Spring naar bijdragen

maandag 6 april


catie

Aanbevolen berichten

Ik ga hier ook met het eten bezig. En kan mijn aandacht idd op veel betere dingen richten! Zoals ik al eerder schreef; het zegt meer over hen dan over mij. Alleen hoop ik, dat ze ooit gaan inzien, dat ik meer ben dan de moeder met een alcoholprobleem. Ik hoop, dat ze me ooit zien als de moeder van mijn 3 kinderen. Meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zo, ik ben blij dat ik de afspraak met mijn peute naar vanmiddag heb kunnen verplaatsen.
Tips gekregen en ook besproken hoe ik nu in mijn vel zit. Haar voorstel is om in ieder geval om een assessment te vragen. En om mijn idee om onderwijsassistent te worden te laten vallen: te stressvol voor mij. Met deze en andere tips en afwegingen kan ik nu toch geruster naar dat gesprek woensdag middag bij het UWV.
Ik ga het eten maar eens opzetten.
Groentenburger, een mix van groenten (doperwtjes, spercieboontjes, tomaat) en aardappeltjes.
Allemaal gezond, behalve dan de roomboter, maar lekker mag ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeidag!

Lekker dagje gehad op het werk. Alles zat mee.
Ben nog mooi onder een sociale verplichting uitgekomen op volkomen legitieme manier. Hoezee.

Tina, wie mantelzorgt er voor jou?
Wordt het niet eens tijd om je om jezelf te gaan bekommeren en je eigen leven te leiden?
Je loopt jezelf letterlijk voorbij :present:

Safi, jammer dat je uit bent gegleden, het blijft een rotverslaving he.
Wel begrijpelijk na al die toestanden. Nu weet je weer hoe het voelt en waar je het voor doet.
Kop op, en trek je niks aan van rotreacties! Het is hier nou eenmaal ook een leeuwenkuil, net als in het echte leven zeggen ze dan ;) Hou je vast aan wat je kunt leren en ga verder op je eigen pad.

Tapas, creatief opgelost! Bespaart je een hoop energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Hopelijk heeft iedereen een dag achter de rug zonder nachtmerries!
Vandaag pas mijn 4e dag nuchter, nog geen Refusal, dus even zelfstandig. Had het in de supermarkt even moeilijk en merk ook dat ik weer plannen maak, zo van, op mijn verjaardag mag ik, of nog 1x bij dat en dat etentje, of teamdag.. Ben er nu zo bewust mee bezig dat het lijkt alsof ik alleen maar meer trek krijg!
Vannacht slecht geslapen, maar was niet echt moe of zo.
Heb veel steun aan jullie berichten!!
Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen hou de eer aan jezelf, drink niet.

Dikke felicitaties van mij voor mensen die wat te vieren hebben.

Vandaag ben ik onder de scan geweest.
Morgenavond buigen knappe koppen zich over mijn geval.
a.s Donderdag krijg ik de uitslag.
Spannend, ja.
Ik leef per dag, wil niet te ver vooruit lopen met mijn gedachten.
Komt tijd komt raad.
Daar laat ik het voorlopig bij.
Niets is het waard om te gaan drinken.
Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Supersteph, je profiel is zichtbaar. Ik weet niet of je dat wel wil.

Rudy, veel aan je gedacht deze week. Steek nog steeds een kaars voor je aan.
Zal voor mezelf deze week denk ik toch nog bellen voor nog een borstonderzoek. Het doet zeer, trekt als het ware en ik til niet of nauwelijks. Loop vaak, zonder dat ik er zelf bewust van ben, met een arm krom om mijn borst als het ware te ondersteunen en dat lijkt me geen goed teken.

Breng zo de kinderen op bed. Ze hebben gelukkig wel wat gegeten en wat de jongste betreft, die krijgt een nieuwe kies helemaal achterin zit rood tandvlees. Ja, geen wonder dat er dan geen of nauwelijks eetlust in zo'n kleintje zit.
Als ze erin liggen lekker prutsen in de tuin. Het is hier een zwoel voorjaarsavondje en daar wil ik graag van genieten. Kopje thee staat al klaar.
Ja, het is een mooie dag geweest en ik maak er ook een mooie avond van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Trees.
Alleen jij en ik hier? Stilletjes..:) Hoe is het met je? Ik zend je een :rose:. Gewoon, zomaar. Had ik zin in.
Jeugd ligt er in. Kwamen op het laatste moment nog kinderen aan de deur om te vragen of ze wilden spelen. Maar het is toch echt hun bedtijd. In het weekend of vakantie vind ik het niet erg, maar ze zijn al niet echt fit en morgen is het een gewone schooldag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Orleando (ik moet altijd kijken of het nou Orleando is, of OrleandRo!) (en hoe kom je eigenlijk aan die naam?)
ik kon je z:rose:netje goed gebruiken, dus dank daarvoor!
Ik ben een beetje appelig...ik heb geen idee wat appelig betekent, maar gevoelsmatig dekt het de
lading wel...
Morgen naar de tandarts (angstkliniek), pijn in mijn buik...

Wil vooral Rudy een hart onder de riem steken...dit zijn zware tijden lijkt me!

Allemaal fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, dat heet nou verslaving..maar goed, dat je het hebt doorstaan. Elke dag nuchter is weer een dag erbij!

Trees, ik speelde als kind al toneel. Eerst tegenover mijn knuffels en later in schoolproducties en zelfs echt op de planken (je bent dus niet de enige, Har :D!). Als puber had ik die naam verzonnen, samen met nog tig andere namen. Mijn eigen naam vond ik maar niks, dus vandaar. Madonna kan het immers ook alleen met haar voornaam, dus waarom ik niet? Nu is het mijn nickname hier, maar vind 'm nog steeds mooi.
Gaat het wel met je, je klinkt niet echt blij...Kopje thee? Er is genoeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die supermarkten... Weleens na een blackout in de ochtend wakker geworden en gewacht tot 08:00 uur, supermarkt open. En dan mezelf maar inpraten dat ze het niet merken, extra spullen in het mandje, allemaal gezonde dingen.. hihi. En nu die supermarkt, wijnschap langslopen of bijna rennen en gelukkig naar buiten zonder wijn..
Lijkt wel alsof ik overal drank zie, op terrasjes, iedereen drinkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik doe nu mijn gewone boodschappen niet meer bij mij in de buurt maar moet nu 10 min fietsen ipv 1 minuut. En dan altijd naar de jonge meiden ipv de huismoeders, scheelde weer een blik zo van "looser"

Ben blij dat ik nu ook op dit forum ben want doet me deugd hoe iedereen elkaar er doorheen trekt..

Ik zeg: Goede actie van PEARL!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...