Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september 2009

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 441
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
tasseke

kan je nagaan!!!

ik kijk zovaak naar het journaal
:huh:
het is vandaag prinsjesdag!!!

dat wordt maar even tussedoor kijken naar alle wanhoop, misere, koopkrachtvermindering en overige ellende!!

volgen jullie ook deze dagen?

Nope, en Tasseke, dat lijkt me een hele goede reden om in deze donkere dagen 's avonds te gaan lopen. Na het eten; dat laat de maaltijd zakken en ik durf te wedden dat je, wanneer je terugkeert, de energie hebt om de keuken op te ruimen. Want 5u in de ochtend, midden in de winter, da's geen doen...

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lotgenoten!

Quote:
---------------------------------------------------------------------
Fibo,

Het zou leuk zijn, als je gelijk hebt met
"Orde en netheid is voor de dommen.
Het genie beheerst de chaos."

Maar volgens mij ben je pas echt geniaal
als je óók nog orde en netheid aan kan
brengen.

Ik houd het erop dat:

Orde en netheid is voor ordelijke nette mensen.
Chaos is voor de chaoten.

Thé

---------------------------------------------------------------------

Ik ben het prototype van de geniale chaoot en daar ben ik trots op.
(Overigens zorg ik wel dat het hygiënisch blijft hoor, schoon toilet en schone kopjes)

De ordelijken wens ik veel sterkte. :D

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
meiske

Ben best wel een beetje verdrietig,

omdat dit de derde dag is als ik wat zeg genegeerd wordt,

is het omdat ik al langer gestopd ben met de drank

is het omdat ik misschien te oud ben voor dit forum

is het omdat ik niet adrem genoeg ben

is het omdat ik niet genoeg beleef en dus niet van de verhalen vertel,

kan wel zeggen dat ik hier behoorlijk moedeloos van word

Meiske, waarschijnlijk is het gewoon omdat u nog niet meedraait in de ochtendkliek?
Mij zien ze ook niet staan; so what?
Wilt u 's morgens een virtueel kopje koffie met de dames drinken?
Gewoon inhaken dan. Geen zin in?
Liever een goed gesprek?
PB werkt, ook hier in de draad werkt 't wel, al wordt er veel langs elkaar heen geleefd.
Daar moet men tegen kunnen, da's wel een feit.

Succes meid!
Want het leven is te mooi om te gaan zitten sippen om/op het forum ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vladimir, ik heb je berichten wel gelezen en ik ben blij voor je dat je je zo prettig voelt met niet drinken. Maar verder stelde je geen vraag, dus ik zag ook niets om op te antwoorden.
Ik heb wel met interesse gelezen hoe jij en je vriendin bezig zijn met de horoscopen, en ben benieuwd naar hoe het verder gaat.

Naomi je quote een berichtje van Thé, had je daar een bedoeling mee?
(Oh je hebt het al aangepast.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meis, bedankt voor je volwassen reactie! ;) ik was misschien een beetje bits
het heeft zo vaak te maken met verwachtingen die we van anderen hebben die te hoog liggen.
Eisen en verwachtingen blijven een enorme valkuil in het leven, als je die wat bij kan stellen wordt je minder vaak teleurgesteld en dat maakt het leven een stuk leuker

zo, hond uitgelaten , ik gedoucht, zo meteen naar mijn werk om een prive klus af te drukken en eindelijk weer eens naar de kringloop te gaan
ben er al veel te lang niet geweest en het is hoog tijd voor weer eens wat leuke 'nieuwe' kleren.

Heerlijk een rustige week voor de boeg, realiseer me nu pas hoe druk ik het de afgelopen tijd heb gehad!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Meiske,
Wat goed dat je je hart even gelucht hebt hier.
En je ziet, het helpt. Ik heb dat ook gedaan en dan krijg je wel reacties.
Jeetje wat ben ik lang aan het lezen geweest zeg, gigaveel wordt er geschreven hier.
Ik voel me goed vandaag, ben gisteren ook gestopt met roken en af en toe krijg ik steken door mijn lijf heen, dan heb ok zoooooo'n trek in een sigaret. Maar dan bedenk ik me hoe zielig het is om afhankelijk te zijn van middelen en dat wil ik niet meer.
Die gedachten helpen mij wel moet ik zeggen. Hebben jullie dat ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Vie,

Ja inderdaad, ik had daar een bedoeling mee:

Vroeger had ik een fulltime baan en liep mijn huishouden op rolletjes.
Tegenwoordig zit ik in de WAO en mijn huishouden is een chaos geworden.
Van tijd tot tijd haal ik de bezem erdoorheen en is het weer eventjes netjes.
In het begin had ik er grote problemen mee dat het niet meer zo lukte, terwijl ik veel meer tijd had.
Ik schaamde me voor mijn omgeving; ging als er visite zou komen als een gek in de weer om de schijn op te houden. Onverwacht bezoek was voor mij een nachtmerrie.
Sinds een aantal jaren heb ik me erbij neergelegd dat ik geen Mien Dobbelsteen ben en ook niet zal/wil worden. Bezoekers kunnen het nemen zoals het is, als het ze niet bevalt gaan ze maar weg.
Ik zorg nog steeds ervoor dat ze uit een schoon kopje kunnen drinken en ook hou ik het toilet netjes.
Voor mij staat het volgende vast: mensen komen niet bij mij op bezoek omdat het hier 'spik en span' is, maar gewoon, voor de gezelligheid.

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos alweer dik een dag niet aan de sigaret..... :present:

Naomi mijn zus heeft zo'n huishouden waar je bijna niet binnen durft te gaan met je schoenen aan, zo schoon is het daar. Ik zou daar gek van worden. Doe mij maar lekker een beetje rommel om me heen.
Maar hier ook: het sanitair moet lekker schoon zijn. En ik loop graag op blote voeten en vind krummeltjes niet fijn, dus ik dweil ook wel vaak.
Nou, dat houdt ons van de straat, toch? En het is waar, als er iemand komt, komt íe voor jou en niet voor je schone huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zijn we het eens Naomi :)

Ik ga weer eens aan het werk, ben bezig met een handgeschreven tekst uit 1710 te vertalen in hedendaags Nederlands. Het gaat over mondhygiëne in die tijd.
Na het tongschrapen, werd het zeer aangeraden te spoelen met een flink glas "genevaer". Zo zie je maar, we hebben het van geen vreemde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske,

Ik hoop dat je gevoel omtrent het genegeerd zijn/worden al wat minder is...er waren nu toch behoorlijk wat reacties...
En te oud?? Niemand is denk ik ooit te oud om te stoppen met drinken!
Mij heb je een stuk inspiratie meegegeven...:D
Ik heb de pest aan sport, maar het is broodnodig voor mijn gezondheid...en juist jou enthiousiasme heeft me vandaag de moed gegeven er serieus werk van te maken!
Ik ga sporten, en heb zelfs rugdekking geregeld want alleen ga ik dat niet volhouden...(dan ben ik van de snelle smoezen..)
Nu gaat mijn vriendin mee en gaan we 2 keer in de week naar zumba!
(dans op zuidamerikaans ritme, hm beetje arobics op uptempo muziek..nuja, google staat vol met filmpjes!)
Voor mij is het de ideale combi...dansen doe ik graag, het lijkt niet echt op sporten maar tis wel gezond!
Dus ik zeg......DANK JEWEL MEISKE!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Kopje koffie, broodje jam, glaasje mangosap. Lekker hoor
Ik had gehoopt dat met het stoppen met drinken ook mn slaapritme weer terug zou komen, maar dat is helaas niet het geval. Ik lees hier ook niet dat iemand anders daar zo'n last van heeft. Dan heeft het dus duidelijk een andere onderliggende oorzaak dan drank. Heeft met het rouwen te maken. Toen mijn moeder 17 jaar geleden de deur naar haar hart dichtsmeet heb ik er wel 4 jaar last van gehad.
Maar ja vandaag kan ik wel verder mn dingetjes doen, mouwtjes aan mn top naaien, mn begeleider bellen voor een afspraak en nog wat kleine dingetjes op mn lijstje. Ben wel redelijk bij.
Eerst beetje lezen, tot later doegdoeg xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...