Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 441
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond, er is erg veel gepost en ik kan helaas niet overal op reageren. Maar ik wil iedereen bedanken voor het meedenken over mijn verveling en tijd door komen overdag.

Nu is het zo dat ik al meer dan 5 jaar heel erg depressief ben en daardoor heel moe en mezelf echt moet verzetten om dingen te blijven doen. Alles wat ik moet doen doe ik ook wel, mijn huis ziet er goed verzorgd en netjes uit, mijn kinderen doen het alledrie prima, met mijn huisdieren gaat het uitstekend, kortom ik hou alles goed bij.
Ik heb wekelijks een gesprek met mijn behandelaar heb therapien en cursussen gehad voor mijn depressie, maar ik blijf gewoon heel depressief, naast mijn depressie heb ik ook een post traumatisch stress syndroom.
Iemand opperde hier dat volgens hem een depressie tussen de oren zit, maar dat geloof ik niet er speelt in de meeste gevallen toch echt wel iets waardoor een depressie ontstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee rapilos,
Fijn dat ik je even aantref.
Ik wil je een ontzettend mooie reis toewensen.
Ik kan me voorstellen dat je er ook enigsinds tegenop ziet, na wat je de laatste tijd hebt meegemaakt.
Maar met zo een man naast je zal het vast wel lukken. (lekker gegeten???)
IK wens je een mooie tijd toe, en maak vooral herinneringen voor jezelf.
Tip: neem een reisverslagboekje mee, de tijd daar gaat sneller dan hier haha maar das altijd zo op vakantie. Voor je t weet, weet je niet eens meer waar je geweest ben.
En als laatste wens ik je weinig inpakstress toe.
Groetjes witte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onverwerkte emoties, ja Winchi, die zijn er wel degelijk bij mij. Dat zal ook nog wel even duren....
Ik zou wel iets van schreeuw therapie willen doen.

Ik heb ook nog een ander gevoel hierbij, dat slapen gaan ook heel erg te maken heeft met vertrouwen, veiligheid en overgave. Je durven overgeven aan de slaap. Veilig in je nestje liggen.
Mn hondje slaapt bij mij in bed en op het moment dat ik in slaap val merk ik altijd nog net dat zij een bepaald plekje opzoekt tussen mn schouderbladen. Dat voelt altijd erg fijn. Vertrouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Witte,

Dank voor je goede wensen,
Heb nog steeds niets ingepakt, man heeft zijn koffer al klaar.
Morgen eerst even naar de apotheek voor een medicijnenpaspoort.
Even kijken of ik een mooi,eenvoudig fototoestelletje kan kopen, zodat ik ook eigen foto's kan maken.
En een nieuwe portemonnee, voor alle pasjes is ook geen gek idee.
Vind het allemaal nog erg onwezelijk.
Ben wel van plan een dagboek bij te houden, en man wil zelfs op de laptop regelmatig verslagen schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Dagje met de bus vandaag
Leuk was het!

Dacht meteen de auto weg te doen...

Tijdens de lessen wil ik nogal wel eens
wegdromen. Dan is er een beetje error
aan de overkill van info.

Maar dat komt wel goed, weet ik inmiddels
Het moet even in alle rust bezinken.

Ik vind het heerlijk weer onder de mensen te zijn
en een daginvulling te hebben

Thuis meteen natuur in mijn woonkamer
En ik wíst wel dat ik lekker kon koken...

Nah, auto viel mee. Kan gerepareerd
Dus, ik spring maar weer eens op de fiets!

Hannah! Veel plezier!

Iedereen een fijne avond
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog elke dag blij dat ik ook verslagen heb bijgehouden toen ik is zo een grote reis gemaakt heb.
Het is soms echt teveel teveel teveel wat je allemaal ziet en wat je meemaakt. Het gaat allemaal super snel.
Als ik dat toen niet gedaan had, wist ik nu zeker de helft niet meer.
En.... oei kan t niet laten om je nog een tip te geven.
Zeker nu in jou geval is het handig om je medicijnenpaspoort en ziekteverzekering dubbel te kopieeren.
1 voor in je koffer en 1 voor je in je handbagage.
Zal me er verder niet meer mee bemoeien hoor, maar het waren toen voor mij ook tips die ik niet wist en waar ik veel aan gehad heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt waanzinnige trek in zoetigheid. Maar doe het niet hoor. Net warm gegeten, en ik ben net beetje lekker afgevallen en dat wil ik graag zo houden. Maar even op de fiets een ijsje halen , jammie.
Dus ik denk maar aan de blote buik die ik straks mooi wil hebben tijdens mn optreden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyra heb jij ook iets te vertellen waar wij van opknappen?

Woman, als je op de fiets een ijsje gaat halen, ben je die calorieën meteen weer kwijt.
Trouwens een citrusvrucht eten kan de trek naar zoet ook minderen.
Ik kan niet over je depressie meepraten meid, want dat heeft toch immers te maken met je vader?
Daar weet ik gewoon niks over te zeggen. Heb je nu die blog, of wat was het, al gemaakt?
Het kan zijn dat je dat al verteld had, maar dan ben ik het kwijt, met excuses daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik niet hoor Kyra. Ik zie ons als mensen die ik elke dag op straat, vanwege mijn werk, of in het postkantoor of in de supermarkt, waar dan ook kan tegenkomen. Dat je pas op een forum bent, wil niet zeggen dat je "nieuw" bent. je kan net zoveel inbreng hebben als wie dan ook.
Voor mij is iedereen een mens met haar of zijn eigen bagage, tenzij anders bewezen. (Moet zelf om die laatste regel lachen.)
Er is trouwens vandaag ook gepraat over depressies, je blij voelen om iets, kortom, er is van alles gedeeld.
Voel je je buitengesloten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een stuk duidelijker voor ons om te lezen.
Ik vind het ook vreselijk lastig om te zeggen dat het niet gaat hier op het forum.
Ik ga nu dus dingen tegen je typen die ik eigenlijk ook tegen mezelf moet zeggen:
-gewoon direct melden dat je, je niet lekker voelt
- erop vertrouwen dat mensen dan wat tegen je terug zeggen
Oh ja en goed dat je naar het forum komt als je je niet lekker voelt ipv het in je eentje te gaan opknappen op de foute manier.
Ik geef je een :present: en een dikke knuffel
En ik hoop dat meer mensen dat doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...