Spring naar bijdragen

donderdag 14 mei.

Gees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tsjongejonge zit nu pas aan de biefstuk...21.30! Moeniegekkerworde...als een razende roelant in de weer geweest vandaag, had ik vanavond ook nog een bezoekje ingepland staan, heb ik maar afgezegd, doodmoe :clock:

Ga zo met mijn bordje achter de tv, want voor onze boys is het vanavond d'r op of d'r onder...uh, zal wel d'r achter worden :$ Grapje en nee, ik ben geen homofoob :D

Later lezen en posten...nu eten dus, ik rammel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie berichten droogblijvers :) Ik ben trots op jullie en ook op mezelf :), dag negen droog en achteraf wel erg geschrokken hoe erg t er met me voorstond, dat heeft t afkicken wel duidelijk gemaakt, daar moet ik ook nog maar es wat over schrijven, goeie dag vandaag, Ik voel me sterk, en vooral in control door t nemen van de goeie keuzes, deze week al honderd baantjes gezwommen, das ook goed tegen depressie en zo geloof ik :) heel blij zal ik zijn als de moeheid me verlaat, das wel een kado dan :) maar 1 ding tegelijk, t hoeft niet allemaal vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo naar bed omdat ik heel erg moe ben.

Mocht je dit lezen, Pippi, dan wil ik heel graag mijn excuses aan je aanbieden. Ik ben te ver gegaan in mijn uitlatingen. :( Ik heb dat niet mogen doen .

Ik doel nu ook op mijn reaktie op "woman in red" en andere opmerkingen. Sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hum ja, heb me eens een biefstukje veroorloofd...tenslotte ook de vrijwilligersbijdrage ontvangen. En jawel, met gebakken piepers, champignonnekes en erwltjes.....en een beetje yoghurtmosterd, dat bestaat ook en is lekker! :P

Masochisme wat je zegt...abominabel! Het zou verboden moeten worden!!!!
Ha, ze komen NU aan de beurt...de glitterboys, voorvechters van het homoïsme B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...