gaya Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Goedemorgen luitjes,Ik zie dat ik middenin iets heftig terechtgekomen ben.Blijf wel mee lezen.maya
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Kijk Spud zo is het toch hier, de ene dag zijn er geen mensen die er over willen praten de volgende dag zegt iemand dat hij het zeker bespreekbaar vind.En adelaar is nieuw hier, welkom!
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Ha, Maya, zet je klok eens gelijk!Het is hier al namiddag, hoor!
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Dag Tressiebeessie wat sta je er weer knap op.Alles goed met je kleinkind?
gaya Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 nacht dienst ............... je weet welmaya
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Safi, heb je behalve je nichtje, nog veel reacties gehad?Los van het feit dat je in je eentje (grapje, mods!) voor zo'n 50 nieuwe inschrijvingen hebt gezorgd!
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Adelaar als je onder mededelingen kijkt dan kun je mee doen aan een geheugen test door de universiteit. je kunt er 50 euro mee verdienen
adelaar Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 hallo, dank je spud, tis wel 1 van mijn favorieten ja. ik heb er wel een mening over, vind het moeilijk om dat hier zo even neer te typen....doe nog maar net mee, maar ikzelf heb ook eens zo gelegen cq gezeten en ben nu toch eigenlijk wel blij dat het niet doorgegaan is, al vind ik wel wat je niet gekend hebt zul je ook niet missen, maar ik ben blij dat ik hier nog rond dabber zij het af en toe met grote moeite, maar moeilijk kan ook toch?
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Wat gaan jullie eten vanavond?Als ik de éne orale behoefte niet kan bevredigen, dan de andere maar!:$
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Ja alleen maar leuke, iedereen vind me stoer, moedig en dapper.En de buurman vroeg of nu alles goed met me was.In het ziekenhuis maandag zag ik wel mensen even met elkaar de kop bij elkaar stekken en gluren maar dat kan net zo goed verbeelding zijn geweest.Ik moet wel binnenkort voor de opening van de galerie de drank in kopen en dat soort dingen vind ik nu wel een beetje moeilijk.Maar verder is het net zoals tapas al voorspelde, niks geen rot dingen of wijzende vingertje, geen jeugd wat je voor ALKIE uitscheld. het is me reuze meegevallen
adelaar Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 dank trouwens aan iedereen die me zo vriendelijk welkom heet, dit is echt nieuw voor me, maar wel leuk en boeiend en je moet zo snel typen en lezen en denken dat je geen tijd hebt voor een drankje
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Trees ik eet een pannekoek gevuld met witte bonen en tomaten saus en oude kaas en dan dubbel geslagen gebakken.Onze 'het is het eind van de maand en de centen bennen op' maaltijd
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Hahaha dat is een goeie adelaar, je hebt humor.
adelaar Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 maar ik heb nu geen tijd meer, moet eens even kijken hoe ik dit allemaal tussen alle andere bedrijven in kan gaan plannen, leuk is het wel, en nuttig ook zeker denk ik, een fijne avond allemaal nog, en ik kom nog wel vaker met jullie goedvinden
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Spud wanneer haal je nou eens dat doekje voor je hoofd weg, er is hier geen mexicaanse griep en rijm maar een iend weg als het maar wel een beetje netjes is.Dit is er eentje van mijOn a crossroad..op een kruispunt....Ik kan niet aleen bepalen waar we heen gaan,maar een ding is zeker we gaan samendoor dik en dundoor regen en zonneschijnsnel of kortrecht of door de bochtals we maar bij de kruising van het levende rust vinden om op elkaar te wachtenom te zwaaien...hier ben ik...loop je mee?haast je nietneem de tijdmaar neem wel een besluitaltijd vooruit en nooit terugals je daar amen op kan zeggendan wacht ik bij de crossroad..de kruising in ons levennaar andere tijdenmet angst in mijn hartmaar met de gedachte dat we er samen zullen lopenminder bang....
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Spudje, rijmpje, mis ik iets?Ik eet schnitzels (op het idee gebracht door ??, die het gisteravond at), met gebakken krieltjes in de schil, en sperzieboontjes.Griesmeelpudding toe...uitheems hè?
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Aardappeltje waar zijn we nou mee bezig, vanwaar dit negatieve?
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Ohhh, gemeen zijn mag niet hoor. Kijk es waarom die gevoelens de kop opsteken, wat het over jezelf zegt en probeer het te veranderen. Succes.Hallo allemaal. Gaat het een beetje hier?
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Ja, waar zijn we nou helegaar mee bezigggg????
lady jane Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Wat voor rijmpje Spud?Dank je wel voor die muziek van Lene, kende ik nog niet, erg mooi.Ik ben wel blij dat je weer aktief bent hier,af en toe is het niveau wat puberaalik moest er ook erg ook lachen, die humor soms,maar was bak af aan het eind van de dag; hebnog gekeken of het soms volle maan was, maar nee hoor.Ben benieuwd hoe jouw vriend er later op terugkijktdat hij(?) nog leeft.Het lijkt mij persoonlijk vreselijk, heb je eindelijk de moeden dan moet je weer verder.Ik denk trouwen, hoewelwel zwaar onderwerp, zo voorhet koken. Iedereen die zo dronk als wij,moet daar toch wel eens mee bezig zijn?Ik tenminste wel.Heb de laatste keer eindelijk het bespreekbaargemaakt en hulp gezocht. Maar voelde weinig echte erkenning.Ook voor hulpverleners moeilijk blijkbaar.Ben er zelf ook een, en als ik dan zo''n jonkie tref,snap ik dat wel, die komen soms net kijken en levenservaring is de helft van de job, denk ik.Maar als er animo voor is, lijkt me dit wel een apart draadje rechtvaardigen.voorlopig eet smakelijk,oh ja Trees: tandoori kip met rijst en groenten(2 halen 1 bet. van HA HA HA)Jane
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 BB is Fran al gearriveerd?We hebben zondag een opening in de galerie, schokkend mannelijk schoon.Misschien niet echt jullie ding?
safidepafi Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Zou het wel leuk vinden als het wel iets voor jullie is
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 De balk in mn eigen oog verhindert mij niet de splinter bij de ander te zien!
BamBam Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 SAFI? Hoezo???? Ben dol op schokkend mannlijk schoon:) Stuur me maar ff de gegevens, wie weet; En ja, Fran is hier al een paar weekjes.
Trees Geplaatst 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst 25 augustus 2009 Zó kan-ie wel weer, Saf!Beetje normale mensen gaan bekeren!!:wacko:Nou, dank, Hannah, voor het idee! Heb ik echt trek in! Beetje citroensap erover..mmm...En misschien morgen wel macaroni! Ik kopiëer gewoon jouw menu!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden