Mai Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Persoonlijk vind ik dat je alles mag delen...Hartstikke goed van je Vie!! Plumeau!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Mag ik nog heel even?(dan ben ik weer weg...)YEEEEHAAAAAAA!!!!!!!!!!!! WHOOEWWWWW!!!!!!!! Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Ja hoor Marjo je mag nog heel even, of zelfs nog heel lang.Als jij je maar goed voelt. En dat meen ik, als jij je er GOED bij voelt.En dankjewel voor je compliment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Woman,kennelijk ben je nog steeds drukker met andere zaken,dat kan natuurlijk,mocht je nog eens antwoord geven dan hoop ik dat je dat doet als ik er ben zodat ik niet van alles terug moet lezen om een antwoord te krijgen op een vraag,ik ga nu weg,heb lang genoeg gewacht vind ik,zo'n vier uur dus,iedereen veel kracht en wijsheid en ook humor,tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Pippi,Je zal wel denken Soothe heeft altijd wat. Dat moet dan maar!Het is geen aanval op de persoon Pippi, maar op haar denkwijze.Marjo was een zware drinker, en kwam niet voor haar "zweetvoetjes" op het Forum,dan is een fles wijn na 1.5 jaar teveel.Er zijn voorbeelden te over van mensen, die zich daarna in record tempo dooddronken.Het hoeft niet, god behoede, maar het risico is er!Ik vind het dus ook niet zo'n stimulerende opmerking.Ze heeft legio problemen, twee kinderen, dat moet glashelder benaderd worden.Sorry Pippi, ze moet geen druppel drinken.Niet na één, niet na twee jaar. Nooit meer!!We sharen hier om de illusie drank weg te nemen,dat doe je niet door aan te geven dat het meevalt.Sneeuwitje is het prototype van het kan wel weer, en zie, een eindeloos doormodderen.Na zo'n lang verblijf op het forum zou je beter moeten weten!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 On the road again!Naar de winkelStofzuigen....Eten kokenWasjes draaienZonnebril ophoudenVroeg naar bed. Jaaaahhh!!!Dáár heb ik zin in. Pfffff.....Vroeg naar bed, lekker slaaaaaapen.....Tot morgen!Fijne avond voor wie dat wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Als het goedpraten, bagatelliseren van een van de meest venijnigeverslavingen, hier de teneur wordt, laat ik het forum los.Ik zit me niet suf te l****, om het weer af te laten zwakken,in de zin van het valt wel mee!!Het valt vies tegen!! Mocht mij dat overkomen, dan zou ik me zéér kl*te voelen.En zeker niet de clown uithangen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Hoi Soothe,Wat zijn we het weer eens.Wat vindt jij van het plan in augustus?Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Marieke ga niet in de aanvallende of verwijtende modus vanavond, daar zijn ambtenaren een beetje immuum voor is mijn ervaring , leg je probleem voor, zeg dat je je in de steek gelaten voelt, dat je niet weet hoe het verder moet, dat ieder mens recht heeft op een prettige woonomgeving en vraag naar oplossingen en om met je mee te denken. Laat de gemeenteraadsleden als het lukt reageren, probeer ze zelf iets te laten zeggen, onthoud wie wat zegt en spreek diegene er ook op aan... als ze al iets terugzeggen;)wend je tot de meest sociale partijen in de raad, die richten zich meer op de mens toch? Probeer ergens een afspraak te regelen.Ik weet dat het eng is maar het gaat je lukken, je hebt een vechtersmentaliteit!! Go Marieke Go!!!!!!!en nu naar het boslater weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Soothe, ik ken je een beetjeJe bent te streng in de leerVoor mij dan he. Ik red het welFerry, ik ken je nietvan horen zeggen weet ik dat jeeen goede vent bent. Ik ben een goede vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 quote: Originally posted by: SoothePippi, Je zal wel denken Soothe heeft altijd wat. Dat moet dan maar! Het is geen aanval op de persoon Pippi, maar op haar denkwijze. javascript:bold(document.messagepostform.FTVAR_MESSAGETEXTFRM);document.messagepostform.FTVAR_MESSAGETEXTFRM.focus(); Marjo was een zware drinker, en kwam niet voor haar "zweetvoetjes" op het Forum, dan is een fles wijn na 1.5 jaar teveel. Er zijn voorbeelden te over van mensen, die zich daarna in record tempo dooddronken. Het hoeft niet, god behoede, maar het risico is er! Ik vind het dus ook niet zo'n stimulerende opmerking. Ze heeft legio problemen, twee kinderen, dat moet glashelder benaderd worden. Sorry Pippi, ze moet geen druppel drinken. Niet na één, niet na twee jaar. Nooit meer!! We sharen hier om de illusie drank weg te nemen, dat doe je niet door aan te geven dat het meevalt. Sneeuwitje is het prototype van het kan wel weer, en zie, een eindeloos doormodderen. Na zo'n lang verblijf op het forum zou je beter moeten weten! Groet. Soothe het moet me nu toch echt van het hart.Ik erger me aan je bericht. We sharen hier om de illusie drank weg te nemen, dat doe je niet door aan te geven dat het meevalJIJ shared dat, JIJ wil dat JIJ hebt die stelling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Hoi Soothe,Ik geloof toch niet dat het hier de teneur wordt hoor. Tuurlijk is het een discrepantie tussen betrokken zijn en loslaten. En ja, ik heb er ook wat over gezegd En ben het met je eens.Maar dat zijn soms van die dagen!Ik vind ook, als je een drankprobleem hebt, wees er dan ook serieus over en ga niet omwegen zoeken om het maar te rationaliseren of poëtiseren. Tjonge, we hebben een drankprobleem, dat is nogal niet niks. We hebben al genoeg aan ons hoofd zonder al die omwegen.Maar als een ander het nou zo-of-zo wil, tja, wat kan je er aan doen? Alleen maar het voor jezelf zo goed mogelijk doen en de rest maar haar of zijn eigen gang laten gaan. Meer kan je toch niet doen?Ik maak me ook zorgen.Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die wel (in mijn ogen dan) serieus met hun drankprobleem omgaan en daar over vertellen en hun eigen oplossingen aandragen.in ieder geval heb ik vandaag weer niet gedronken en aangezien het al halfzes is zal ik dat ook niet doen. Dus morgen alweer een helder hoofd! Hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Soothe, door te scheiden lossen K. en ikproblemen op. We steken niet langer de kop in het zand.Het is een ultieme liefdesdaad!Ik begrijp je wel hoor, veroordeel je nietMaar ik wil zo graag dat je mij ook een beetje begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Marjo Ik sta een heerlijke kippenbouillon te maken. Dat wordt straks een ware koninginnensoep!Mijn wens is dat het goed met je komt, en daar hopen we dus ook op!!Je standpunt is duidelijk en ik doe er verder het zwijgen toe!!Het onderwerp bedoel ik. Ik heb er genoeg over gezegd!Tegen jou blijf ik gewoon dezefde Soothe!Jij bent immers dezelfde Marjo, heus wel een aardig Femke!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Fámke, ouwe amsterdammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Jip ik snap het ook niet meer hoor. Verstandig is dan soms om gewoon uit te loggen en de volgende dag weer te kijken of er iets van je gading bij zit.En dat is wat ik nu ga doen.Ga je iets lekkers eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Safi, erger je maar! Dan is het voor altijd stoppen, dan lekker gezellig een biertje erbij.Dan met een fles schotse likeur naar huis lopen!!Dan melden, dat het weer uit de hand loopt en weer dagen tellen!Dan weer melden lekker gezellig onder vrienden!Als je zo in controle bent dan loop je niet met een fles drambuie naar huis.Steeds een bijgestelde mening.Gelukkig hoef ik mij van jou niets aan te trekken. Ik vaar mijn eigen koers.Voor iemand die in het probleem blijft hangen, zal het zeker storend zijn.En jij met je eeuwige paste en copywerk, moet toch weten dat een alco niet kan drinken!dat heb ik niet bedacht, dat zijn de feiten.Jij kon het ook hanteren. het loopt alleen steeds mis!Dus wijs mij de weg niet.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 En naar de kippe(n)soep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Nou Nou Soothehet zit je wel hoog zeg.wat een projectie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Nog even en je noemt me ook de zuipert van het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Een goeienavond en ik ga ook maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Wat ik wil zeggen is dat je een eigen mening moet uitdragen en niet jezelf sterker maken in geschrift door van WIJ te spreken.Jij bent geen WIJ , jij bent Soothe die op zijn manier met zijn verslaving omgaat.Een ander doet dat op zijn manier.Dit is niet de AADit een Alcohol de Baas ForumDat ben ik.al sinds juli 2007Je kan wel blijven schreeuwen dat je me niet serieus hoeft te nemenMaar ik neem jouw wel serieus.Je bent van ver gekomen en bent net iets meer dan een jaar droog.Ik ben al 13 jaar bezig met mijn alcoholverslaving.En zo goed als het sinds de internet therapie gaat zo wil ik verder.Jij kan laag en hoog springendit is mijn weg en de weg van anderen met mij.we zijn er niet dommer doorniet meer dooren het was helaas geen fles Drambuiemaar een ordinaire whiskey-creme van de AldiIk meld niet dat het weer uit de hand loopt want dat doet het niet.Ik meld wel en dat doe ik voornamelijk voor mezelf op dit forum,dat er is OOK voor mijdat ik wel eens merk dat ik te veel dagen achter elkaar met mate heb gedronken.En dan vertel ik voor de geïnteresseerden(er lezen meer mensen dan jij, ferry en Anna) hoe ik daar mee omga.Dat ik weer ga tellen om er voor te zorgen dat ik niet in die dagelijkse sleur verval.Er zijn menig alcoholisten die weer gaan drinken, de AA weet dat het beste.Maar ik ben niet van plan om ooit weer te gaan zuipen.Dat kan je wel of niet respecteren.Maar hou eens op met dat vingertje te wijzen.Ik heb Marjo niet toegejuicht, waarom zou ik.Ook ik schrok eergisteren toen ik het las.Maar na een gesprek aan de telefoon heeft ze het me uitgelegd.Dat respecteer ik.En ik hoop dat het in de toekomst goed met Marjo zal gaan.Maar dat is haar weg.Haar bagger.Hou het bij jezelf Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Goeiedag!Daar ben ik weer haha. Geprobeerd een beetje bij te lezen. Pfoe is niet te doen hoor.Toch wil ik even Water bedanken voor zijn nuchtere kijk gisteravond. Ik kan best veel reacties herkennen. Overal zit wel een stukje in wat ook in mij zit, al is het soms nog zo verborgen.Maar Water zoals jij het zegt valt alles weer mooi op zijn plek.Dankjewel!Even een eitje bakken. Ben alleen thuis.Dagdag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Nee Pippi, Een reuze klus! Soms kijk ik ik even achterom, of er iets leuks staat,en dan ga ik weer verder met de soep. Wordt vast heel lekker!!Er staat nog wel een berichtje in de wacht. Even denken of ik het plaats!Kirky, ik heb het rijk alleen, en alle tijd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 Kirky, zo had ik het ook begrepen.Ik was kok, dus moet het een hoogstandje worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden