Spring naar bijdragen

maandag 6 april


catie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ga nu naar specsavers, 1 voor de prijs van 2 ;)
zo, dan hebben we nu wel alle brillenwinkels gehad toch?
Trees, ik ben ook al appelig, kan mijn draai niet vinden vanavond, ben gewoon moe denk ik.
ik ga zo maar eens de foto's van mijn camera halen die ik vanmiddag in het bos gemaakt heb met de macro lens, ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was wel weer fijn, had helemaal geen zin in doggydance vanavond, had het bijna afgezegd. Ik had dus ook helemaal geen verwachtingen van Zowietje.
En dan zomaar ineens luistert ze zo goed, blijft ze zo netjes bij me, alle oefeningen netjes doen, en nog blij kwispelend ook !!! Dan ben ik zo trots op mn dappere meid, daar knap ik weer een beetje van op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben niet van de wereld hoor, en ik lees af en toe mee. Maar na 3,5 jaar schrijven heb ik alles wel gezegd.

Ik sluit me bij Soothe's Wijsheden Hoekje aan: Het leven wordt niet opeens een feestje zonder drank. Ook mij overkomen de nodige moeilijkheden.

Toch ga ik ze "droog" te lijf. En heb ik steeds minder momenten dat ik eraan denk, soms hele dagen achter elkaar niet.

Het kan dus, het wordt steeds makkelijker. Maar alert blijven is niet verkeerd. Op naar de 3,5 jaar zal ik maar zeggen. Maar toch doe ik het maar gewoon dag per dag, en als het moeilijk is (gebeurt echt nooit meer hoor) deed ik het uur-per-uur.

sterkte allemaal en alvast Welterusten,

p.s. Was onze Tine vandaag niet 20 weken droog? Heeft ze zich nog gemeld vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allemaal,

Sorry ik kom zomaar binnen vallen en lees dat ik 20 weken geen jww heb gedronken!!!!!!!!!!!!!!!!
Yes, het is me gelukt!
Op naar de ...ja...gewoon weer 1 dag erbij!

Houtje,bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:present:


Dag lieve mensen!

Liefs Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
Ik ben weer terug van koor. Was weer gezellig. Mijn uitspraak in Spaans, Thais, Macedonisch en Surinaams is weer bijgespijkerd. We waren maar met 8 vrouwen vandaag. Pittig zingen dus: 2 sopranen, 3 mezzo's en 3 alten. 't Is bijna solo.
Heb nog een stukje mee op de bank gehangen: Bones kijken. Altijd wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NOT YET Corinne. Er moeten nog wat dagen volgen. Ook al geeft de tijd me steeds meer vertrouwen in mezelf.

Vanavond knallende ruzie met dochter gehad, men oh men wat kan ik daar slecht tegen.

Morgen naar de pijnpoli voor een nieuwe blokkade op mijn linkerarm-zenuw. Nogal een nare prik, maar ja, lang niet zo erg als de problemen van Tina en Rudy o.a.

Was ook even ingelogd om o.a. Rudy een berichtje te sturen.

En jaaaaaaaaaaaaaaaaa Corinne, jij bent ook lekker onderweg hè met 11 april TWEE VOLLE JAREN. Wauw!!!! :heart::present::sun::heart::present::sun::heart::present::sun::heart::present::sun::heart::present::sun::heart::present::sun:!!!!!!

Geweldig hoor!!! (om niet te spreken van de rest van de progressie in de afgelopen twee jaren, pfffff).

Dikke complimenten dezerzijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tine, wat GEWELDIG VAN JE. Ook al wist ik het al.

Elkaar elke dag een smsje sturen is zó ondersteunend. Daarom heb ik het ook met plezier en graag voor je gedaan, Tine.

Maar, je hebt het écht zelf gedaan hoor.

Felicidados !!!! :heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light::heart::musicnote::light:.

Ik hoop dat je inziet dat jij de enige bent die jezelf dat kado kan geven, elke dag weer opnieuw.
En je bent écht veranderd in die 20 weken, al zie je dat misschien zelf niet in. Ik zie het wel. Hartstikke goed. Ga zo door!!!

(doen we).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Bedankt! Je hebt me ook de nodige keren flink ondersteund. Laat ik dat nog maar eens benadrukken. Een maand of 9 geleden heb je me letterlijk gered.
En ja, ik ben aardig veranderd. En ik blijf maar bezig.
En die twee jaar haal ik ook en daarna ga ik door.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog altijd de overtuiging dat mijn leven pas 11 april 2007 echt is begonnen.

Tine,
Gefeliciteerd! 20 weken!

Trees,
Tja, de tijd laat zich niet opjagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Houtje, moet je morgen weer? helpen die pijnblokkades eigenlijk wel? nou knijp die verpleegkundige maar helemaal fijn die je hand vast mag houden!
moeders-dochters, tja, daar hoort ruzie bij schijnt, dat is gezond!

Trees ik heb net een nieuw tijdverdrijf ontdekt, leidt lekker af, ik had een zak gezouten zonnebloempitten gehaald, en die moeten dus stuk voor stuk open gemaakt worden om op te eten!
goeie vervanging voor alcohol en vreetbuien en zelfs roken, je hebt nergens meer tijd voor... en je wordt er vast ook niet dik van ;)

Woman, honden voelen het toch aan hoor, dat ze je even een steuntje in de rug moeten geven, fijn dat Zowie het zo goed deed!

Tine 20 weken!!, dat is bijna 5 maanden, op naar het half jaar.. nee hoor, gewoon morgen weer droog en meer niet! (dan kom je ook bij dat halve jaar) top hoor!!

nog 3 maanden en dan zit ik op de 2 jaar, ongelofelijk! wie had dat ooit kunnen denken! ik niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Die ruzies met de kinderen horen erbij en terwijl jij je nog druk zit te maken een uur daarna, is je kind vijf minuten nadat het naar haar kamer is gebonkt en daar de deur heeft dichtgeknald al weer helemaal met zichzelf bezig.
Pubers! Denk erom. Daar valt geregeld gewoonweg niet mee te communiceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...