Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 september


lady jane

Aanbevolen berichten

Ik ga zo langzamerhand richting station lopen, nog even een pakkie hag scoren en dan ben ik er klaar voor!!

tijn,
een hele fijne dag met je zoon! en geniet er met volle teugen van Pa!!!

Voor de rest,
Nou aan het einde van de middag zal ik wel vertellen wat voor slagveld het is geweest :D
groetjes allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Overigens nog bedankt voor de lieve reakties gisteren.
Ik was alweer weg maar nu ff lekker het weekend in m'n huisje, ik geniet ervan.
Huisje heeft officieel geen permanente woonbestemming maar eigenaar heeft hen al rondgeleid en gezegd dat er een kennis in zit die er zo nu en dan is. Ik kan dus idd nu en dan rondlopen maar ik lok liever geen vragen uit. Tuurlijk wist ik het maar ja......... Het woont hier zóó'vreselijk fijn, ik wil dus ook echt niet uit de buurt weg, de stilte, de natuur en de kleinschaligheid en betrokkenheid van mensen bevallen te goed. Maar ja, zoek maar eens iets in de buurt.

Weet iemand trouwens iets van Druppeltje?
Lees haar niet meer en ze heeft mijn laatste PB ook niet meer beantwoord.
Maak me 'n btje zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden morgen allemaal

Jane wat een mooie sportieve opening geweldig wat een aan moediging:)

Tas en Thee heel veel succes en hou vol hé zal het clublied wel voor jullie zingen ,
maar ben denk ik te laat nu .

Dar heel veel beterschap:present:
met mij gaat het goed op soms een paar inzinkjes na maar dat mag hem de pret niet drukken,

hou het wel droog tot nu toe :)

Knuffellllll voor all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tijn

thee hij zit nog niet zo lang op voetbal.

en meestal was ik nog onder invloed van de vorige dag dus nergens zin in.

na een biertje of 20 a 30 en een zak weed van een eurotje of 15 ben je de

volgende dag niet echt vooruit te branden.

pas tegen de avond ging alles weer een beetje om het proces wer onieuw te starten.

dag in dag uit.



Wauw Tijn,
Dan is het dubbel feest nu voor u!
Zomaar stoppen, wauw, heftig!

Succes met de kleine, u verdient dat ;)

Alle lopers veel succes vandaag
Hopen op gezonde voeten aan de streep
En een transformatie naar toren of koningin!
(hoopt de loper)

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje Vie, wat knap dat je dat hebt onthouden!
Was goed met de familie, ook wel emotioneel, zeker om mijn moeder en haar neef (die ze uiteraard niet herkende) waarschijnlijk voor de laatste maal samen te zien. Er was veel warmte en de gesprekken gelukkig niet al te zwaar. De hoge leeftijd heeft hen ook mild(er) gemaakt. Ik kijk er met een dankbaar gevoel op terug ook al was het (opnieuw) veel heen en weer gerij, maar daar raak ik zo langzamerhand wel aan gewend.
Ik was trouwens ff bezig want er valt véééél achterstallig "onderhoud" te doen, tja, een huis kan in een paar dagen een aardige puinzooi worden als je de kans niet hebt om schoon te maken......... Nu maar even flink aan de lag want vanmiddag trainen met de hond.

Hoi Vladimir!
Hoi Meiske: dappere strijdster!!! Heb echt heel veel bewondering voor je, ook voor je hardlopen, tjeempie dat zou mij niet lukken hoor, en ik ben nog maar een broekie vergeleken bij jou ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is fijn Sara, dat het zo goed verlopen is.
Het is lekker weer om buitenonderhoud te doen.
Ik ga straks bolletjes planten, alvast voor dat ik volgend jaar weer veel crocussen enzo heb.
Dat zijn van die minieme dingen trouwens, die me in de dranktijd geen mallemoer konden schelen, en die ik nou weer zo leuk vind.

Meiske ren ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Hier nog steeds droog, vanaf 29 juli 2009.

Mijn computer is stuk daarom ben ik niet online geweest. Nu even een snel berichtje vanaf mijn werk.
Zodra mijn computer weer gemaakt is ben ik weer vaker aanwezig.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat?

Gr Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Lynn van je computer,
maar fijn dat het goed gaat met jou,
dat is toch het allembelangrijkste!!!

Dar meid, jammer dat je niet
mee kunt lopen, had je je zo op verheugd
maar ja wel erg druk geweest de laatste tijd
en daar zakt je weerstand van
lekker niks doen, tuttelen, lezen
als je niet te veel hoofdpijn hebt
en af en toe een zonnetje
meepikken anders is het helemaal
zonde van je vrije weekend
liefs van Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik zou nog vertellen van gisteren.

De nachtbraderie viel tegen, het "met dochter iets leuks doen" viel mee.

Bij de braderie was het vooral de bedoeling dat je veel geld uitgaf. Gezien ik (sinds de crisis) dat niet meer van plan ben waren de winkeliers ook niet erg tevreden. Wel nog lekkere aardbeien en minola sinaasappels gekocht voor een leuke prijs. En 5 dvd's voor 5 euro bij Blokker. Maar volgens mij liggen die er vandaag nog en niet speciaal voor de braderie.

Dochter kwam een vriendin tegen en snel waren we dus met ons drie'en. Vriendin heeft één van de dvd's gekregen (wilde ze graag hebben), dochter één en ik drie :D

Chocolade; er was alleen chocolade te koop voor een normale prijs, dus dat heb ik laten liggen. Ik ben wat allergisch voor chocolade, als ik er te veel van eet (één reep) dan zit ik de volgende dag onder de pukkeltjes. Dat dus liever niet.

Met dochter veel gegiegeld, het was leuk met vriendin er bij.

Dat meisje krijgt ook zo weinig aandacht; haar ouders zijn ook om 20.00 uur pas thuis. Dat had ik vroeger ook. Mijn moeder werkte, forenste naar Amsterdam en terug. Dan voed je bijna jezelf op. Het valt me op dat vriendin van dochter zo'n hoog niveau heeft gezien haar situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen allemaal!!!

Ships dat vind ik nou echt jammer..
Nou heb ik tas en muts geen sterkte kunnen wensen.
6.00 uur is echt veel te vroeg hoor voor mij in het weekend.
Nou ik hoop dat de meiden het een geweldige ervaring vinden.
Ik wacht wel op de verhalen die ongetwijfeld nog zullen komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jane, Floortje, Lynn, Isa en wie ik nog vergeet? Het is ineens druk hier!

Nu ga ik eruit want de honden wachten op me.
Dan handen uit de mouwen, wassen, stofzuigen enz.enz. want moet om 13.30 naar club.
Wens iedereen een goede dag; sterkte voor de knokkers en beterschap voor de zieken.
Tot gauw!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net dat je niet me bent gegaan Dar, wat is dat toch naar he dat je lijf je in de steek laat als je je ergens op verheugd.
Ik zou daar flink chagerijnig van kunnen worden.
Heel veel beterschap.

Saar ik wens je sterkte, want wat een gedoe zeg opp de vlucht zijn voor je eigen huis. Hoe veilig kun je je voelen als je voor je eigen stekkie op de run moet pffff

Wat schrijf je leuk over je "meidenavondje" Floor. Zie t zo voor me drie van die giegelkonten op de braderie.

Waren je croissantjes lekker Vie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor het verslag Floortje.
Leuk dat het uitgaan met je dochter wel geslaagd was.

Tasseke als je dit vanavond nog leest, na hopelijk een heel fijne dag: ik moest erg lachen dat je nog even een pakje shag ging scoren. Ja dat moet je vooral doen als je 17 kilometer gaat lopen, hihi. Hijg, hijg.... :)

Isa jij ook een heel goede dag, gaat het nog een beetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ben er ook weer. Gisterenavond lach ik om kwart over 10 al in bed en vanmorgen werd ik om kwart over 10 wakker. De klok dus rondgeslapen.
Ik was toen ik wakker werd nog zo lui, had best nog even door willen slapen maar de hond moest uitgelaten worden.

Nou en vandaag is het 3 weken geleden dat ik gestopt ben. En het lijkt net of ik al veel langer geleden gestopt ben. Ik heb nog steeds geen moment gehad dat ik de alcohol miste. Ben wel trots op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...