Kate Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Zoiets ja Soothe/Mike: een megadosis kan je overspoelen. Verwerken kun je in kleine stukjes.Ik zeg altijd wat er uit moet komt er toch wel uit. Als jij eraan toe bent komt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hoor ik daar een criticus? Luister ik niet meer naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Tapas...super goed vandaag!Je bent zo gegroeit meissie en het wordt steeds makkelijkerTwee eikels in 1 week tijd even laten zien waar je grenzen liggen.Ik neem mijn petje voor je af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 TOPPERTJES,weer een droge dag erbij.:moon:SHINE:moon:Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Wing, ik zou ze dronken voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dag 5, lalala. Kijken jullie ook ESF? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hallo iedereen , Ik ga nu naar het songfestival kijken , Ben wel een Belg , maar ik supporter voor Nederland PS : Ben mijn derde dag ook al doorgeraakt zonder drank Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Pff, ik vind dat bij iets dergelijks gays als het ESF mijn geest alcohol associeert. Hoort bij elkaar schijnbaar voor me. Kopje thee maar, en een cracker met pindakaas en appel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hoi DarjeelingBelgie heeft dinsdag mee gedaan met de eerste halve finale en weer flink hun best gedaan , ze zijn al terug thuis denk ik Hopelijk doet Nederland het beter Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Tsjongejonge zit nu pas aan de biefstuk...21.30! Moeniegekkerworde...als een razende roelant in de weer geweest vandaag, had ik vanavond ook nog een bezoekje ingepland staan, heb ik maar afgezegd, doodmoe Ga zo met mijn bordje achter de tv, want voor onze boys is het vanavond d'r op of d'r onder...uh, zal wel d'r achter worden :$ Grapje en nee, ik ben geen homofoob Later lezen en posten...nu eten dus, ik rammel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 goeie berichten droogblijvers Ik ben trots op jullie en ook op mezelf , dag negen droog en achteraf wel erg geschrokken hoe erg t er met me voorstond, dat heeft t afkicken wel duidelijk gemaakt, daar moet ik ook nog maar es wat over schrijven, goeie dag vandaag, Ik voel me sterk, en vooral in control door t nemen van de goeie keuzes, deze week al honderd baantjes gezwommen, das ook goed tegen depressie en zo geloof ik heel blij zal ik zijn als de moeheid me verlaat, das wel een kado dan maar 1 ding tegelijk, t hoeft niet allemaal vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Wat een abominabel musikaal gehalte. Mijn tenen staan krom in m'n schoenen.De poolse juffrouw vond ik nog het "beste" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 smakelijk Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Mooi Henkie, zet door.Moe blijf je nog wel even.Toch een soort strijd!!Het lichaam zoekt ook een nieuwe balans.Groet.En.. Darjeeling toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: SootheWat een abominabel musikaal gehalte. Mijn tenen staan krom in m'n schoenen. Ja maar mijn beste, wat doe je jezelf ook aan getuige je onderschrift... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik ga zo naar bed omdat ik heel erg moe ben. Mocht je dit lezen, Pippi, dan wil ik heel graag mijn excuses aan je aanbieden. Ik ben te ver gegaan in mijn uitlatingen. Ik heb dat niet mogen doen .Ik doel nu ook op mijn reaktie op "woman in red" en andere opmerkingen. Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Masochisme Har. Masochisme! Eenheidsworst, niets origineels! Gesmaakt? Het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ach, als je het geluid uitzet zijn sommige dames nog wel aardig om naar te kijken.Niet zo "perfectionistisch critisch", heren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Soothe! Je smakt dwars door mijn bekentenis heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Water!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik ben zowel het horen als het zien waard hoor! Hoor nooit anders van collega's, uuuuuuuuuuuuh heb geen directe collega's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Snap je niet Floortje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dit nummer is niet slecht, beetje musikaal! Estland dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hum ja, heb me eens een biefstukje veroorloofd...tenslotte ook de vrijwilligersbijdrage ontvangen. En jawel, met gebakken piepers, champignonnekes en erwltjes.....en een beetje yoghurtmosterd, dat bestaat ook en is lekker! Masochisme wat je zegt...abominabel! Het zou verboden moeten worden!!!!Ha, ze komen NU aan de beurt...de glitterboys, voorvechters van het homoïsme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 'k Had het over het ESF hoor Floor (maar dat wist je wel he ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Yep, leuke dames Water! Het oog wil ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden