FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 ik denk creme fraich Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 De tijd vliegt.Met rasse schreden nadert mijn opname in het ziekenhuis.Heeeelp zet de tijd even stil.Nee hoor, tot nu toe zie ik de operatie met vertrouwen tegemoed.De dagen erna zullen zwaar worden.Ik denk dat de zenuwen as zondag als ik word opgenomen gaan opspelen.Normaal denk ik.Gelukkig drink ik al jaren niet en kan daardoor nuchter relativeren.Ik ben dagelijks bezig met mijn conditie op pijl houden.Veel zwemmen en een keer extra naar de kinesist.Gezond eten en drinken, vroeg naar bed.Vrouw plagen en dingen regelen voor het herstel thuis.Thuis in Belgiƫ.Net nu begeeft mijn laptop het en is in Duitsland voor reparatie.Mijn vrouw schrijft begin van de week wel een bericht hoe het me is vergaan.Ik heb geleerd te vertrouwen, dingen uit handen te geven stoppen met controleren.Ga goed en laat de eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Weten jullie wat ik altijd het moeilijkste vind aan koken? Ophouden met kruiden toe te voegen, of nĆ³g iets meer boter...gewoon stoppen als het perfect is!Net zoiets als bij drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Sorry, Rudy, ik heb het gelezen, maar wanneer is de datum van je operatie?Ik dacht donderdag, maar dat zou dus ook morgen kunnen zijn!Vergeef me dan mijn gedachteloosheid!Er zal in ieder geval een kaarsje branden voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 een spartamet, goh bestaan die nog Tapas.vroeger had ik zo'n ding.Nee eerst had ik een solexToen een Sparta.Kijk je wel uit in de bochten Tapas, want meestal zijn ze opgevoerd, ze gaan hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Zondag is de opname TreesMaandag de operatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 ik geloof dat die twee kiwi's de snelste weg naar de uitgang hebben genomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Heel veel sterkte Rudy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Nogal confronterend zoveel herkenning Stopa.Maar dat is nu juist de Kracht van een groep mensen op een forum met dezelfde verslaving.stukje bij beetje leer je daardoor de verslaving en jezelf beter kennen.Laat wel de eerste staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Rudy,Wens je veel kracht en sterkte voor de operatie,Was het nou iets met je darmen.Trouwens goed van je om voor die tijd zo gezond mogelijk te leven.Krijg je goede weerstand van.Zelf moet ik 20 mei, maar is denk ik minder ingrijpend dan van jou.Probeer voor die tijd ook zo gezond mogelijk te leven.Nerveus?Tja, rot, maar wel een normale reactie.Vind je een kei hoe je ermee omgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 In geval we elkaar dan vĆ³Ć³r die tijd niet meer spreken: hou je taai Rudy!Als pater familias van het forum moet je maar snel terug zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hoi Trees, leuk dat je me opgemerkt hebt net.Het gaat goed; ik drink niet. Ik ben in het echte leven bezig met ons huis, de achtertuin en vriendschap sluiten met mijn twee buurvrouwen. De buurvrouw die op dezelfde dag jarig is als ik is zelfs al twee keer op de koffie geweest en ik Ć©Ć©n keer bij haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Rudy het klopt helemaal, en dat weet ik omdat mijn emoties in beweging komen.Het nog steeds niet goed genoeg zijn voor mezelf.Komt ook wel door de situatie waarin ik verkeer.Er toch constant op gewezen worden, niet expres dat ik niet goed genoeg ben.Ik kan het een identiteitscrisis noemen. Niks mis mee, het is maar hoe je er uit komt.Ik ben vastberaden om door de crisis heen te gaan, met opgeheven hoofd.Maar ik heb nog een lange weg te gaan en neem de tijd en kan de tijd nu ook nemen.Fijn dat je er nog even bent hier, ik lees even verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Fijn dat het goed gaat, Floor!Alles met je dochter ook goed?En een leuke buurvrouw kan zĆ³ gezellig zijn! Er heeft er ook een paar jaar een leuke naast ons gewoond, dat was de gezelligste tijd!Knap dat je het niet-drinken volhoudt!De creme fraiche zit erin, Spud, nu de kip nog...maar ik hoor gesmak uit de keuken, dus ik ga snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Met dochter gaat alles prima! Ze doet het leuk op school en is thuis ook heel lief Ik vind dit de moeilijkste dagen om niet te drinken; ik heb vanaf vandaag al weekend. Vijf dagen vrij dus. Dat hou ik vooral vol door mezelf klussen te geven in en om huis. Vandaag zijn dochter en ik naar een tuincentrum geweest en hebben een paar nieuwe planten uitgezocht voor een bepaalde hoek van de tuin. Die moesten qua kleur en bloeitijd bij elkaar passen maar ook verschillend zijn. En we hadden "maar" 50 euro mee. Gniffel ...... gniffel..... we hebben vooral flink lopen tellen of we niet over ons budget heen gingen! Het is wel schoon opgegaan.Morgen gaan we met z'n drie-en naar de koninginnemarkt. Lekker slenteren en snuffelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stopa Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Stopa: zo heftig, stoppen met roken En drinken, maar zoals ik begrijp heb je daar al ervaring mee.Ik ben nu ook gestopt met roken en dat maakt het niet drinken niet echt gemakkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stopa Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 An, je gaat hardstikke goed! Ik vond het vooral top toen je op het forum vermeldde dat je een boek ging lezen. Toen wist ik dat je Ć©cht goed ging en geen strijd meer streed tegen de alcohol. Je had tijd voor Ć©chte leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 He Floor, grappig dat je dat nog weet.Stopa: dat klopt helemaal wat je zegt, ik ben veel relaxter geworden. Van nicotine krijg je inderdaad stress. Dat niet roken gaat dan ook best goed. De eerste week is wat lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Blacky, gaat het? Je klinkt zo ontzettend boos ...... kunnen we je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Dames, ik denk dat jullie dit buiten het forum moeten houden!Moeilijk misschien, maar dit gaat toch niemand anders dan jullie aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ik ga naar mijn bedje toe!Sterkte die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hallo Rudy,Ik zie dat je bent ingelogd, maar ik heb nog niets gelezen vandaag. Ik hoop dat alles goed met je is.Ga nu lezen,groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden