andere kant; dat moest ik van al dat bier ook en thee in m'n maag voelt toch een stuk beter en ik sta ook niet meer halfdronken op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Wingchun, wat voor kruidenwinkeltje heb jij? Is dat van een winkelketen of iets anders?Ik vraag het omdat ik ook naar zoiets op zoek ben.Anderen mogen ook antwoorden.Héhé René, je maakt er een potje van. Stemmen uit het verleden, potver nog aan toe, je bent nu 50, zeg je. Zeg gewoon tegen die stemmen: ga wegt! Of ga met ze in gesprek. Doe er iets mee.Maar ik ben geen therapeut en wil dat ook niet zijn. Ik hoop dat jullie dag net zo goed lukt als mijn taarten, hihi. Ik ben nerveus! Voor de visite vanavond. Stom hè? Ik ben ook zo'n kluizenaarster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Nou das mooi prutWachtwoord van de belasting werkt niet.Lekker dan, opnieuwaanvragen duurt 5 dagen grmblgrmbl.Nou ja zeg, dan maar niet, mn best gedaan.Ga ik vast van 2007 en voorlopige teruggaaf 2009 klaarmaken. Dan maar te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Nu ben ik boos. Omdat ik mn best gedaan heb, rustig de tijd genomen heb, alles driehonderd keer gecheckt. BahIk ga koekjes bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Joepieieieieie!!! De zon schijnt! Ik schreef al eerder, dat dat me blij maakt.Doet me altijd denken aan een spreuk, die ik vroeger in mijn Snoopy agenda had staan:"het is een mooie dag, de zon schijnt en ik leef!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Winchi:"Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het op een later tijdstip nog eens. Wij verbreken nu de verbinding"AááááárghDus nu eerst koekjes bakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Hoi An,Er is enige vertraging opgetreden, dat behoeft geen uitleg. Nooit gedacht, dat er zulke onbegrepen krachten in je schuil gingen.Je bent een ware topper, houd vol!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden