Spring naar bijdragen

Woensdag 29 april


tasseke

Aanbevolen berichten

:moon: goedemorgen allemaal:moon:

voor iedereen eerst maar een kop koffie om wakker te worden!

Iedereen heeft waarschijnlijk vakantie want het is hier wel erg rustiggggggggg, jammer want het openen is nu aan mij :huh:

tja wat voor zinnigs kan ik hier melden op de ochtend?

Doe allemaal rustig aan, geniet, laat de eerste staan en doe alles wat je doet met een glimlach:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeden morgen Adb'ers ,
tot mijn spijt moet ik eerlijk schrijven dat ik gewoon weg geen tijd meer heb om te lezen laat staan te schrijven , doe nu op het vroege uur een poging .
door een woning brand twee weken geleden is mijn vriendin bij mij in komen wonen , dus de laatse dagen staat echt in teken van verhuizen , kasten uit mekaar halen en hier dan weer opzetten ..........mijn buikje een beetje vol van verhuizen maar ja is voor een goed doel .
voor de rest gaat het goed met mij nog maar weinig gedachten aan de drank en ik doe echt mijn best dit zo te houden
vanavond Misty en Gipsy bij dierenarts binnen doen misty meiske af en gipsy manneke af ........bij mijn buurvrouw zijn weer 5 baby poesjes ter wereld gekomen , mijn buurvrouw heeft nu 10 poezen en ik leer daar uit dat ik er zoveel niet wil .
Misty is krols en vrijt met alles wat los en vast zit <zelf Torty de schildpad mag eraan geloven ;)
zo en nu douchen en op de baan voor een lange werkdag
wens jullie een fijne nuchtere dag toe ............ik zeker weten laat die eerste staan
voor allemaal een :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blackyyyyyy goedemorgen,,,,,,,

fijn je weer even te lezen! zo te lezen heb je het behoorlijk druk met je vriendin erbij! ach het is voor een goed doel en misschien is het zelfs wel beregezellig

goed van je om de katten te laten helpen, whahaha 10 is wel errugg veeeel:D
in ieder geval een dikke knuffel van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou tina,

ik vind je een toppertje, ik zou het niet durven!


ondertussen lig ik hier in een deuk, ben even op schoolbank bezig. Wat een mode toen.... ik zie mijzelf staan met een paarse ribbroek met een witte bies aan de zijkant:D
ahhh en wat dacht je van een lichtblauwe bodywarmer en een pony?????? mijn moeder kon waarschijnlijk niet goed knippen want de hakken zitten erin.

ik zag er toe al uit als een boefje...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kan dat toch?

als ik met mijn moeder loop, wordt er regelmatig gevraagd of zij mijn zus is, ik dus het nakomertje
Ze is bijna 60 en ziet er nog jong en frivool uit en dan zie ik andere mensen........

ik weet dat ze dan van mijn leeftijd zijn maar je zou ze bijna inschrijven voor het bejaardentehuis nog geen 40 en dan al oud!

naahhh, gelukkig heb ik goede genen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wow voor het eerst in jaren later dan half 6 opgestaan maar pas om half 8,
Hmm ik geloof dat ik ontregeld ben hahaha. 2 uur gemist!!!
Dag 11 alweer nuchter:D:moon: dat had ik zelf dus echt niet verwacht! Maar dan rijst wel bij mij de vraag waarom dan 10 jaar drinken als ik nu al op dag 11 zit?

Maar goed de zon schijnt weer gelukkig letterlijk en figuurlijk en we gaan er een leuke dag van maken! Straks met de kinders naar de kinderboerderij naar de toekomstige shoarmabroodjes kijken hahah nee hoor naar de lammetjes, en dan maar wat knutselmateriaal halen voor hun, kunnen ze at koninginnedagachtigs creeren, en dan de inktvis klaarmaken en de courgettes in de mixmarinade zetten en de aubergines met fetakaas verenigen. hmmm lekker, Die popcorn verslaving snap ik hoor Ann, bij mij zijn het nog steeds dagelijks de hamlapjes in babipangpang marinade,elke dag.

Wat ik wel raar vindt is dat ik elke dag wakker wordt met een gevoel van een mega kater???? Herkent iemand dit, hoofdpijn, wazig enz.

Nu ik zal even teruglezen en proberen te reageren maar sorry het komt er deze dagen zo weinig van met beide kids thuis die je aandacht opvragen oh nee opeisen haha.\\Maar ik ga mijn best doen hoor meiden en mannen,
Ik heb trouwens een heel fijn bericht van tactive teruggehad in navolging op mijn uiting aan Jip en de uitleg aan tactive, was een echt bevredigend antwoord waar ik veel aan had en geen ban dus, pff thanks tactive, fijn:present:

Nu ik ga eerst de senseo maar aanzetten en zoonlief van drie uitleggen dat hij echt even stiller moet zijn omdat de oudste nog slaapt!

Liefs en een dikke kusknuf voor allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina gezondheid en beterschap meid, snotter maar lekker uit, hier een virtuele zakdoek, wel schoonhouden he haha

Carolien, veel succes met installeren dan maar ach ben je bezig toch en maak je verder niet drk meis, ik zat ook heel erg met Jip en eindigde daarom ook steeds met het ga je goed Jip, je weet idd net wat er achter zit maar ik persoonlijk vondt het een beetje min maar ben ook bereid de discussie aan te gaan maar dan wel telegfonisch byv, zodat ik ook kan horen welke emotie en onwilligheid danwel bereidheid er achter zit en niet meer dat gestook,

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...