Spring naar bijdragen

Woensdag 7 Oktober


AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Ja Kate ben altijd dapper geweest maar krijg toch zin om die lampies eens te proberen. Volgens mij wordt het daar tijd voor hahaha

Maar zonder gekheid wat zijn dat eigenlijk voor lampen dan? Ja daglicht dat snap ik maar draai je die i.p.v. gloeilampen of heb ik echt een tik ergens gehad? Zou kunnen googlen maar ben een beetje te lui lijkt het wel. Moet je er onder liggen maar dan heb je toch een lichtbak nodig?

Ik weet wel dat ik het licht dus niet uitgevonden heb. Zal nooit Druppeltje Edison worden dus. Voor het wiel ben ik ook al te laat dus ga maar koffie zetten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Dar dan hangt alles hier want tussen de buien door is het niet droog en telkens houdt het op met zachtjes regenen. Maja iemand moet het toch opvangen en wie kan dat beter als een drupje hahaha.

Ja een vierkante plu en vooruit steekt een soort luifeltje. Zeker voor mij gedaan dat ik niet op mijn tenen wordt getrapt.

Naja einde plu want word er zelf gek van, laat staan jullie.

Net weer foto's van Caro gezien in haar bikinie verkoeling aan het zoeken hahaha. Raar verdeeld in de wereld.

Woman. :heart: Dat weet je he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, het is een speciale lamp die in verschillende modellen wordt verkocht. De lampen zitten er dan al in,, achter een doorzichtige kap. Ik heb 'm via internet uitgezocht en besteld.
Wel duur, je kunt ook in een ziekenhuis een kuur doen na verwijzing van je huisarts, dat wordt geloof ik vergoed.
Ik zet hem 's ochtends bij mijn ontbijt neer en als ik eind vd middag thuis kom zet ik hem naast de computer aan. Je kunt er dus gewoon bij lezen of computeren of wat dan ook. Minimaal een half uur per dag of langer.
Op zo'n 40-50 cm afstand, en er af en toe even recht in kijken.

Het is heel fel licht, soort felle tl lamp maar toch goed te doen.
:light:

Ik ben er echt zo een die elk jaar het liefst een winterslaap zou houden haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Birthe, fijn dat je nu beter kunt slapen.

Dank voor je opbeurende woorden. Ik weet dat mensen die (net) gestopt zijn met drinken ook steun nodig hebben. Maar als 3 van de 5 deelnemers gestopt zijn voordat de cursus begon vind ik dat moeilijk.

Volgens mij is het Tessa die afgewezen is voor een internetbehandeling, ik ook hoor. Ik had het prettiger gevonden via internet. En het scheelt ook een hoop benzinekosten voor mij, ik heb een kleine uitkering. Dat moet ook motiveren om te stoppen met de wijn.

Vandaag is een bad day. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dombie, de Brijder Stichting doet ook on line behandeling !
Lieve mensen ik hou het voor gezien voor vandaag.
lekker gegeten, mn tevee staat nu in mn slaapkamer, maar doet het nog niet goed, das weer die digitene, krijg ik alleen 1,2 en 3.....al gebeld en dan moet je een uur je tevee aan laten staan en dan moet ie het doen maar mooi nie.
Maar nu te moe, morgen maar nog eens even bellen.
Hoe deed ik dat vroeger ? Lange dagen hard werken met een kater en maar 4 of 5 uurtjes slaap ????
Nu vroeg erin, morgen weer fris hoop ik. Hopelijk geen terugslag van vandaag.
We'll see.
dag allemaal, ik ga de hond uitlaten en douchen.
tot morgen xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een daglichtlamp??
dat hebben mijn kippen ook!om 05.00 uur gaat voor hun de zon op,maar ze hebben evenzogoed een
winterdip,kan de eieren beter bij Appie halen want ze leggen voor geen meter meer!
zelf heb ik er gelukkig geen last van,integendeel!
tis alleen jammer dat de dagen zo kort worden,kom een beetje tijd te kort!

hoi Dar! leuk dat je er weer bent!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tessa, je weet zelf wel dat dat excuses zijn. Misschien bedoeld Tactive dit ook; je bent niet gemotiveerd genoeg.

Als je écht wilt stoppen met drinken dan hoef je maar één ding te laten: "alcohol drinken". Verder hoef je niets te doen. Je hoeft niet te halen, niet te drinken, geen smoezen te verzinnen, niet op te ruimen, niet weg te gooien ................ niets van dat alles ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond beste mensen,

Heerlijk toch dat de computer het gewoon doet.

Vanochtend heb ik veel werk verricht en aansluitend ben ik voor de eerste keer naar de therapiegroep gegaan.
De groepsleden komen heel sympathiek over en er wordt open gepraat met elkaar. Ik denk dat ik middels die groep veel kan leren. Ik was heel moe en huilerig, maar ook stuiterig nadat ik weer helemaal naar huis was gefietst. Toch heb ik nog gekookt voor man en mijzelf. Wel iets simpels: de wok gevuld met allerlei groenten, aardappeltjes gekookt en een pot stoofvlees op oma's wijze uit België. 't Was nog lekker ook. Daarna zat ik er echter helemaal doorheen en ben ik een half uur op bed gaan liggen.

Vanavond doe ik het lekker rustig aan met boek lezen en wat spelletjes doen. Geen inspanning meer lichamelijk of geestelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal, wat is het alweer laat. Het bijhouden van de dagdraad (lezen bedoel ik..)kost best tijd ;)
Ik had een drukke opleidingsdag, maar manoman, wat een verschil met de vorige keren (kater, duf). Nu kon ik de hele dag alert zijn, meedoen, tussendoor ook nog allerlei andere dingen erbij doen (anders verveel ik me), en zelfs aan het eind van de dag nog een helder hoofd, afspraken maken.
Daarna spitsuur, met dochter naar hockey, laat thuis, boodschappen, koken, eten. Erg moeilijk weer even om geen wijn te nemen. Had dat mezelf heel erg aangeleerd, juist in/na stress. Tijdens het koken even een moment voor mezelf met een glas wijn. Heftige discussie in mijn hoofd dus vandaag, tussen wel en niet.
Nu ben ik natuurlijk blij dat ik het niet heb gedaan. Straks weer slapen, en morgen ook tevreden zijn over niet-gedronken-hebben.

Voor ieder: lekker slapen, nu of later.
groet, Birthe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Isa, zal het nodig hebben.

Liep net met doggy en hoorde dat buuf een paar huizen verderop is overleden. Zestig jaar was ze en al de 5e in een rijtje van 6 woningen binnen 5 jaar. Ze was de oudste want niemand had het gehaald. Mijn man was de jongste met zijn 52 maar ga me toch af vragen wat er mis is hier met die grond.

Naja ga maar naar voordat ik naar de fles grijp. Doet zeer en krijg vraagtekens over dit vroege overlijden alweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...