Spring naar bijdragen

Woensdag 29 april


tasseke

Aanbevolen berichten

Anjo, het verdriet zal waarschijnlijk nog wel een aantal jaren blijven.
Dat betekent ook dat je van hem hield en dat is mooi.
ALs jij voelt dat je zin hebt om je leven weer op te pakken is het nu precies het goeie moment.
Het zal nooit perfect zijn, en ook niet altijd goedgaan.
Maar wel zo goed mogelijk als je kunt :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 192
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Orleando,

Heftig. Weet je waarom je man denkt dat wij lustopwekkend zijn? Kan het zijn dat hij misschien een beetje gelijk heeft?
Het valt mij wel eens op dat het nooit een persoon is die de fout in gaat op een bepaalde dag. Er is soms ook sprake van een beetje een sneeuwbal effect.

Ik kan je geen advies geven want dat weet alleen jij het beste. Probeer anders gewoon eens rustig met hem te praten en leg hem rustig uit waarom je baat hebt bij het lezen en schrijven op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Marjo. Nu ff in de rust? Take care.

Kate, ja das ook weer waar. Maar ik lummel al een tijdje rond. Maar doe het rustig aan. Mn hart moet helen en de wond is nog vers. Wel mn dingetjes blijven doen én tijd nemen voor mezelf. Toch was het ook wel leuk hoor. Het motiveert wel.

Ik ben er uit. Eerst een dutje, dan boodschappen en naar de tuin. Met mn handen in de aarde, zo fijn.

Jij een fijne vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaapmedicatie is een medicijn wat voor korte tijd gebruikt zou moeten worden, mijn mening. Om te voorkomen dat iemand helemaal doordraait, tijdelijke overbrugging van iets. Het lijkt mij symptoombestrijding en niet het wegnemen van de oorzaak, als je het lang gebruikt. Tevens neemt de gewenning snel toe dus moet je meer gebruiken voor hetzelfde resultaat.
. Ik heb zelf ook slaapmedicatie gekregen vorig jaar wegens al maanden maar 3 of 4 uur slaap per nacht. Dat is niet goed voor me. Ik weet echter ook dat ik zeer verslavingsgevoelig ben en ze niet elke dag moet nemen. Ik doe dat ook niet. Vaak weet ik waar het van komt dat ik niet kan slapen. Teveel aan mn hoofd, te lang op het forum blijven hangen, niet mediteren voor ik ga slapen, niet genoeg opsloom, te lang bel 's avonds later op de avond enzovoort. tevens doe ik er verstandig aan, als ik 's middags even ga liggen, niet te lang te slapen anders lukt het vanavond niet. En ik sta op tijd op, ook als ik slecht slaap.

Kijken naar de oorsprong, en daar structureel mee aan de slag. Niet altijd gemakkelijk maar wel beter voor de lange termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kate,

Hoi lieve meid, ik ben blij dat je hier toch zo nu en dan blijft komen. lekker genieten van die vakantie.
Een bemoeizuchtige gekomen en gegaan nu nog een en dan kruip ik ook in bed met een boek.

Ik heb geen moeite met verdriet, hoor. Alleen overvalt het mij soms, net als gisteren als ik bemerk dat mijn wang nat is. En ik interactief ga televisie kijken. Oftewel in gesprek ga met mijn televisie als ik bemerk dat er onwaarheden worden beweerd.
Het is een cliche maar Bill Shakespeare had gelijk," it's better to have loved then to have never have loved at all." Nu is het ook al een beetje verweven met de persoon die ik ben geworden. Het verbaasd mij alleen dat tranen dus kunnen vloeien zonder dat je het in de gaten hebt.

Hoe gaat het verder met je? Moet altijd even aan je denken als ik naar Grey's kijk. Kijk jij ook nog steeds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

Dag Snowy..groetjes.

Alles gaat hier zoals het gaat en dat is goed. Morgen vertrekken we (mijn vrouw, hondje en ikzelf) met ons campertje voor een paar dagen naar Duitsland. Geen idee waar we terecht gaan komen maar dat is nou juist het leuke. Lekker even weg.

Ik wens jullie allemaal het allerbeste en lees jullie maandag weer.

:)Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Kohtje, even weg!! beetje jaloers wel!!
Zo, ik ben weer 4 dagen vrij, maar heb nog genoeg te doen als ik zo om me heen kijk... oef

Het zonnetje doet hier zijn best om door te breken maar het wil nog niet helemaal lukken....
maakt niet uit, ben blij dat ik vrij ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles voor de laatste keer gegrond
De laatste stukkies dan
Morgen lakken! Yeah!
Speciaal voor de koningin!
De lakkende lakei...

Mot ik nog wel ff een blikkie halen....

Iedereen is wel de deur uit btw
Goed gedaan :D

Pip, well done!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
orleando

Har, sorry dat ik jou er mee lastig val..

Wil je een ieder (dat kan ik dus ook)laten weten, dat manlief alles geblokkeerd heeft (en net nu nog niet!! Want leg een niet veslaafde aan bier uit...wathet is

Ik heb jullie hulp echt nodig, maar hij denkt, dat jullie me ophet verkeerde pad brengen....

Geloof me, ik vertik het om te gaan drinken!!!!

Maar kan jullie niet bijstaan, antwoorden, etc.. Enne:

Niemand brengt mij hier ophet verkeerde pad, geloof me

Ik hou me op aan Whise man, An, Houtje

ASDRFTGHMan breektafsorr

Hiuj kiujkthet lTER WEER


ben het er niet mee eens



Dit bericht bedoelde ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...