BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Stuur je pb. Lig al in bed. Maar ben speciaal nog ff ingelogd omdat ik me op zit te winden.Die hulpverleners bij de Annazorg mogen ze van mij meteen ontslaan! Achterlijke heikneuters. Jou wegsturen met zo'n advies. Belachelijk, ik vind het te gek voor woorden. Alles begint bij het laten staan van die eerste. En nee, je leven zal heus niet meteen een feest worden. Zoveel jaren zuipen is niet zo gemakkelijk hersteld. En zul je een depressie krijgen? Whatever it takes. En dat ze zich daar zorgen over maken snap ik nog. Maar om dan maar niets te doen, grrrrrrrrrrr. Waardeloze hulpverleners. Zeker geen alcoholisten daar???Ach ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Corientje, ik spreek je nog over het hyperventileren.Ik ga aftaaien.Je hoort morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ja lang blijf ik ook niet meer zitten hier.Maar ben net terug van een live show van Tieneke Schouten geweest dus nog vol energieEn ik heb morgen vroeg lekker vrij, dat leek me wel slim anders had ik er over eenpaar uur al weer uit gemoeten.Maar leuk zeg dat jullie ook aan meetings doen ,... en ik heb ook een paar van die tekeningen gezien wat ontzettend mooi gemaakt zeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 100% met bammetje eens. Waardeloze bende!!!En drank maakt depressief en wanhopig. weg met die troep.Dat zeg ik zeker in jouw geval Marion, je moet kappen!!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ferryyyyyyyyyyyy, Van harte gefeliciteerd. Alweer een jaartje ouder, wijzer:huh: hoop ik en nog steeds nuchter. Je bent een topper vriend. Heb een fijne dag.Zucht, alweer gebak:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Soothe, iedereen zou moeten kappen. Al dat gezuip:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 quote: Originally posted by: dhendroPipi het is de zoveelste keer en het doet verdomd pijn. Dhendro, zing jij ook andere liedjes?Maak gebruik van het forum en hou op met dat gepiep. Schrijf waar je pijn vandaan komt, wat en waar het je aan herinnert, wat je misschien zou kunnen veranderen en zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ja BamBam, er zijn er die wat willen minderen, ook het proberen waard.Maar als het de grote verdoving wordt, het niet hoeven voelen, dan kappen, geen twee keer in de week.Niets Nada. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Weltrusten Piet Piraat. Misschien kun je een glas bier tekenen op je shirt met een groot zwart kruis erdoor. En zet je eronder: GIF! Vergeet je het vast niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy ik denk aan je, hou je taai:heart:Drup ik denk aan je, hou je taai:heart:Alle anderen ik denk aan jullie, hou je taai:heart:Hier weer een droge dag ook bij mijn man.Het boeit mij nog steeds niet en dat voelt goed.En ja Kaia het is een stop besluit niet een poging:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Minderaars zijn geen alcoholisten Soothe. Maar minderen mag, alsof ik daar iets over te zeggen heb. Maar weet je, de meeste minderaars gaan allemaal weer op hun b*k. Gek is dat toch. Lofzangen vol op hoe fijn het is niet te drinken, alles helder en nuchter te beleven en dan toch zo nu en dan weer drinken. Wat brengt dat nou?Maar ja, ieder het hare en ieder op zijn/haar wijze in zijn/haar tempo. Slaap wel vriend. Ik ga maar es een stukje lezen want dit is absoluut geen opslomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Zo nou ik duik er ook in ,...slaapwel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Change ik denk aan je, hou je taai:heart: sterkte met je moederKirky ik denk aan je, hou je taai:heart:Het is hier wel veel diepte punten maar we blijven sterk, toch want alcohol lost niets op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Zeker het Big Book. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vie ik heb vandaag een aantal kleding stukken naar de kringloop gebracht al verjaardags kadootje aan jouw.Mijn brug zit er weer in en hij is nu echt mooi. Je kan niet meer zin welke tand het is en dat was voorheen wel heel anders.Zonder alcohol kan je beter voor jezelf opkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Welterusten Diane, je gaat goed joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik ga ook slapen, doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik heb ook nog steeds het Big Book op mn boekenlijstje staan, dat kan je bij de AA bestellen, toch ?? Lijkt me goed om in huis te hebben, zo'n bijbel !x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Knap werk Safi. Houd vol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 quote: Originally posted by: SootheZeker het Big Book. Etter:-) zegt BB. But is has crossed my mind. Hihi Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Witje hier in groningen zijn er speciale senioren banen gemaakt voor 57+ Dan hebben ze gesubsidieerde banen voor je. Je werkt 28 uur en krijgt 32 uitbetaald. Ik weet dat dat nu niets oplost maar soms is het prettig om te weten dat er nog iets moois op je wacht in de toekomst. Misschien even checken voor jouw regio?Nu maar hopen dat het met je man goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Woman, doen! Gun jezelf dit kado. Twaalf Stappen en twaalf tradities is ook een goeie(eigenlijk onmisbaar).BB kost iets van 10 euro en die andere 7 ofzo. Dat moet lukken toch. Kan idd via de AA site. En je krijgt het toegezonden in neutrale enveloppe. Dus niet heel de buurt weet dat je het BB hebt besteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjePip, ik ben 2 weken geleden wel met een opleiding begonnen bij het NTI, interieurstyliste/coloriste. Ik wilde gewoon weer een doel in mijn leven hebben en een beetje afstand nemen van de andere zorgen in mijn leven. Ik kon mijn spaarloon daarvoor opnemen en hoop de studie binnen 2 jaar af te ronden. Moet ik natuurlijk wel een helder kopje houden hihihi Marion een goeie reden toch om het droog te houden, lijkt mij een veel leuker leven dan met de fles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Pfff, zijn toch twee katers hier buiten bezig mekaar af te slachten...Hoezo lente, t'is oorlog:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ik vind het zo irritant dat dit tekstscherm zo groot is (ik kan zelfs mijn statusbalk niet meer zien).Nou, ja, zal jullie niet boeien en eigenlijk mij ook niet zoveel.Ik ga maar naar bed.Soothe, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat vertellen.Ik ga maar naar bed en eens kijken wat ik in het donker allemaal kan zien, horen en voelen.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden