Spring naar bijdragen

Woensdag 29 april


tasseke

Aanbevolen berichten

poly,

succes met het solliciteren vandaag!!

zo ik ben fris gewassen en aangekleed en vervolgens alweer bekaf...
de bank lonkt........
maar ik heb nog zoveel te doen....
morgen eerst een rommelmarkt en vervolgens werken..........
stap voor stap..........
ok, beslissing genomen, nationale bankhang ochtend!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen,
Suus dat katerige gevoel heb ik in het begin 's morgens ook gehad, gaat vanzelf over.
Zoontje weer beter?
Poly succes met je solligesprek.
Albertina, ik vind het hier de laatste dagen 's morgens zo klamkoud in huis dat ik de haard maar weer aansteek. Beterschap.
En verder voor iedereen een fijne dag, en ik drink niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh! :rose:
Goed dat je nog een berichtje van Tactive hebt ontvangen Suus met een bevredigend antwoord, kun je met een gerust hart weer verder. Het ligt nu eenmaal gevoelig zo'n eerste periode op het forum, moet je geen gez@k aan je kop hebben. Proficiat met je droogstaan! :present:

Hé Blacky! Drukdrukdruk en je vriendin over de vloer en alweer een brand....niet te geloven! Dat blijft je maar achtervolgen. Het ga je goed :present:

Corinne fijne vakantie voor als je nog net niet weg bent :)

Caro, zwaai terug...nieuwe apparatuur, vertel mij wat. Heb er jaren dagelijks beroepsmatig mee gestoeid, heb ik burnoutje 2 aan te danken :huh: Gebruiksaanwijzingen zijn daarbij ook nog een crime..succes!

Oude foto's. Stond vroeger in pakje met vlinderdasje op de klassefoto's....ochgottogotogot, burgelijkheid ten top. Niks geen merkkleding, werd klaargestoomd voor een carriere in de verzekeringsbranche. Kan je verzekeren dat dat niet mijn ding was :D Mijn zussen in petticoats....was ook lache, getoupeerde kapsels van pakweg een halve meter hoog :P

Tina beterschap en rustig aan :present: Het wordt weer warmer de komende dagen...lekker in de zon.

Tasseke, hangbank ze :D

Ga botterhammetje smeren en vervolgens smeer ik 'm op de fiets, ga me kwijten aan huismeestertaken....de hele dag onder de pannen.
Hou het droog mensen, zo de moeite waard...
Toedels en fijne dag!
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor hier bijv dingen, die ik elders toch niet hoor...

-----------------------------------------------------------------------------------

rivier
de rivier is oppermachtig
een waarachtig vrouwelijk dier
en haar water glinstert prachtig
iedereen kijkt naar de rivier

transparant als water hun verlangen en hun hoop
hun oogopslag is net een open lade
transparant hun woede, kijk, je ziet het aan de loop
van de mannen en de vrouwen aan de kade

transparant de heupbeweging en de korte lach
en voor één seconde voel ik Gods genade
transparant de lucht op deze hemelsblauwe dag
ah vandaag zullen we dansen aan de kade

de rivier is oppermachtig
een waarachtig vrouwelijk dier
en haar water glinstert prachtig
iedereen kijkt naar de rivier

vandaag liep ik hier eerder langs en zag ik de rivier
en ik, ik kreeg de tranen in m'n ogen
als deze stad beweegt en leeft ontstaat het leven hier
bij de geparfumeerde oude stenen bogen

ik deed m'n ogen dicht en luisterde naar de rivier
en in de verte de geluiden van de haven
als je me ooit begraven moet, begraaf me dan maar hier
bij de stemmen van de joden en de slaven

de rivier is oppermachtig
een waarachtig vrouwelijk dier
en haar water glinstert prachtig
iedereen kijkt naar de rivier

---------------------------------------------------------------------------------

Nou, dag maken
See you!

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen.

Suus is volkomen normaal, hoor. Net zoals Vie al zei.
morgen koninginnedag, hebben je kinderen er zin in?

Albertina,
meid wat zit jij in de lappenmand de laatste tijd. Maar ook zonder verkoudheid is het bar fris.
Beterschap. Trouwens die arts lijkt mij net zo'n ... als degene die ik destijds had.

Carolien, gefeliciteerd met je zoon. Ik hoop dat die blij is met zijn pa in spe tekening.

Tasseke, gaat het beter dan gisteren?

Poly, ik duim voor je.

Ik heb voor de tweede nacht niet geslapen. Pff, wat word je daar gaar van. Maar krijg straks een bemoeizuchtige op bezoek dus het heeft geen nut om weer in bed te stappen.

Wel lekker vandaag weer de gratis krant in de bus. Is zo'n actie en ik smul ervan. Ga dus nu nog een bakkie zetten en dan even lekker bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste nieuws:
Ik heb me gedoucht!
Nou Wow!

Ik ben moe
van mezelf

Moe
Van het eindeloze nietsdoen

Moe
Van het oeverloze geouwehoer

Moe
van het niets opleverende denken

Er gebeurt niets!
Niets!

Ik wil weer meedraaien
Gewoon in alle simpelheid
Daarnaast blijft er tijd zat over voor mezelf

Vergeef me mijn tijd die ik nodig had
Accepteer dat het zo is gegaan

Ik ga er maar vanuit dat het me uiteindelijk iets heeft opgeleverd

Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieeeesmorgenssssss allemaal,

Hier nog een die raar geslapen heeft.
Ik had vooral enorme honger. Heel raar, maar ben niet opgestaan,
kwam niet op het idee.
Dat was voorheen toch wel anders, zeker toen ik nog dronk,
dat 'nachteten', kennen jullie dat.

Albertina: die make up WIL IK OOK!! Maar lijkt me doodeng om te doen.

Tapas: werkse, en dan lekker vrij, joepieeeeee.

Pippi: wat een vervelende buren, jemig daar zou ik al helemaal geen zin in hebben.
Gewoon eens op internet kijken hoe het zit met opritten e.d.
er zijn legio verhalen hierover.

Vroeger heb ik het hier ook eens meegemaakt, we hadden echt gestoorde buren.
Ik kreeg er stress van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, restantje van de bemoeizuchtigen. Zij hebben wat op mijn peut geleund, dat hij mij te veel inslapers voorschreef dus de goede man heeft het recept gehalveerd. Na tig jaar op een bepaalde dosis komt het er dus op neer dat ik 2 weken uit de 4 zonder zit.
Vast heel goed bedoelt maar ik heb altijd een wat moeilijke relatie gehad met slapen. Ik heb nu niet echt reden om op "tijd" wakker te worden dus probeer er geen probleem van te maken. En je went aan weinig slapen.
Helemaal niet slapen is een nacht niet zo'n probleem, twee wordt al wat moeilijker. Rotte is dat ik er dorst van krijg. Vooral als het niet zo lekker loopt. Dan zijn "gremlims" al helemaal niet welkom.

Ik ga het vrijdag toch even met hem bespreken, dat word een drukke 30 minuten want er moet veel besproken worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Ik vind het vervelend voor je dat gedoe met je buren, het gedoe met je gezondheid. Meid, ik hoop dat je het wat gemakkelijker gaat krijgen.

Ja, ik betrap mij erop dat ik klaar ben voor een nieuwe fase. Vriendin krijgt maandag sleutel voor huis.
Zoon heeft ook besloten dat hij op zichzelf wilt. Vond ik toch wat moeilijk maar gisteren werd hij niet wakker en heb ik hem 2 maal wakker gemaakt. Dat doe ik dan heel voorzichtig en met toch een wat angstig gevoel. Ook zit ik snachts recht in mijn bed bij het minste geringste. Wat gebeurd er nu weer?!
Dus stilletjes begin ik mij te bedenken dat het toch ook fijn zal zijn zonder al die spanningen.

Ook heb ik zin om weer te gaan werken. Ik heb echt geprobeerd om naar de bemoeizuchtigen te luisteren maar het heeft mij niet veel geholpen. Tel daarbij op het gedoe met de gemeente en de behoorlijke schuld die ik heb opgebouwd en ik heb zin om het heft weer in eigen hand te nemen.

Het lijkt mij ook gewoon fijn om weer met de leerlingen aan de slag te gaan. Tuurlijk ben ik zenuwachtig maar het ging jaren goed en mijn schildklier gedraagt zich. Plus na 4 jaar moeilijk, moeilijk, moeilijk, lijkt het mij heerlijk om weer met gewone dingen bezig te zijn.

Natuurlijk besef ik mij dat het nog niet helemaal geheeld is. Gisteren zat ik House te kijken, patiente met kleincellig longkanker en dan rollen de tranen weer over mijn wangen. Overigs heb ik dat pas na een paar minuten in de gaten. Zo dom.
Maar misschien is het juist goed om uit dit kleine wereldje te stappen, om weer bezig te zijn met modaine dingen zoals mijn huis etc. Ik zou ook dolgraag weer gaan reizen.
Dat kan straks weer als ik werk.

Een hoofdstuk is afgesloten en het wordt tijd om een ander hoofdstuk te beginnen. Ik doe niemand er een plezier mee om in een uitgelezen boek te blijven hangen. Eng? Ja maar nog enger is het om zo mijn leven te moeten slijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...