bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Dar bedoel je bij jouw thuis zo stil?Albertina rust maar lekker uit hoor. Hoop dat de pijn in je rug gauw weer wat minder zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Nou Bolletjeik kwam via yoy tubeop een filmpje van 7,5 en een van 5 min.wat overweldigenden wat heeft die man veel gemaakt alIk vind er een beetje narnia invloeden in somskan me voorstellen dat dat je inspireertklasse hoorJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Dar, ik ga van de week maar naar het CWI. Kijken of ze wat voor mij kunnen betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Mooi hé Jane. Ja die kerel kan er wat van. Maar als je van dat soort schilderijen houdt zou je ook eens bij You Tube kunnen kijken bij fantasy painting of art, of indian fantasy art. Daar staan ook hele mooie.Narnia ken ik alleen van de game niet de film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hallo allemaal,Ben weer even op het forum, zit niet goed in mijn velgr tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 waar spreken ze engelese? :#Ja of de boeken van Juliet Marillier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hoi Isa,Ik heb zoveel ...ding4n in het vooruitzicht, dat ik het even niet meer ziet zittengr.tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ik wil niet klagen, maar het zijn allemaal vervelende dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hey Tes, zijn het dingen die je erg onzeker maken? dingen waarvan je niet weet hoe ze uit pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ik moet a.s dinsdag voor een hernia naar de neuroloog,Heb 2 dagen later borstcontrole omdat ik 2x keer kanker heb gehad,Heb een woensdag gehoord dat ik staar heb, en moet daar binnenkort aan geopereerd worden, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Tessa, wat erg meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hey Bolletje,Het maak me zeker onzeker, en het punt is dat ik er een biertje bij pak om de onzekerheid weg te drinken.Help niks want de volgende ochtend heb ik het weer, en denk, ach pak toch een biertje....zooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Dat is ontzettend rot voor je meis. Dat leven in onzekerheid is een van de ergste dingen die er zijn. Dan verlang je naar een sterke arm om je heen die je even een veilig gevoel kan geven. Waar je even lekker uit kunt huilen en vertellen hoe bang je bent. Heb je een man die jou dat kan geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 ***Sandra welkom terug.En naar ik begrijp in één stuk.Fijn dat je het naar de zin hebt gehad!Groet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ja Isa, maar het positieve heeft mij even in de steek gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 He, Sooth jongen.Alles ook naar wens.Thanks, Brazil overleefd.Nu weer hard werken om weer stabiliteit te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Meisie net wat Isa zegt. Proberen van het positieve uit te blijven gaan, Maar ooo dat is zo moeilijk. Heel verkeerd maar heel begrijpelijk dat je dat gevoel weg wil drinken. Het is ook niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ja Bolletje, die heb ik.Alleen ik ben af en toe toe zo onverschillig dat ikdenk dat los ik zelf w4l op, wil niemand tot last zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 HET PUNT IS, HET IS DE LAATSTE TIJD ALLEN MAAR NEGATIEF,JE ZIET GEWOON GEEN LICHTPUNTJE MEER, EN DAN????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Maar als die sterke arm ziet dat jij het nu erg moeilijk hebt en gaat drinken heeft hij daar misschien meer last mee dan dat jij hem om steun vraagt. Je bent hem niet tot last. Jij bent jij en mag vragen om steun. Aan iedereen. Delen van verdriet lucht op. Of je het nu achter je pc. doet of bij je partner. je hebt er recht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 ***Tessa, ik zie drie problemen, zeker niet gering.Dat is het leven en daar moeten we het meedoen.Het leven is niet altijd en voor iedereen een feest.Soms is het een groot geploeter.Maar er is een vierde probleem, en dat is het biertjes probleem!Daar heb je zelf invloed op, en kan je wat aan doen!Het biertjes probleem, vergroot de drie andere problemen uit.De weerbaarheid neemt af. Er ontstaat een verhoogd zelfmedelijden!Dus doe de biertjes weg. Het helpt je niet vooruit.Ook herstelt een gezond lichaam beter, dus het werkt in je voordeel.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Oke, bedankt allemaal,,Ik ga morgen proberen wat positiever te zijn.gr. tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 ***Sandra, ook hier niet 24 uur per dag probleemloos.Wat dat betreft ben ik geen uitzondering!Maar ik ben met de dingen bezig!En het oplosmiddel drank is een gepasseerd station.Met opgeloste hersenen, kom ik geen stap verder.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 TessaMisschien vergis ik memaar volgens mij heb jedeze 3 problemen vorigeweek exact hetzelfde gebrachtnet als nr 4 de biertjeshoe zit dat nu, moet je elke weekof ben ik in de war?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Hey Tes Waar ben je nu het eest bang voor. Voor het borstonderzoek of voor de operatie? Of voor de hernia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden