Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Vie van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Nee Pip, ik werk niet meer, ik ben 2 jaar geleden in de WIA gekomen en heb nog tot juni 2011 een uitkering en dan houdt het op. Ik solliciteer me rot, maar ik word volgende week 55 jaar en wie zit er nog op mij te wachten in deze tijd.Met je moeder gaat het weer een beetje las ik, gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 AR.lekker slapen en morgen FRIS weer op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ha die Mieke , ouwe rakker:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Kanonne Ruud, weet niet wat ik moet zeggen. Zit zelf in de put maar piep ff Vader Abraham: tussen kroegen en kerken word iedrreen stil.........want drinken en bidden maakt iedereen stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Lieve Rudy,Zo wat heftig allemaal!Wat ben jij een kanjer zeg dat je het nu droog houdt!Jij bent een voorbeeld voor ons (in ieder geval voor mij).Heel veel sterkte de komende weken.Jij hebt mij eens zo`n mooi berichtje gestuurd.Jij bent een sterk mens! Hier kom jij vast goed doorheen.Ik leef met je mee!Heel veel liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Marion, ook al!! Heftig al die rammen!Jonagoldje, houd je goed!Een warme groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ha ha Marion rakker wel, maar oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Lekker slapen allemaal en Vie nog gefeliciteerd (nog 50 minuten jarig:D)Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy,Heel veel sterkte.Druppeltje,Je hoeft toch geen vergiffenis te vragen, omdat je om aandacht vroeg. Je hebt recht op aandacht net als iedereen. Ik ben geen kaarsenbrander (ben nogal bang voor brand), maar in gedachten leg ik een arm om je heen.Hermie,Je bent niet zwaar, want mijn tenen voelen je niet. Kop op.Pippi,Ik zeg maar Piep. Hoe ist met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy, wat een naar bericht in je hectische leven.Hoop dat je steun en kracht hebt om het een positieve wending te kunnen geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Hebben we alles gehad en ploft Sneeuwitje op de mat. Corinne hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Pippi, zo duur ben ik niet, er is namelijk een wet, ( ja speuren op internet) en die heeft voor mensen die op 1 juli 2009 zijn en gedeeltelijk arbeidsongeschikt zijn in petto, dat de werkgever dan 3 jaar geen loonbelating hoeft te betalen en als zo iemand weer terugvalt in de oude ziekte, moetenze maar een half jaar door te betalen i.p.v. 2 jaar. Dus er is nog hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Dat vind ik niet echt aardig klinken Druppeltje naar Sneeuwwitje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Druppeltje, ik had je al een grote aai over je lieve bolletje gegeven hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Ach ik denk weer voor een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Rudy,Het is een zware operatie en de chemo is inderdaad alles behalve prettig. De man van mijn oom is eind jaren80 geopereerd. 2 jaar geleden hebben ze een stoma geplaatst omdat alle rek uit zijn darmen was. Hij is in februari 80 geworden. De kennis en de mogelijkheden zijn inmiddels verbeterd t.o. 20 jaar geleden. Dus laat die borrel maar bij de dokter in de kast staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Mieke;)Druppel heeft het moeilijk vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 quote: Originally posted by: MiekeAch ik denk weer voor een ander Ik mocht willen dat iedereen dat van zichzelf doorheeft. Ik ga er kapot aan die aanvallen op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Pip, ik ben 2 weken geleden wel met een opleiding begonnen bij het NTI, interieurstyliste/coloriste.Ik wilde gewoon weer een doel in mijn leven hebben en een beetje afstand nemen van de andere zorgen in mijn leven. Ik kon mijn spaarloon daarvoor opnemen en hoop de studie binnen 2 jaar af te ronden.Moet ik natuurlijk wel een helder kopje houden hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 @ Dhendro, bewustwording Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 trusten allemaal, mo. een frisse start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Dhendro word er veel voor jou gedacht? Lijkt me heel erg vervelend, maar gemakkelijk om van af te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 dhendro, wel blijven schrijven hoor en laat ze maar aanvallen, dat wil niet zeggen dat ze scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2009 Pipi het is de zoveelste keer en het doet verdomd pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden