Spring naar bijdragen

Donderdag 23 April 2009


Aanbevolen berichten

Corientje,

Tel uw zegeningen. :)

Oh by the way, jij en An zijn toppers, wat het niet roken betreft. :present: :present:
En... het niet drinken! Slechts Spa en lemon.

Mijn huisdrank is Roosvicee 50/50. Eerlijke handel ,geen suiker toegevoegt, geen zoetstoffen en lekker licht!!

Groet allen.

Kaia, Zaterdag, Weet u wel! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie,
Ik ben eerlijk gezegd nogal verbaasd over het gemak waarmee het mij afgaat om niet te roken.
Jij bent al ongeveer 1,5 jaar gestopt. Het went aardig bij mij en het scheelt een hoop stress.


Nu is het tijd voor rustig aan doen tot ik weg moet. Vanavond kom ik zeker weer lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Marieke,

Tuurlijk is het eng, maar geloof me als jij eenmaal daar staat en je komt op drift dan komt het vuur naar buiten, gewoon voor jezelf opschrijven wat je stoort en ergert en ook wat jij vindt dat er aan gedaan moet worden evt. Kom op meid, als je het op dat moment te eng vindt worden stel je ze toch allemaal in hun onderbroek voor of op de wc.

Laat je even weten hoe het was?

Succes vanavond, zet hem op!!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo nieuwe maar ook oude forum gebruikers.

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik kan jullie zeggen dat ik al heel ver ben. Het gevoel of de drang om alcohol te nemen is bijna helemaal weg en voel me goed.
Heel af en toe neem ik nog een glaasje alcohol maar bedenk me ook dat ik me de volgende dag vaak niet prettig voel...moe, prikkelig, niet goed m'n bed uit kunnen komen.
Al met al ben zeer tevreden met het resultaat wat ik tot nu toe heb bereikt.

Ben weer bezig om m'n studie op te pakken, heb de rust weer gevonden en dat voelt goed.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jip,

Ik schrijf niet uit de naam van het forum, ik schrijf namens mijzelf. IK vind je schrijven scherp, ongenuanceerd en zeer onplezierig.
Het valt mij op dat je weinig over jezelf vertelt, je zegt dat je intresse hebt in andere mensen op het forum maar ik zie geen vragen. Wel stellingen en meningen. Ook maken mensen hier op het forum wel onderdeel van het forum maar zijn het forum niet. Iedereen heeft zijn eigen mening over dingen.

Zelf vind ik het niet prettig om nu twee dagen aan een stuk hier gelijk aan het begin van de dagdraad een prikkende stelling of mening te moeten lezen van je.
Als je zo geintreseerd in mensen was en enig empathie had dan liet je Marjo even met rust. Het lijkt mij ( vul ik even in) dat zij wel andere dingen aan haar hoofd heeft dan de persoon Jip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pippi,

Hmm, wat geprikkeld.

Maar voor de rest gaat het goed, nog steeds in een gevecht met de papieren handel. Is erg stressvol blijkt uit het feit dat het mij uren kost om te ontspannen en mijn schouders en rug behoorlijk zeer doen.
Echter totaal geen zin in alcohol. Begin mij af te vragen of mijn zucht naar vluchten i.e uitstelgedrag en zorgen wegdrinken ook niet een trigger veroorzaken.
Enfin ben nu wel goed bezig.

Hoe gaat het met jou, meisje? Ben jij ook geschrokken door het bericht dat Martin Bril is overleden?
Wat zal ik zijn stukjes missen en wat leef ik met zijn gezin mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poly.
Om 12.27 heb ik vermeld dat ik weg moest naar doggytraining. Dat lijkt me een goede reden om geen antwoord te geven.
Nu ga ik naar de markt, dus ik kan weer geen antwoord geven.

Owja en ik heb nog leuk nieuws want 6 juni heb ik een doggydanceoptreden op de Burcht hier in Zaandam.
Flink oefenen dus en hard aan het werk.
Work to do.
Dus ik ben er weer even niet, vanavond pas weer.
x

quote:


Originally posted by:
poly

Woman en Jip,ik heb jullie iets gevraagd,is er een reden dat jullie geen antwoord geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sh*t! is Martin Bril dood?
Dat heb ik dan gemist...
Jammer.

Marieke hoi! ja ik voel me rot door de drank.
Lichamelijk ongemak. Ook wel kater genoemd.
Voorlopig even niet. Maar geen spijt echt.
De enorme druk van niet mogen en hellup! is eraf...

Heel veel succes met je voorbereidingen, spannend!

Ziza :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
Tja, ik snap het ook niet zo maar ik ben blij dat ik nu in ieder geval in vecht mode zit. De eerste paar dagen waren echt een crime, liep als een gestresst kipje zonder kop rond, niet geholpen dat ik nu ook niet kan roken. Ja verslaving, ik weet het, totaal niet nodig, weet dat ook maar papier, computer en een peuk zijn in mijn psyche verbonden. Wat mij opvalt is dat ik geheel gestresst en onrustig daar van word en dat heb ik niet met drank. Tenminste niet de hele dag door of dagelijks.
Niet kunnen drinken zou mij ook niet stoppen om naar een Islamitisch land te gaan. Betekent dat dan dat ik niet verslaafd ben? Dacht het niet. De bemoeizuchtigen zeiden ook al zo iets vreemds, ik zou geen alcoholist zijn maar alcohol misbruiken. Volgens mij is dat puur semantisch.

By the way, het bovenstaande heeft niets met bepaalde discussies te maken,mijn gedachtenkronkels zijn puur op mijn eigen persoontje gericht.

Martin Bril, ja het raakte me. Ik vond vooral zijn column in de Volkskrant op zaterdag leuk. Dat is de enige dag dat ik de Volkskrant koop. Vind ik wel jammer, het lijkt mij heerlijk om elke morgen de krant op de mat te vinden.

Goed, ik ga weer naar het slagveld der papieren.

Tot vanavond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch een soort bedankt voor iedereen die heeft gereageerd
op mijn test. Zowel persoonlijk, in Pb, door telefoon of op het forum.
Ik heb niet eens alles gelezen, sommige dingen wel. Het ene moment
raakte het mij, het andere niet. Ik haal er wel weer wat uit.

Ik ben niet gek geworden. Eerder beter.
Het was iets wat ik moest doen.
Dat heb ik gedaan. Ik weet weer even genoeg.

Lieslaarzen-Marjootje doet wat rustiger aan.
Geen gebagger meer, rustig doorleven.
It komt sa as it komt...

Hee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij alles goed.
De maand april was en is alleen een beetje drukke maand.
In het begin van de maand een weekend in Brighton geweest naar een CA conventie.
Afgelopen weekend was ik in Istanboel voor werk en een beetje sightseeing en morgen vertrek ik weer voor een weekendje Ardennen. Dus deze maand heb ik mijn weekend in vier verschillende landen doorgebracht was kicken is want toen ik nog gebruikte bracht ik mijn dagen door in mijn eentje in huis met de gordijnen dicht en was ik alleen maar op reis in mijn eigen hoofd.

Met vrouw en kids alles goed ; ons nieuwe huis begint er steeds huiselijker uit te zien en de kids vermaken zicch opperbest.

Zelf ga ik niet zoveel meer naar meetings echter ik sponser twee gasten per week die dan bij mij langskomen en we samen door de 12 stappen gaan.

Op het werk is het echt harstikke druk.

Dus ja een vol leven kan ik wel zeggen. En ik geniet er ook nog van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk Corinne dat jou dat opvalt, ik was het zelf vergeten maar ik ben inderdaad gestopt met roken in november 2007. Tjeeeeeemmm! Leuk hè, straks denk je daar niet eens meer aan.
Goed van jou dat het zo goed gaat, en ook van An, en van wie meer nog meer, dat ben ik even vergeten, sorry.
Verder ga ik niet op zoveel in hoor, is me even wat te verwarrend. Ik heb voor mezelf een test doorstaan door dingen te regelen waar ik erg tegenop zag. Ging heel goed, weer een stukje zelfvertrouwen erbij.
Ik heb me heel vaak laten afschepen door instanties, maar nu heb ik doorgedramd op een vriendelijke manier, en kijk eens, het lukt!
Nou ja, dat voelt gewoon goed. Lekker nuchter goed. Hoop dat ik dat met jullie mag delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...