Spring naar bijdragen

donderdag 14 mei.


Gees

Aanbevolen berichten

Ik vind het dapper, dat mensen onder hun eigen naam schrijven
Bij mezelf laat ik dat maar achterwege.
Dit eigenlijk alleen uit oogpunt, dat ik het vervelend zou
vinden als het op mijn werk, of bij mensen die er niets mee te maken hebben,
bekend zou worden dat ik hier schrijf.
Kleine kans, dat wel, toch neem ik het zeker voor het onzekere.
Trouwens ik moet wel een beetje lachen, ik heb de indruk dat de meesten
hier elkaars echte naam wel weten.
Hetzij via PB of mail.
Daar hoef je niet eens voor op de meeting te zijn geweest.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
tapas


Jeetje wat haal ik me allemaal op mijn hals!



Sterkte Tapas.

Vie: sterkte in het ziekenhuis!!!!!!!!!!!! Heb je een vaasje? of mogen er bij jou geen bloemen.
Nou ja , toch een :present: Jemig joh, ja alleen sapjes. Ik heb een paar keer met feestdagen in het ziekenhuis gelegen, krijg je dus wijn bij het avond eten!!!!! Ik weet niet of dat nu ook nog zo is trouwens.

Kaia: :heart: jemig weet ff niks te zeggen.

Pippi: mooi verhaal over je vader, dus jij bent net zo 'zuunig'. Heee zou je niet een studie, cursus of zo gaan volgen? Volgens mij heb jij een afgeronde opleiding, waarom ga je niet lekker werken?

Houtje: ossengal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat was een goeie zet zeg,. wat een klojo is die man toch, ten eerste vergeet ie me en zit ik braaf een kwartier in de wachtkamer voor ik me ga melden (vorige keer had ie een dubbele afspraak geboekt op mijn tijd)
zegt ie nog keihard dat ie me helemaal vergeten was ook. Nou dat was een goeie inkopper, dus uitgelegd dat ik bij hem wil stoppen omdat ik niet het gevoel heb dat hij enige feeling met PS en ADHD heeft. Klopt zegtie, ik ben van Depressie en Angst.. aha dan snap ik waarom de klik er niet is.

Dus gevraagd om een ander en wel specifiek die man die er het eerste gesprek bij zat omdat die in die 10 minuten dat ik hem gesproken heb meteen al de goeie opmerkingen maakte.
tja dat was lastig want die gaf alleen oplossingsgerichte therapie dus dan mag ik niet over het verleden praten. Nou zeg ik, dat lijkt mij dan perfect.. ja maar dan mag je bv niet zeggen dat dit gesprek moeilijk vind want het mag alleen over positieve dingen gaan, nou prima zeg ik, ja maar dan kan je geen problemen uit het verleden aanpakken, nou geweldig zeg ik, dan zitten hij en ik wel op 1 lijn.
Toen gaf ie het maar op. tja alleen.. moet ik nu dus wel een nieuwe hulpvraag formuleren want anders kan hij me niet doorverwijzen, nou dat lijkt me ook geen probleem zei ik.
Leer mij in het hier en nu om te gaan met de combinatie persoonlijkheidsstoornissen, ADHD en medicatie. punt.

toen gaf ie het maar op ;)

Hij gaat die ander mailen of hij mij verder wil en kan helpen en anders word ik doorverwezen naar het Persoonlijkheidsstoornissen-team. Lijkt mij een geweldig plan!
alles is goed als ik maar weg ben bij deze man, hij was ook wel blij want hij had het erg druk ;) dus kwam hem ook wel goed uit.

Dan heb ik dus nu vakantie eindelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vanochtend gewerkt, komende week ook weer veel te doen. Altijd zo bij het verschijnen van ons tijdschrift. Dus het is niet onverwacht en veel voorwerk is al gedaan.

Met de urine van de poes naar dierenlab geweest. Zit idd gruis in de blaas. Beessie mag op speciale voeding over. Ploeps, dat betekent dat beide katten a.h.w. heropgevoed moeten worden w.b. eten en wij ook bijgevolg. Dat wordt nog wat de eerste weken. En natuurlijk mogen ze niet van elkaars voeding. Nah, we zien wel hoe dit nu gaat aflopen.

En nu ga ik maar een afspraak maken met de huisarts voor het fameuse vijfjaarlijkse onderzoek op baarmoederhalskanker.


Houtje,
Je rubber goed schoonmaken als ook je deurtje aan de binnenkant. Verder ook altijd je deur openlaten als er geen was in de machine zit. Dat scheelt enorm aan algen- en schimmelgroei en stank. Eens in de twee à drie weken een korte hete (lege) was draaien met een half of heel litertje azijn. Gewoon die hele goedkope keukenazijn. Is ook nog eens goed tegen kalkaanslag. Toch ontkom je er niet aan om de boel echt met de hand schoon te maken vooral die plooien in het rubber zijn erg moeilijk schoon te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, zeg, Tapas, wat doet die man in de hulpverlening? Klinkt eerder alsof hij zelf een stoornis heeft en anders geen goeie opleiding. Want psychiatrie is mensen werk en de regels en protocollen zijn alleen maar hulpmiddelen en geen doel op zich. Ach, misschien leeft ie nog in de tijd van Meden en Perzen.
Goed maar dat jij tegenwoordig gebekt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja erg he Corinne, ben ik blij dat ik mondig ben zeg, en ik heb medelijden met zijn andere patiënten.
als ik hem 10 jaar geleden tegen was gekomen had ik dit echt niet gekund.
sterker nog, 5 jaar geleden ben ik deze man al eens tegen het lijf gelopen, hij was toen verslavingsarts, en toen kon ik ook al niet met hem. Daarna is hij dus psychiatrie gaan doen.

zegt ie nog, ja vorige keer toen zei jij dit en een andere keer zeg je weer dat en ben je daar stellig over
ja zeg ik, dat zijn nou persoonlijkheidsstoornissen!!

nouja, ik ben er klaar mee en ben blij dat ik niet nog langer gewacht heb.

ha, ik heb vandaag ook weer net een nieuwe zak blaasgruisvoer gehaald voor mijn kat... maar savonds krijgt ze gewoon een beetje blikvoer hoor. Tot nu toe geen blaasgruis en blaasontsteking meer.
maar het is wel duur om ze beiden op dat voer te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: jank gezellig met me mee :moon:

Nou Tapas ik vind dat je het TOPPIE hebt gedaan. Ik heb een schat van een psych gelukkig maar heb er ook vier versleten voor ik deze had.
Bovendien ken ik een paar psychologen waar ik mensen die waar ik een hekel aan heb nog niet heen zou sturen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

B.t.w. een lege machine draaien werkt niet, dan is ie binnen 10 minuten klaar (signaleert dan dat er amper water nodig is omdat er zo weinig wasgoed in zit (grrrrr al die sensors).
Mijn apparaat is toch al 11 jaar oud maar ja het is een Miele hè.

Nu staan de zeepstrepen lekker te schuimen op 95 graden (tja, ik moet toch wát zeggen).

Hè getver Soozzie, sch**ml**s, ik vind hoofdluis al een crime. Krijg je er gratis bij als je kinderen mag verkrijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm, zit wat mee te lezen tussendoor en ik wil even waarschuwen voor dat blikvoer voor katten met blaasgruis. Ik dacht ook dat het geen kwaad kon om nu en dan wat gewoon voer te geven, maar een paar weken later moest de kat opgenomen en gesondeerd worden! Hij kon toen helemaal niet meer plassen en ik had geen dagen meer moeten wachten! Ik zou me dus maar strikt aan dat dieet houden, Corinne! Mijn oude kater eet mee van het dieetvoer, maar als de andere op wandel is, krijgt hij wel wat gewoon blikvoer. De rooie met blaasgruis krijgt alleen nog dieetvoer. Dat heb je trouwens ook in natte voeding. Komt uiteindelijk niet duurder uit dan vroeger, maar mijn katten kregen dan ook luxevoer...

Zo, nu weer werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

como estan ustedes ?? :)
zo hier ben ik weer door omstandigheden kon ik niet meer inloggen , ben dus blij dat ik het weer kan .
gelezen heb ik jullie de laatse dagen niet , vindt dat zo raar als men niet kan antwoorden ;-((
hier gaat alles rustig zijn gangentje , ook al rustig ppff morgen moet ik een mammografie laten maken (spoed) en ik heb er de poepers door mogelijk door mijn broers streven , maar ik schrijf niet teveel scenarios want dat is niet goed voor mij , voor niemand denk ik , wat komt komt en dat moet ik aanvaarden .
nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik naar een optreden van enrique iglesias en niets of niemand zal mij daar weg houden , hoop er eens goed uit mijnen bol te gaan , en dan ook nog 21 nachtjes slapen en vertrek ik naar japan , zelf de mexicaanse griep houdt mij daar niet weg al verwacht ik wel een beetje problemen op de luchthaven van nagoya naar wat mijn broerke mij verteld .
misty had na de sterilisatie een ontsteking ppff dierke moest een raar iets dragen , ze lag daar precies verlamd den sukkel , maar af gedaan en een bandage aan gedaan , straks naar da om de nietjes te verwijderen .
voor de rest nog altijd zo droog als de woestijn en dit nu toch al weer een poosje , en ja ben hier best gelukkig om al houdt ik het nog altijd op de dag zelf , dus smorgens zeg ik tegen mijn eigen en tegen mijn dierkes "vandaag drink ik niet " en ja het werkt :-))
zo luitjes ik ga jullie verlaten voor vandaag, pc tijd is serieuz op ratsoen gezet , ga veel fietsen , wandelen en noem maar op , maar des te min ben ik de laatse maanden 10 kilo verdikt :-((
tot lezens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, wees gerust, Francesca. Dat zullen we niet doen. De assistente heeft er ook uitdrukkelijk bij gezegd dat ook alleen de blaasgruiskat ervan mag eten en ook niets anders. De andere kat moet het gewone standaard voer blijven krijgen. Die mag zelfs niet van het dure dieetvoer, want dat krijgt die geheid een ander soort klachten aan de blaas. Maximaal 1 dag in de week mag een 'snoep'dag zijn. Maar de eerste 4 - 6 weken absoluut op streng dieet en als de zak leeg is, krijgt ze weer een andere dieetvoeding, een soort van onderhoudsdieet en dat moet ze dan de rest van haar leven krijgen.
Scheiding van tafel ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Darjeeling, je hebt gelijk: wij hebben een afspraak. Mooie data hoor: 1-1-10 of 1-1-11.
Maar ik ben pas 24-2 begonnen ;) Nou ja we zien wel. Rook je? Daar wil ook nog eens van af.

Ik krijg wel eens nl-boeken, vind ik altijd erg tof. Ik ben er nu eentje aan het lezen en
staat er "wing-chun, letterlijk de 'eeuwige lente', een techniek die de voorkeur geeft aan¨
het lijf-aan-lijfgevecht".

Mooi Pippi, die meubels en auto; geniet ervan, het geld was voor jou bestemd

Tapas: gefeliciflapstaart; goed gedaan

HenkieT: je gaat lekker

Roos; kan je een keus maken, dat heen en weer gedoe op het forum; pfff.
De mensen die hier af en toe wat drinken komen dat meestal niet met drank op melden
en dan ook nog schreeuwen: ik wil meer.
Misschien kan je begrijpen dat een gestopte, (ik,)dat hier liever niet leest.

Depri: je kan misschien eens uitkijken naar vrijwilligerswerk; er is veel leuk
en uitdagend werk en een nieuwe uitdaging maakt het voor jou misschien wat
makkelijker om te stoppen met alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Tapas maar ik moest even om je lachen. Heb je een gesprek gehad die deze grote mond niet zou durven te voeren en dan ontlaad je met tranen. Doe ik ook. Gesprek liever niet maar dat huilen wel.

Bij de kliniek hebben ze een verslavingsarts die in de tijd die we nodig hadden om de trap af te lopen al een diagnose had. Vond ik echt bijzonder knap. Mijn psychiater vond dat ook. Hij was het alleen niet met haar eens.

Schaam mij gewoon als ik Albertina lees. Gebroken been en de rest en toch schoonmaken en sporten.
Ik ben lamgeslagen en kom aan niets toe, zit hier met mijn "to do" lijstje en "do" niets.
Wilde nog een was draaien maar begrijp nu dat ik dan eerst de wasmachine moet gaan poetsen.

Het is nu ook oorverdovend stil in huis. Went wel weer. Enfin, ga toch wat proberen te doen en een fles azijn heb ik nog wel staan. Misschien helpt dat ook bij afwasmachines.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
Heerlijk om je weer eens te lezen en vooral om te lezen dat het goed gaat.
Alvast sterkte met de mammografie! Geen leuke bezigheid. Laten we er maar vanuit gaan dat er niks aan de hand is. Enrique Iglesias zal dan over een paar dagen je gedachten flink verzetten (dat die nog bestaat). En Japan moet Blacky toch kunnen verdragen. Zeg, kom op!
Toedels! En groeten aan de beesjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is gek, Corinne, want mijn beide katten staan nu op dieet en de dierenarts heeft niet gezegd dat de oude kat het dieetvoer niet mag krijgen. Ik vraag het eens na of het kwaad kan voor de oude kat. Die heeft nu weer een soort uitslag op zijn kinnetje. Zucht. Beesten, hé... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...