Kate Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Anjo, het verdriet zal waarschijnlijk nog wel een aantal jaren blijven.Dat betekent ook dat je van hem hield en dat is mooi.ALs jij voelt dat je zin hebt om je leven weer op te pakken is het nu precies het goeie moment.Het zal nooit perfect zijn, en ook niet altijd goedgaan.Maar wel zo goed mogelijk als je kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Orleando,Heftig. Weet je waarom je man denkt dat wij lustopwekkend zijn? Kan het zijn dat hij misschien een beetje gelijk heeft?Het valt mij wel eens op dat het nooit een persoon is die de fout in gaat op een bepaalde dag. Er is soms ook sprake van een beetje een sneeuwbal effect.Ik kan je geen advies geven want dat weet alleen jij het beste. Probeer anders gewoon eens rustig met hem te praten en leg hem rustig uit waarom je baat hebt bij het lezen en schrijven op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Dagdag!!!Goed gedaan Bam!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Goed zo Marjo. Nu ff in de rust? Take care.Kate, ja das ook weer waar. Maar ik lummel al een tijdje rond. Maar doe het rustig aan. Mn hart moet helen en de wond is nog vers. Wel mn dingetjes blijven doen én tijd nemen voor mezelf. Toch was het ook wel leuk hoor. Het motiveert wel.Ik ben er uit. Eerst een dutje, dan boodschappen en naar de tuin. Met mn handen in de aarde, zo fijn.Jij een fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Dank je en dut ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Slaapmedicatie is een medicijn wat voor korte tijd gebruikt zou moeten worden, mijn mening. Om te voorkomen dat iemand helemaal doordraait, tijdelijke overbrugging van iets. Het lijkt mij symptoombestrijding en niet het wegnemen van de oorzaak, als je het lang gebruikt. Tevens neemt de gewenning snel toe dus moet je meer gebruiken voor hetzelfde resultaat. . Ik heb zelf ook slaapmedicatie gekregen vorig jaar wegens al maanden maar 3 of 4 uur slaap per nacht. Dat is niet goed voor me. Ik weet echter ook dat ik zeer verslavingsgevoelig ben en ze niet elke dag moet nemen. Ik doe dat ook niet. Vaak weet ik waar het van komt dat ik niet kan slapen. Teveel aan mn hoofd, te lang op het forum blijven hangen, niet mediteren voor ik ga slapen, niet genoeg opsloom, te lang bel 's avonds later op de avond enzovoort. tevens doe ik er verstandig aan, als ik 's middags even ga liggen, niet te lang te slapen anders lukt het vanavond niet. En ik sta op tijd op, ook als ik slecht slaap.Kijken naar de oorsprong, en daar structureel mee aan de slag. Niet altijd gemakkelijk maar wel beter voor de lange termijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Niet meer in de ziektewet Pip en ook nog niet aant werk. En als ik heel eerlijk ben zoek ik ook nog niet zo hard. De zomer staat voor de deur, ik krijg mn tijd wel om. Maar ja....dat hoort niet echt zo he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 kate,Hoi lieve meid, ik ben blij dat je hier toch zo nu en dan blijft komen. lekker genieten van die vakantie.Een bemoeizuchtige gekomen en gegaan nu nog een en dan kruip ik ook in bed met een boek.Ik heb geen moeite met verdriet, hoor. Alleen overvalt het mij soms, net als gisteren als ik bemerk dat mijn wang nat is. En ik interactief ga televisie kijken. Oftewel in gesprek ga met mijn televisie als ik bemerk dat er onwaarheden worden beweerd.Het is een cliche maar Bill Shakespeare had gelijk," it's better to have loved then to have never have loved at all." Nu is het ook al een beetje verweven met de persoon die ik ben geworden. Het verbaasd mij alleen dat tranen dus kunnen vloeien zonder dat je het in de gaten hebt. Hoe gaat het verder met je? Moet altijd even aan je denken als ik naar Grey's kijk. Kijk jij ook nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ik had ook al zo'n onbestemd gevoel dat jij vandaag wel eens langs zou kunnen komen Pippi Maar doe je wel voorzichtig dan, en goed dat je de politie hebt ingeschakeld.Oh ja ik ging strijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ik kijk tegenwoordig bijna geen tv meer Anjo.Maar ik zat er wel aan te denken om die dvd box een keer cadeau te vragen....Het is toch een geweldige serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 quote: Originally posted by: Darjeelingquote: Originally posted by: albertinaDar, je woont vast vlakbij mij in de buurt. Oh, dat lees ik nog net even snel. Leuk! Ja en ik ben nu sjaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hoi.Dag Snowy..groetjes.Alles gaat hier zoals het gaat en dat is goed. Morgen vertrekken we (mijn vrouw, hondje en ikzelf) met ons campertje voor een paar dagen naar Duitsland. Geen idee waar we terecht gaan komen maar dat is nou juist het leuke. Lekker even weg. Ik wens jullie allemaal het allerbeste en lees jullie maandag weer. :)Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Lekker Kohtje, even weg!! beetje jaloers wel!!Zo, ik ben weer 4 dagen vrij, maar heb nog genoeg te doen als ik zo om me heen kijk... oefHet zonnetje doet hier zijn best om door te breken maar het wil nog niet helemaal lukken....maakt niet uit, ben blij dat ik vrij ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hee Tapenade!Ben je eenzaam of lekker alleenAnyways, ik kom even bij je zitten Okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Alles voor de laatste keer gegrondDe laatste stukkies danMorgen lakken! Yeah! Speciaal voor de koningin!De lakkende lakei...Mot ik nog wel ff een blikkie halen....Iedereen is wel de deur uit btwGoed gedaan Pip, well done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Nah. Ik ga maar weerDaaaaaggg!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Oja, goed gekomen met de kwastenVolhardendheid en wat tijd met concentratieHeb je ook wat. Scheelt weer een paar tientjes...Wat zal ik daar eens mee gaan doen?Een oranje jurkje kopen? Gna!Nu W&WWandelen en Winkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 sorry Marjo, doe natuurlijk weer net wat anders terwijl jij gezellig aanschuift, lekker is dat he!! zag je even niet Lekker aan het schilderen? wordt het mooi?zal de koningin vast heel blij mee zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hoi Marjo,Way to go dat je naar een AA meeting gegaan bent.Tegenovergestelde doen van wat je denkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ik heb voor mezelf helemaal niet het idee dat het Forum aanzet tot drankgebruik, integendeel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Stillekes hier.Iedereen is vast oranje tompoucen aan het halen.Tja, oranje bitter is verledentijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ik heb eieren gehaalden lasagne voor morgenVandaag kook ik nietLekker puh!Fish, hoe kom je daar zo bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ik las van Orleando, dat haar man alles geblokkeerd heeft omdat hij bang is dat het forum aanzet tot drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Dan denkt de man van orleando dat dusHij zal het wel niet makkelijk hebben en een reden zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 quote: Originally posted by: orleandoHar, sorry dat ik jou er mee lastig val.. Wil je een ieder (dat kan ik dus ook)laten weten, dat manlief alles geblokkeerd heeft (en net nu nog niet!! Want leg een niet veslaafde aan bier uit...wathet is Ik heb jullie hulp echt nodig, maar hij denkt, dat jullie me ophet verkeerde pad brengen.... Geloof me, ik vertik het om te gaan drinken!!!! Maar kan jullie niet bijstaan, antwoorden, etc.. Enne: Niemand brengt mij hier ophet verkeerde pad, geloof me Ik hou me op aan Whise man, An, Houtje ASDRFTGHMan breektafsorr Hiuj kiujkthet lTER WEER ben het er niet mee eens Dit bericht bedoelde ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden