Spring naar bijdragen

dinsdag 25 augustus


Vie

Aanbevolen berichten

Theetje, er is in het verleden al vaker voorgesteld om verschillende dagdraden te maken, maar de mix van veel verschillende mensen op 1 draad blijkt toch wel het beste te werken.
Anders kunnen we wel blijven doorgaan: ik hou niet van zoetigheid maar wel van koriander, ik hou niet van chips maar wel van versgebakken brood, ik vind het parfum Opium te zwaar maar ik hou wel van Eau Pure... hihi, snap je?

Ik vind juist al die verschillen maar ook de overeenkomsten wel boeiend en fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die theemuts,
als moeder van een gamesverslaafde zoon, weet ik dat er software bestaat die
je zo kunt programmeren dat internet er na de ingestelde tijd afslaat.
Ook kun je als je kind een internetstick (bij draadloos internet) gebruikt hem die in laten leveren,
alleen kookwekkers helpen niet in onze ervaring en slimme pubers weten dat ze mee kunnen surfen op
onbeveiligde internetters in de buurt dus hele van het niet dicht te timmeren. Wij hebben onze zoon
uiteindelijk uit huis moeten plaatsen en in de instelling waar hij nu woont gaat het goed, met regels zo strikt (per kwartier is de dag gestruktureerd, zo kan dat thuis echt niet) dat hij er wel bij vaart.
De internetverslaving was de aanleiding, maar een voortvloeisel van autisme. Veilig.
ik merk met dit forum ook dat mijn neiging naar verslavingen ook internet bij de gevarenzones brengt.
Ook veilig om soortgenoten op te zoeken. Maar omdat mijn doel nu de middelen heiligt heb ik er wel vertrouwen stevig genoeg hier uit te komen om met deze verslaving goed om te leren gaan.
lieve groetjes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst nog even een reactie op het draadje van gister, als mensen vragen waarom ik niet drink zeg ik : ik heb geen zin in een kater morgen. Maar kwam erachter dat iemand toen een heel pleidooi gin houden dat ie geen kater heeft als ie alleen bier dronk de hele avond nou ja enzovoort
Dus ik heb nu besloten om gewoon te zeggen : ik heb geen zin om te drinken
Dat vind ik ergens eigenlijk ook wel stoer staan, omdat het de waarheid is.

Nu pas wakker dames en heren. Ik hou het maar op een geestelijk griepje. Dat moet uitrusten.

En over het uitwissen van mn vader (ook nog draadje van gister), daarmee bedoel ik dat ie heel langzaam uit alle registratiebestanden verdwijnt. Hij staat volgens mij nu helemaal nergens meer ingeschreven. Dat is gewoon heel raar. Iemand bestaat niet meer.

Eerst mn koffie op, dan de hond naar buiten en dan kom ik hier eerst lezen. doeg xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Woman,
Fijn dat je eens lekker kon uitslapen, heeft Zowie je niet wakker geblaft? Voelde zeker ook dat je het nodig had.
Als je ff terug gaat naar het begin: Houtje heeft gezinsuitbreiding!
Een schat van een jong poesje, Boefje, met foto, echt geweldig.
Houtje als je dit nog leest: wouw van harte, goeie keus denk ik.

Tasseke, nog niet terug waarschijnlijk, maar hoop dat je het goed hebt gehad bij het Leger des Heils,
ziet er vast dingen en mensen waardoor je je gesterkt voelt om het droog te houden denk ik.
groetjes jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik denk alleen dat mensen mij heel raar aan zouden gaan kijken wanneer ik zeg dat ik geen zin heb om te drinken :)
En stiekem is het ook niet helemaal waar, want eigenlijk is de zin om er te drinken bij mij wel. Het is alleen absoluut niet zo verstandig om te doen.

En niet te streng voor jezelf zijn inderdaad dat je nu pas wakker bent woman. Je zal het vast wel nodig hebben gehad, anders was je wel eerder wakker geworden. Toch?

Hoe bedoel je dat je vader langzaam uit alle registratiebestanden verdwijnt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge zeg! Had een heel bericht naar Safie. :D

1e je hond hielp me uit de waan dat ie groot was ( dacht een bouvier/herder) hoe interpreteer je iets? ;)

2e heftig!, had net besloten hier niet meer te komen en dan komt er een bekend mens binnen in je huiskamer. ;)

3e Hartstikke goed gedaan! En waar haal je het lef vandaan? Toevallig omdat jou fam in schotland woont? :P Geintje natuurlijk.

4e conflict met mezelf, ik wil saf mijn complimenten geven. Maar wil niet meer inloggen. Ik wil nu weleens waarmaken wat ik zeg!


Hoi safi, dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou om eerlijk te zijn Safie, dit aardappeltje is geveld door een depressie. Doe al het goeds voor haarzelf want dat heeft ze geleerd. :) Maar aan de dag beginnen is nogal moeilijk.
Wel weet ze als ze maar blijft doen wat ze doe, goed zorgen voor zichzelf, dat ze er weer uitkomt. In Nederland en anders België. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank aan iedereen die de uitzending mooi vond.
Ik heb vandaag ook voor de 3de keer weer gekeken en moest wel even huilen bij het laatste stukje waar ik schrijf over dat ik zo blij ben dat ik nu iemand ben, door mijn schilder werken. Dat deed wat met me.
Door de opvoeding van mijn moeilijke vader wist ik eigenlijk niet meer precies wie ik was of wilde zijn.
Alles wat ik voor ogen had was in zijn ogen niet wenselijk of noodzakelijk.
Ik ben toen een stukje van mezelf kwijt geraakt en heb dat in de drank gevonden.
geen verantwoording te hoeven geven of nemen omdat ik onder invloed van was.
Dus dat ik dat stukje van mezelf weer terug heb dank ik aan de internet therapie en aan jullie.

Theemuts je kan het straks altijd weer bekijken op de site van ADB zodra zij de dvd hebben gekregen van netwerk.

Ik heb al zitten grappen dat er een Big Brother house moet komen voor verslaafden die op de tv zijn geweest en dan kunnen we kijken welke behandeling in zo'n stress situatie het beste volhoud. Jeliinek, Trimbos Brijder of de AA of WIJ en alle anderen die er nog zijn.
En ik ga dan lekker zitten schilderen in da House.
maar dat mag natuurlijk niet en internetten mag vast ook niet.
Dus dat lijkt me wel een lastige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er best ziek van dat mijn berichtje verdween.. Had best een punt naar de nieuwe mods toe.

Al hebben jullie allebei me na dagen laten lachen... :D Thanks!

Ik ben wijs als ik niet moei. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lief aardappeltje dat geeft toch niet dat je ons soms komt verblijden.
Ik denk ook wel eens dat ik nu maar afscheid moet nemen en dan denk ik de volgende dag, waarom eigenlijk.

1 mijn hondje is een windhond kruising
2 wat gezellig dat je me opeens zag in je huiskamer
3 tja dat dacht ik de hele week tot aan de uitzending ook, scheet 7 kleuren en kon de hele vrijdag niet stil zitten of een normaal gesprek voeren, het filmen duurde 5 uur en de mensen van netwerk waren ERG aardig.
En ja mijn schoonfanilie woont in Schotland maar de mijne gewoon hier hoor. Een nichtje mailde me dat ze het nooit heeft geweten maar dat ze al dat rondtrekken van me nu beter begreep.

4 conflicten met jezelf zijn gezond, inconsequent zijn ook dat laat zien dat je soepel bent.

Spudje gaat het een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...