Spring naar bijdragen

Zondag 11 oktober


linde

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 352
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Tina maar heb weer hoop en dat is belangrijk toch?

Nu zag ik ook weer hoe maf ik had gedaan in die verslaafde periode. Die vriend van mij is beslit niet verslaafd maar zag duidelijke wat alco met je kan doen ondanks is veel minder had gedronken omdat ik er niet zo goed meer tegen kon.

Maar vreselijk gelachen en hoop jullie met mij.
Komt hij eindelijk zijn nest uit en zegt ik zie niet veel. Nee geen wonder want je bril ligt nog op tafel. Pakt hij zijn zakdoek en snuit daar hevig in. Neemt zijn bril en gaat met diezelfde snotlap ff zijn blillenglazen poetsen om tot de conclusie te komen nog niks te zien. Kun je me wegdragen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar,

Ben nu 4 weken terug. Nou, ik heb zowat heel Brazilie gezien en elke dag elders slapen. Was een unieke ervaring.

Ik heb 2 korte uitglijders gehad, maar dan toen ik terug was hier. Tijdens de maandelijkse periode.

Tja, ben nog steeds heel hard aan het solliciteren. Maar krijg elke keer te horen dat ik een stevige persoonlijkheid hebt , maar niet in de organisatie past.

Dat soort afwijzingen doen veel pijn.

Hoe gaat het met jou. Heb de laatste tijd hier niet echt gevolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa kun je niet wat informatie inwinnen bij de wetswinkel? Deze mensen willen je graag helpen. Het is tenslotte toch ook jouw huis? Met jouw spullen? Daar zitten advocaten die je misschien verder kunnen helpen met jouw vragen. Maar zolang jij een sleutel hebt (heb je die) mag jij gewoon naar binnen gaan.
Werkt jouw partner? Dan zou je toch gewoon overdag eens kunnen gaan kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou ik je zo graag willen helpen Isa maar weet niet hoe. Je even weg halen van alle sores en mee willen nemen naar een eiland waar rust en vrede is. Zou willen dat ik veel geld had en een eiland kon kopen waar ik iedereen die mij dierbaar is mee kon nemen en daar horen jullie, ook al ben ik nog maar kort bij het forum, zeker bij.
Maar het zijn maar luchtkastelen. Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is dat Tina maar het geerft net net ff de power om door te gaan

Heb nog elke dag contact via mail en msn met Caro. Toch vreselijk fijn dit mee te mogen maken dat zo'n manier van communiceren bestaat. Oma zou er de hik van krijgen maar ze moest eens weten. Mijn moeder wist het wel maar wilde het niet weten. Generatie later weet het wel en is er heel blij mee. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sandra,
Helemaal naar Brazilie? Was je alleen of met gezelschap? Het lijkt me inderdaad een hele mooie ervaring.
Zeker w.b. het land zelf. Hoe vond je het eten? En de mensen waren zeker erg hartelijk. Goh wat geweldig.
En nu weer op de sollicitatietoer. Wat een overgang zeg. Hoop dat je gauw slaagt!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brazilie is echt een fantastisch land. Mensen zeer vriendelijk. Weinig stress momenten gekend.

Het eten is divers. Elk regio heeft zijn eigen keuken. Je kan van alles daar krijgen van pittig tot patat.

Solliciteren is stressvol. Zeker omdat ik nu al een jaar bezig ben en het steeds niet wil lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dan is het contrast wel erg groot. Heb je ook nog dieren in het wild gezien? En al die ezeltjes die zware last moeten dragen? Heb vaak moeite als ik dat op t.v. zie. Heb je ook nog een lekkere warme trui van lamawol kunnen kopen?
Was het vroegere volk dat daar woonde nu de maya's of zit ik dan helemaal verkeerd? Misschien heb je dan ook de kunstwerken van hun gezien?
Wat voor 'n werk zoek je nu? Goh wat een hoop vragen hé. Maar ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen hun vakantie ervaren hebben. Zeker in die landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Wing, geniet ze .

Bolletje, ik heb geen ezels gezien. Misschien dat ze dat elders in het land hebben. Maar de Maya's die wonen in Peru, dat is een buurland. Ben wel van plan om ooit daar te gaan maar moet even de puinhopen in mijn leven opruimen.

Eerst een baan. Redelijk stabiel blijven. IK heb nog steeds af en toe uitglijders dus dat moet ook aangepakt worden.

En dan weer opreist.

Wat doe jij in het dagelijks leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...