Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 september


lady jane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Stopper
inderdaad mag je trots zijn!
En jij ook Isa
9 of 3 weken, ach
dat is 6 weken op een mensenleven
wel lang om droog te zijn,
maar ook weer betrekkelijk
Wat je kan helpen is dat je met Stopper
samen een pact sluit, en elkaar extra pb-t als je
het moeilijk hebt of feestjes of zo. stimuleert
echt, je kunt elkaar ook als maatje bestempelen
via dat blauwe icoontje
Emmaroos ben ook benieuwd
Houtje is niet ingelogd, denk dat
ze ook naar de voetbal is
net als Tijn,
groetjes en fijne dag
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi ben ik weer.

EmmaRoos, de opgave zou dit keer makkelijker zijn had de leraar gezegd en was "bedboek" en wat doe je in bed?????? slaapen..........en het waren maar 8 letters dus.....slaap is 5 dan hou je nog drie over.

Een boek dik boek hihi ik heb de Millenium trilogie liggen, een PIL dus SLAAPPIL.

By the way gisteren hadden ze bij de bieb DRIE boeken voor me liggen: Saskia Noort, een Esther Verhoef dus ik lees me helemaal te pletter. Heerlijk.

Ik moet boodschappen doen! Blèh. Nooit zin in.

Ik voelde me een beetje schuldig dat ik niet naar de voeh-bal gong, maar belt mijn Ex (de schat!)
hij heeft een nieuwe camera, zal wel topperdetopper zijn en gaat het team fotograferen. Voor dochter
ook leuk, foto van haar vader op de site.

En we hebben ingeloot voor 26 september voor FC Utrecht-AZ dus Hout moet het stadion in (met haar
grote groepen mensen-angst). Hah! Dat krijg je als je leuk moedertje wil spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee Fibo, van die brief
Je kunt zelfs overwegen er een te schrijven zonder
de bedoeling hem te versturen
dan kun je alles schrijven
wat je normaal niet durft
n als je dan toch wil schrijven
kun je eruit filteren wat je wel
kunt/wilt zeggen
hij kan kiezen wel of niet openmaken.
Over het gevoel van gefaald hebben
dat gebeurt natuurlijk, maar ook als
dat niet is wat er met hem gebeurt
Door te stoppen is het evenwicht al veranderd
in de relatie en ook al wonen jullie nu
apart er moet weer een nieuw evenwicht ontstaan
en daar is afstand wel goed voor
Hij heeft die rust nodig
en jij ook Isa
Van een afstand kun je toch
momenten van inzicht krijgen
die niet worden weggevaagd door emoties
en verwijten (en sorry's van jou)
Je kunt in je brief ook vragen welke
vorm van contact en hoe vaak/lang
voor hem haalbaar is
zodat hij weet dat je zijn rust respecteert
maar ook het contact niet uit de weg gaat
succes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nou gek dan Jane, Fibo???
Zolang Isa bij die ouders zit heeft ze toch ook het gevoel dat ze gestraft wordt? Kom op zeg!!!
Zij moet toch gewoon in haar eigen huis kunnen en als vriend daar bezwaar tegen heeft gaat hij zelf toch ergens naar toe om rust te hebben?
Sorry Isa dat ik OVER je praat maar ik kan er gewoon niet bij dat jij een tijd bij je ouders in gaat wonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Kom weer eens binnenploffen zonder gelezen te hebben. Is geen doen na zoveel dagen maar blijf het vervelend vinden want je bent dan echt de draad kwijt. Was weer eens aan de kots dus erg gammel maar kon me niet consentreren en dan kan je beter niet kijken want dan ga je reageren als een kip zonder kop hahaha.

Was eerlijk gezegd ook boos dat Caro een ban heeft maar daar kunnen jullie niets aan doen dus staat los van elkaar. Als ik fit genoeg ben dan ga ik haar morgen bezoeken op de beurs waar ze nu al 5 dagen belangeloos staat in de strijd tegen borstkanker.

Leuk die wandeling, als ik mijn scootmobiel heb ga ik graag een keer mee met doggy want dan kan ik de finish wel hahaha. Prima idee eigenlijk, waarom niet wat vaker onderling iets organiseren? Kan lekker simpel en hoeft niet grootschalig te zijn toch?

Dar beterschap meis en sneu voor je uitgerekend nu.

Liefs voor allemaal van de enige echte druppeltje. Owwe ja voor degene die wat langer hier zijn: gisteren belde Hannes en maakt het goed (sorry voor deze opmerking want die later gekomen zijn want die kennen hem natuurlijk niet). Naja altijd leuk ff te horen hoe het mensen vergaat die hier niet meer komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ik loop straks even naar de brug om te kijken en zal verslag uitbrengen of ik al iets gifgroens voorbij heb zien lopen.
Ik heb heerlijk geslapen vannacht.
Ik zit in een dilemma
Ik heb gister 2 flessen wijn gekocht voor EVENTUEEL morgen.
Dat gebeurde zomaar.
Nou heb ik een heel gek gevoel. Ik vind het net zo erg om ze weg te geven/gooien als om ze morgen open te maken.
Ik ben hier wel heel blij mee met dit gevoel want dat betekent dat ik echt gegroeid ben.
Ik heb echt no way geen zin meer in die kater van vorige week. Jakkes bah. Weer dat uitgelebberde gevoel.
Nu gaan jullie natuurlijk met zn allen heel hard roepen dat ik ze weg moet doen. Maar ja dat weet ik natuurlijk ook best wel.
Ik zit al een minuut of tien met mn vinger boven de enter knop of ik dit bericht zal sturen of niet
JA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi woman.
nou dat is inderdaad een dilemma, ik weet dat als ik op dit moment alcohol in huis zou hebben dat ik al met vanavond bezig zou zijn met het drinken daarvan.
ik weet dat je het al weet en dat je het misschien niet wil horen(lezen)maar doe het aub niet. NIET OPDRINKEN. Dalijk ben je weer terug bij af, dat is toch niet wat je wil. Weet ik haast wel zeker anders zou je het nu ook niet opgeschreven hebben. dus ik ga nog een keer naar je gillen NIET DOEN. Dus toch maar weggeven, of weggooien of als je het bonnetje nog hebt terug brengen en van dat geld een leuk kleinigheidje voor jezelf kopen als beloning

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat ik denk, Woman? Ik denk dat je met je kleine "drank-escapade" van vorige week weer je drankzucht tot leven hebt gewekt. Die kater was op het moment zelf afschrikwekkend genoeg, maar tegelijkertijd heb je weer een deurtje geopend....
Je hebt die flessen wijn echt niet per ongeluk gekocht! Been there, done that!
In de loop van de dag zullen er argumenten in je opborrelen (toepasselijk woord!) waarom je vanavond of morgen toch écht wel één glaasje kan nemen...Maar je hebt niet voor niets TWEE flessen gekocht!
Neem één glas, en een uur of twee later vraag je jezelf af hoe die flessen toch leeg komen....en misschien kan je dan bij de buurman wel een laatste afzakkertje nemen....

Ik vind het wel heel moedig van je dat je dit op het forum gezet hebt, en ik val ook absoluut niet over je heen! Ik herken het wel, en dit is ook precies de reden waarom ik weet dat ik NOOIT meer een glaasje zou moeten nemen! Nou ja, NOOIT meer....in ieder geval vandaag niet!

Ik wens je sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,
ik denk dat je jezelf kent en weet of je er van af kan blijven.
Ik kan dat niet.
Kreeg een hele dure fles port van mijn zus
toen ik net 10 dagen geen alcohol meer had gedronken.
Kon m ook niet teruggeven vond ik, en weggeven
vond ik ook geen optie. Toen heb ik wel mijn zus verteld van ADB en mijzelf en toen ze weer weg was
zat ik toch met een probleem. Op het forum gezet, nou je
weet wel van adviezen: door de gootsteen met die troep, weggeven enz.
Ik heb uiteindelijk een volleyvriending in vertrouwen genomen en de fles daar
gevracht tot mijn verjaardag (6 okt) en dan gaat ie open en als ie niet leeg is mag de grootste zuuper m mee.
Toen dacht ik nog dat ik misschien mee zou toasten
nu hoop ik van niet.
Misschien heb je hier iets aan?
succes met je keus!
Jane::wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, blijven drinken of minderen, houdt je verslaving in stand.
Door drank in huis te halen komt de stap er een te nemen dichter bij.
Gelukkig roepen die twee flessen de nodige weerstand op.
Weg ermee, net zo impulsief als je ze hebt gekocht.

"Zomaar".

Alléén wilskracht is niet voldoende om nuchter te worden.
Op een keer breekt het lijntje en vervagen je goede voornemens.
Drank is dan dicht bij.

Goed dat je melding maakt van je probleem.
Meestal hebben mensen die drank in huis halen al een beslissing genomen.
Ik vind je eerlijk en stel dat op prijs.


Ik wens je sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi trees ,
nou wat jij omschrijft klopt denk ik wel, ik zou dat op dit moment in ieder geval wel hebben, als ik nu weer wat zou drinken, dan zou een fles in een mum van tijd leeg zijn. de volgende dag ziek en denken ik doe dit niet meer, maar het deurtje is dan inderdaad weer een stukje open en grijp je er weer eerder en steeds meer naar.

Hoi Jane,
ik heb de mensen om me heen gevraagd om geen alcohol meer mee te nemen naar mijn huis (of te geven) ik heb gezegd dat dat i.v.m medicatie niet goed samen gaat
Ik vind de zin wel goed die je zecht dat je dacht dat je mee zou toasten, maar dat dat je nu hoopt van niet.

groetjes,
rotjeknor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heydeho.
Woman ik moet erg om je lachen: "Dat gebeurde zomaar..."
Hoe vind je het zelf?

Isa, ik weet niet of je nog op een mening zit te wachten. In jouw situatie zou ik als de bliksem zorgen voor werk en een eigen huis, en als je vriend zich af gaat vragen waarom je hem niet meer achter zijn kont zit met berichtjes en zelf eens met een sms komt ofzoiets, zou ik hem verdraaid lang laten bloeden voordat hij een welwillend woord van me zou krijgen.
Is me dat een manier van doen van hem zeg, wat denkt hij wel.
Je kan wel zeggen dat je weinig zelfvertrouwen hebt, nou dan is dat misschien het eerste om eens aan te gaan werken in plaats van achter een vent aan te zitten.

Ha Drup. Wat naar voor je dat je je nog steeds zo onprettig voelt. Caro een ban? Waarom nou weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Hallo allemaal


Ik loop straks even naar de brug om te kijken en zal verslag uitbrengen of ik al iets gifgroens voorbij heb zien lopen.


Ik heb heerlijk geslapen vannacht.


Ik zit in een dilemma


Ik heb gister 2 flessen wijn gekocht voor EVENTUEEL morgen.


Dat gebeurde zomaar.


Nou heb ik een heel gek gevoel. Ik vind het net zo erg om ze weg te geven/gooien als om ze morgen open te maken.


Ik ben hier wel heel blij mee met dit gevoel want dat betekent dat ik echt gegroeid ben.


Ik heb echt no way geen zin meer in die kater van vorige week. Jakkes bah. Weer dat uitgelebberde gevoel.


Nu gaan jullie natuurlijk met zn allen heel hard roepen dat ik ze weg moet doen. Maar ja dat weet ik natuurlijk ook best wel.


Ik zit al een minuut of tien met mn vinger boven de enter knop of ik dit bericht zal sturen of niet


JA



Lieve Woman, wat een gedachtenkronkels.
Het gebeurde zomaar. Oeps, de flessen waren stiekum je tas ingekropen.
Je hebt ze gekocht voor eventueel.
Je bent blij dat je gegroeid bent want je vindt het net zo erg om ze weg te geven als op te drinken.
Je wilt de kater niet.
En je wilt eigenlijk dat we er niks over zeggen maar je meldt het toch.

Dat is precies het gekonkel van die 2 stemmen die we allemaal zo goed kennen.
Wel niet wel niet.
Oh nee maar ik doe het niet hoor want ik wil het niet.
Maar ik koop toch maar die flessen voor eventueel.
Ik ben gegroeid, er kan me niks gebeuren.
Maar ik heb zo'n gek gevoel in mijn buik.

Pfff......................
Wat een gedoe he.

Ik vond het wel mooi wat Vladimir laatst zei: "wat heb je te verliezen?
Alleen maar die waas in je kop".
Hou het simpel. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, wat een fijne reacties :)

Zojuist buiten lopend bedacht ik me het volgende:
Waarom drink ik vanavond niet ? Of gisteravond ? Omdat ik vandaag en morgen een fijne afspraak heb die ik belangrijker vind.
Welnu dan heb ik nu nog twee dagen de tijd om iets fijns te verzinnen voor maandag wat ik belangrijker vind.

Gelukkig begint over een paar weken het buikdansen bij Yonina op maandagavond, dat scheelt een boel. (heb ik natuurlijk ook wel beetje bewust gedaan, ik ken mezelf)

En Rudy inderdaad. Ik speelde met de gedachte om pas achteraf hier te komen piepen, met een dikke kater in mn mik. Maar ja, dit was even een moeilijke stap maar wel beter.

Heb even bij de brug gekeken, gezellig hoor, Abba snoeihard uit de boxen, overal vlaggetjes en vermoeide wandelaars, heel heel heel veel wandelaars.
In gedachte even gezwaait naar Thee en Tas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...