Spring naar bijdragen

Nieuwe dag...


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Els,

ik heb 40 uur taakstraf gekregen, die mag ik uitvoeren bij het Leger des Heils, het inloopspreekuur voor alcoholisten, dak en thuislozen.
Verder sta ik nog wel twee jaar onder toezicht van de reclassering en hierdoor ben ik enigzins verplicht om bij te brijder te blijven lopen.

We zullen vast wel iets verzinnen om mij bezig te houden :D

Ik vind het ook wel goed zo hoor, ik heb een fantastische maatschappelijk werkster, kan over van alles met haar praten en inderdaad, na 1,5 jaar wordt het gewoon gezellig, je bouwt toch een band op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi Albert, beter rekenen joh; ik zit vandaag op 2 maanden :D!

M'n ouwe hondje heeft een paar rotte kiezen die eruit moeten. Maar zondag werd ze ineens heel levenloos. Zit nu op pijnstillers en AB en vandaag krijg ik uitslag van het bloedonderzoek. Als ze niet in orde is kan ze niet onder narcose mar die kiezen moeten er wel uit, zijn een bron van infectie waar ze ook weer ziek van kan zijn. Tja kip of ei dus.
Maar waarom ze zich ineens zo anders gedraagt ben ik nog niet uit. Ze is wel heel schrikkerig van nature en misschien hebben alle indrukken van de laatste dagen haar onzeker gemaakt. Afgelopen week heb ik immers ook veel overdag in het huis van m'n vriendin gezeten. En ja, dat zal wel net zo zijn als bij oude mensen: veranderingen geven onrust.

Lief dat julie vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk, leger des heils!
Mijn dochter heeft daar stage gelopen voor administratie en had het er reuze naar haar zin haha!
Gewoon gemoedelijke sfeer en ze verkocht ook nog eens tweede hands kleding daar, ze kocht geloof ik meer voor haarzelf :D
Je boft met die plek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Thee, zo'n vier a vijf cm2 is nu rood en verdoofd, rond mijn sleutelbeen, erg leuk met een shirt met wijde hals... Heb voor vandaag expres een lekker shirt aangedaan, haren gewassen, helemaal ingesmeerd me rozen bodybutter, dan voel ik me vaak beter, en nu dit, ach, heb ik ook eens iets, alle muggen negeren mij altijd...

Valentine

Ps. Dames en heren ik quote nooit omdat dat op een telefoon echt teveel gedoe is als het al kan, ben niet zo technisch. Hoop dat ik duidelijk genoeg antwoordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, je bent duidelijk hoor!
Nou ja hebben de insekten eindelijk ook eens ontdekt hoe lekker je bent :D!
Héél veel sterkte en succes!!!


Zo, ik ga uitloggen. Lopen met de honden en verder zie ik wel wat de rug verdraagt. Lopen is eigenlijk het enige dat nog goed lukt, boffen de beesten even :P

Iedereen een goede dag en tot laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara sorry, `t is nog vroeg en heb net een aanbieding gekregen voor werk jullie horen nog

nu ben ik weg

maar Sara 2 maanden is een langere slinger hoor, TOP;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:;):rose::):D:musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Macha: je hebt je berichtje bij gisteravond geschreven.
Als dit forum je helpt zou het jammer zijn weg te gaan omdat je man het niet fijn vindt.
Ik neem aan dat hij het wel fijn vindt wanneer je geen alcohol drinkt, of minder.
Ik vind het een oplossing, hoef de deur niet uit voor allerlei meetings.
En dat kost toch ook veel tijd.
Misschien heeft hij even tijd nodig om eraan te wennen.


Els: PROFICIAT, je gaat als een trein en ik zie je lachen :D

AR: je bent onderhand een lichtend voorbeeld hier op het forum: PROFICIAT
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Ben benieuwd of je nieuw werk hebt straks! WERKSE.

Ik zag dat Corinne ook weer 'in den lande' is: joepie.

Theemuts: jij maakt het wel gezellig hier hoor, alleen je naam al.
Een theemuts geeft me altijd zo'n gezellig gevoel.
Misschien ga ik wel zo'n ding aanschaffen, want ik zit tegenwoordig met thee.
Groene thee zelfs.

Kirky: sterkte.

Naat: succes bij het intake gesprek, ben benieuwd hoe het is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Valentine,
Succes zo!!! Longen vallen gek genoeg vaker mee na jarenlang roken, snap dat ook niet.
Vind het al heel wat dat je op zo'n telefoontje contact houdt, fijn dat dat al;lemaal maar kan tegenwoordig; ik ben ook niet erg technisch, maar wel blij met mijn computer, mede om dit fotum.

Kirky, sterkte voor jullie met je schoonvader, je gaat nu helemaal een extra moeilijke tijd tegemoet, wel worden fin. kwesties in ene wat betrekkelijker, maar ook die moeten het hoofd geboden worden: gauw zien te incasseren wat je nog allemaal tegoed hebt!!!

Els, ik bak ook brood: voor de B&B, mijn toekomstige ex en bij speciale gelegenheden: en dan altijd met noten, dadels, kaneel, tutti frutti en wat ik maar in huis heb. Gewoon brood koop ik.

AR en Sara: beiden een felicitatie!!! Al die tekentjes erbij moet je maar visualiseren, dat krijg ik nog niet voor elkaar.

Via, lekker nasudderen na gisteren en heel veel sterkte met je kiespijn, die had je nou net niet verdiend!

En voor de rest ook allemaal goiemorgen!

Ik moet om 10.30 bij de adv/mediation zijn, ben al 4 x naar de Wee geweest, gek hoe mijn darmen toch altijd opspelen bij iets spannends (ja ook bij de tandarts brrrrrrr), na ja straks heb ik het weer gehad.
Vanavond mijn vouwfiets ophalen die ik gisteren laat nog op mrkplts heb gescoord, dan kan ik die morgen gebruiken voor het strand. En dat wordt dan mijn beloning voor vandaag en 2 weken droog.
Naast de voldoening natuurlijk.
See you all later alligators,
bye Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het echt door een geurtje kunnen komen Vie? Heb er geen verstand van want ik word nooit gestoken eigenlijk. En ik ga echt niet met shawl lopen, pech hoor.

Zit in een supervolle tram met veel toeristen en dit is niet mijn favoriete stad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik zit aangekleed en fris te wachten tot ik mag gaan sporten.
Ik kan bijna niet wachten!!!!!!!! :D.

AR van super-harte gefeliciteerd met je 7 maanden!

:):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon::):musicnote::moon:!!!!!!!!!!

Tasseke,
kan je niet een dagje bij mij in de tuin komen helpen?
Zagen hoeft niet. Ik kan veel maar in de tuin ben ik een knurft.

Valentine,
Kijk maar uit met die steek in je nek, zou je niet even de dok bellen?
Het klinkt een beetje als ontstoken.

Vie, sterkte bij de tandarts. Hopelijk valt het mee.
En Tas, hup, óp naar die tandarts, anders kom ik je wel duwen.
Dalijk heb je klapperende Tupperware tanden, zonde!

An,
Steady going strong hè. Diesels houden het het langst vol. Good for you girl! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...