Spring naar bijdragen

Woensdag 23 September 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

Soothe hoe gaat het met je? En wat ga je doen? Tuurlijk willen we dat weten, ik tenminste wel.

Stopper lees ik dit nu goed? Je wasmachine is klaar en je stopt hem in de droger? Hoe flik je dat? Hahaha, bedoel daar niks mee hoor maar soms valt het me op hoe mensen schrijven en vind dat wel grappig. Vrees dat ik zelf ook vaak iets raars neer zet maar dan hoop ik dat jullie er ook om kunnen lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Krijg steeds meer zin om me apelazerus te drinken. Huis staat al 2 jaar te koop en het lukt maar niet. Kan het steeds moeilijker doen met die trappen en de tuin overwoekerd omdat het niet meer gaat. Van de zenuwen ga ik steeds meer roken zodat er eigenlijk weer gewit moet worden pppppppppffff. Denk ik een mooie vette reden te hebben om weer te gaan drinken, Weet zelf dat deze niet deugt maar vind hem prachtig. Zal eerst maar met wafje gaan wandelen in de hoop koppie leeg te krijgen en heb Caro al gemaild dus hoop op een berichtje als ik thuis kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, de inrichting van het huis is erg belangrijk voor de verkoop.

Je persoonlijke spullen weghalen. Alleen basic. Bank, tafel stoelen, lamp.
Verder niets. Dus geen schilderijtjes, vaasjes, beeldjes, potjes en andere gezellige dingetjes.
Op tafel zelt je een hele grote vaas met bloemen en zorg dat het huis lekker ruikt. Door bv vanillekaarsen neer tezetten.
Zorg dat alles aan staat als mensen komen kijken. Ook overdag lampen en kaarsen aan, als je een open haard hebt, deze ook aanzetten.
Kledingkast opruimen, en in de slaapkamer alleen je bed, een stoel en wat kussentjes.
Vaak is dit heel moeilijk voor mensen om te doen, omdat je er toch ook nog in moet wonen. maar het wordt echt zeker weten veel sneller verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Politie pakt dronken man van de AA op
Uitgegeven: 23 september 2009 15:37
Laatst gewijzigd: 23 september 2009 15:37

COLMAR - De Franse politie heeft een man aangehouden die met de auto folders van de Anonieme Alcoholisten (AA) naar het bureau kwam brengen.

© ANPDe agenten roken een alcoholwalm rond de 56-jarige man toen die zich bij de balie meldde en deden een bloedtest. Hij bleek dronken achter het stuur te hebben gezeten.

De man had twee keer zoveel gedronken als is toegestaan. Hij was eerder ook al veroordeeld voor het rijden onder invloed. De politie heeft het rijbewijs van de man ingenomen. Hij moet in december voor de rechter verschijnen, waar hij een celstraf van vier jaar kan krijgen.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal,

Bovenstaand bericht las ik net op nu.nl.
Ik zie hier de humor wel weer van in.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Ik kom later terug. Druk druk!

Ziza, mooi man!

Hij hoeft niet te zeggen, ik ben X, ik ben alcoholist! :)

Ik las iets op NU.nl :


Helft vrouwen sekst liefst met slok op
Uitgegeven: 22 september 2009 17:27
Laatst gewijzigd: 22 september 2009 19:45

AMSTERDAM - De helft van de vrouwen is het liefst enigszins onder invloed van alcohol wanneer er gesekst wordt. Een op de twintig heeft zelfs nog nooit nuchter het bed met iemand gedeeld.

© NU.nl/Chris HeijmansDat blijkt uit een Britse studie, waarover de Daily Mail dinsdag bericht.

Vrouwen blijken binnen de seksuele context zo gehecht aan alcohol vanwege de ongeremdheid die de drank met zich meebrengt. Drinken zij vooraf niet, dan zou onzekerheid over het lichaam een schaduw over de vrijpartij werpen.



Zelfs wanneer met de eigen partner gevreeën wordt drinkt driekwart vooraf het liefst een of twee glazen wijn.


Gebreik

Kathryn Lakeland van Femfresh, die het onderzoek uitvoerde, zegt dat het gebrek aan zelfvertrouwen voor veel vrouwen een groot probleem is.

"Het feit dat alcohol een integrale rol speelt in hun liefdesleven, toont aan dat vrouwen zoeken naar een boost voor hun zelfvertrouwen in de slaapkamer", aldus de onderzoekster.


Daten

Uit het onderzoek bleek verder dat de gemiddelde vrouw met acht mannen het bed heeft gedeeld, waarvan met vijf dronken. 90 procent is van mening dat alcohol onlosmakelijk is verbonden met daten.

Aan het onderzoek deden 3000 Britse vrouwen mee.

© NU.nl/Pauline van Lintel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei, pijnlijk, AA folders brengen met een stuk in je kraag...!!
en dan naar het hol van de leeuw!!

poeh ik ben wel moe hoor, vanmorgen dat gesprek, en daarna werken en nu net terug van een vergadering
nu nog ergens de tijd vinden om te ontspannen voor ik mijn hond uit ga laten.

ik moet me bedwingen om me niet vol te proppen met eten maar dat doe ik mooi niet!!!!!
trekmomentje dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er werd naar mijn welstand gevraagd.

Jane, en overigen.

Afgelopen Donderdag liet ik de hechtingen verwijderen.
Omdat ik Vrijdag naar Texel ging, mocht het Donderdag.
Negen of tien dagen geeft geen probleem!

Donderdag middag, ik zit met Anna in de bank, daar krijg ik me een pijnsteek,
niet te geloven. Ik denk dat is foute boel.
De wond compleet opengesprongen. Dus terug bij af.

Vrijdag voor vertrek, naar de dokter, opnieuw hechten zag hij niet zitten.
Goed schoon houden, dus zuster Anna, steeds na de douche een vers dingetje plakken.
Nu doen ze dat weer bij de dokter en de wond begint te sluiten.

Op een rug staat veel spanning, in principe zou het na tien dagen aan elkaar moeten zitten.

Over de uitslag geen bericht. De dokter dacht dat het een goed teken is,
bij foute boel worden ze meestal snel gebeld.

Dus het zal wel benigne zijn.

Breedsprakig hè!! Pffff:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...