Spring naar bijdragen

dinsdag 25 augustus

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahahaha, Safi punt 1 zag ik ook. Whipet toch? :D

Naar jou verhalen dacht ik een mega hond te zien, al heeft jou hond wel heel veel humor. :D

En over goed gaan. Kan gewoon beter en daar werk aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muts dat zag ik dus ook al helemaal voor me.
Ik vond je trouwens ook ijzersterk naar Suffertje toe een paar dagen geleden.
Je wees hem erop dat hij moest ophouden iets te verwachten voor zijn 'goeie gedrag' van zijn vriendin.
Dit keer was het vertrouwen.
Als je partner de deur uit gaat en in een ander huis gaat wonen dan moet je eerst maar vertrouwen scheppen voordat je het mag verwachten. Maar dat heb ik hem ook al een keer uitgelegt.
Toch is het eurootje nog niet gevallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, als je geboren wordt wil iedereen voor god spelen. Waarom mag je dan niet voor je eigen god spelen als je je leven echt de moeite niet meer waard vindt.

Ho, even! Voordat iedereen gaat denken, Spud is zo ver.. Nee, hoor heb nog teveel wat ik wil ontdekken.

(mijn mening is volstrekt onbelangrijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn zaken die mij bezigen. En ik dacht te zwaar voor dit forum, terwijl dat mijn daly life is. Daarom besloot ik te vertrekken. Is ook zware kost allemaal.
(zoals ik zeg, mijn mening is volstrekt onbelangrijk)

Jammer dat dat via pb moet of via mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook altijd een slechte timing! :P

Anders waren er zat geweest die op de discussie inhaakte. :D (hihihihi, grappenmaker!!! na dat aanpassen valt er geen discussie meer te voeren ;) )

Maar Spud is niet verloren hoor, ze denkt gewoon over alles na.

Ik heb geleerd dat jij en niemand anders verantwoordelijk is voor jou leven. Je kan jezelf dus maken en breken. Als je daar vertrouwen in krijgt gaat de rest vanzelf. Denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo, dank je spud, tis wel 1 van mijn favorieten ja. ik heb er wel een mening over, vind het moeilijk om dat hier zo even neer te typen....doe nog maar net mee, maar ikzelf heb ook eens zo gelegen cq gezeten en ben nu toch eigenlijk wel blij dat het niet doorgegaan is, al vind ik wel wat je niet gekend hebt zul je ook niet missen, maar ik ben blij dat ik hier nog rond dabber zij het af en toe met grote moeite, maar moeilijk kan ook toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja alleen maar leuke, iedereen vind me stoer, moedig en dapper.
En de buurman vroeg of nu alles goed met me was.
In het ziekenhuis maandag zag ik wel mensen even met elkaar de kop bij elkaar stekken en gluren maar dat kan net zo goed verbeelding zijn geweest.
Ik moet wel binnenkort voor de opening van de galerie de drank in kopen en dat soort dingen vind ik nu wel een beetje moeilijk.
Maar verder is het net zoals tapas al voorspelde, niks geen rot dingen of wijzende vingertje, geen jeugd wat je voor ALKIE uitscheld. het is me reuze meegevallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...