Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Iedereen een hele goedemorgen,Jeetje al heel wat te lezen vroeg op de ochtend....vanmorgen om tien voor 7 stond ik al buiten de auto te krabben,is alweer aardig koud aan het worden vroeg in de ochtend.Maar nu schijnt het zonnetje, staat toch wel gezellig. Ik vindde herfstkleuren altijd zo mooi!Ja iets aan de tuin doen, mmm zou niet verkeerd zijn. Ook zinom mijn woonkamer te veranderen, zin om te verven inandere kleuren , andere gordijnen, alles anders:P 15 e dag, voel me lekker, alleen gedurende de hele dag vandie aanvallen van knikkebollerij, dan denk ik: zal ik effetjesmijn bed induiken, maar ja, dan is het alweer weggetrokken...Even nog een paar boterhammetjes smeren, dat stoppen met rken en drankwekt wel de eetlust op straks ben ik Cocootje niet meer maar COCO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Je klinkt energiek Coco. Knap hoor al 15 dagen zonder peuk en drank. Ik heb ook de 15 dagen volgemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Mogge COCOOJa mooi hé al die herftkleuren? Het is de mooiste tijd van het jaar (zegt men) maar zal toch wel weer blij zijn als het eerste voorjaarszonnetje te zien zal zijn Heb een pesthekel aan vliegen maar het eerste vliegje in het voorjaar is hier altijd van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hoi KyonGoed gaan we hé?! Jij ook gefeliciteerd met het behaalde resultaat tot nu toe!We gaan ervoor hoor, net als de rest;)Ja Isanou en of ik meer geniet van het eten. Ontbijten deed ik al vele jaren niet meer,middageten zelfs niet meer het laatste half jaar, alleen avondeten en eigenlijkomdat ik wel iets moést eten, maar lekker toen? Nee hoor.Ik ruik beter, proef beter, alles smaakt veel beter en heb er echt zin en trek in nu.Ik probeer wel gezond te eten met veel vitamientjes en af en toe een snackje dat mag van mezelf hahaBolletjeja de herfst is mijn jaargetijde, ben op 27 september geboren, herftskind dus,misschien dat het daar vandaan komt. Heerlijk hoor als wind en regen tegen hetraam kletteren, kaarsjes aan, lekker dik boek en nu met een lekkere warmekop cocolademelk;) mmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goeiemorgen allemaal,Jeemineetje, 7 bladzijden alweer.Isa, heb je een beetje kunnen slapen? Ik wel,zat nog wel van 1-2 weer beneden naar daarna tot 10 uur geslapen, voor het eerst in 7 weken.Dreef alleen mijn bed uit, hoe kan dat nou?Hier heeft het ook gevroren, zouden mijn Bouque-en villes( schrijf je dat zo?) en mijn olijvenboompjes ook naar binnen moeten?????Ik denk aan jullie allemaal maar nu even in het byzonder aan Isa en Houtje, Met Isa gisteren een tijd op msn gezeten, was erg leuk he, meid?Houtje, schrijf van je af hoor, kreeg je mijn mail nog?Ik voel me goed. Heb de spirit weer te pakken om niet te drinken, maar loop over een dunne lat, dat besef ik wel hoor. Na die terugval van vorige week maandag was het weer moeilijk om verder te gaan.Maar nu lukt het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hoi wine-gum las dat je een biertje genuttigd hebt gisteren, ja jammer, nougewoon doorgaan en blijven ervaren dat dat het toch niet écht is.....?Voelde me een beetje schuldig omdat ik je wine-gum had genoemd gisterenen jou misschien getriggerd heb maar een echt wijntje te nemen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 hallo emmaroosgoed dat je "de spirit" weer te pakken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 hier komt de zon nu ook doorde computer staat bij de ramen naar de tuinvoel me nu net een grote kat die van de zonnestralen genietnog even en ik begin te spinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Mensen ik heb bezoek dus tot later weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Bakolekker dat zonnetje hé?!Nou ik ga even wat doen, tot laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik ga naar mijn dochter en kleinzoon. Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Goeiedag!Gelukkig kon ik vanmorgen blijven liggen en hoefde geen autoruiten te krabben.Woman, je liedje van gisteren heeft me wel weer geraakt.Het doet me heel erg aan een tante denken die al lang overleden is, dit vond ze zo'n mooi liedje.Je hebt het al eerder geplaatst. Nu dus weer, en dit keer stroomden er tranen, want kort geleden is haar zoon overleden.Vroeger danste ik wel eens met hem op zijn kamertje, deden we toppop na en stootte hij per ongeluk met z'n kop tegen de deur. Kwamen we niet meer bij.Nou, vond het erg ontroerend, thnx.Wing, ben blij te lezen dat het inzicht groeit en de sluiers gezien worden voor wat ze zijn!De ware Wing hoeft zich niet te verhullen of te benevelen.En hoe vaak zo'n leermoment nog nodig is? Zo vaak als het nodig is.The only way is up! Hopsasa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik ben wat boeken aan het lezen over faalangst en autogene training.Interessant.Lichamelijke ontspanningsoefeningen en gedachtentraining. Bij verslavingen positieve gedachten forumuleren ipv negatieve.Tegen jezelf herhalen dat wijn vies en volstrekt oninteressant is.Niet: ik drink niet meer.Wat wel kan: ik hou het fris.Bij spanning je lichaam zwaar en warm denken.Als je niet kunt slapen, dit ook doen en denken: ik ga lekker slapen.Ik doe altijd al een klein gebedje om lekker te mogen slapen.Dat werkt. Of als het niet lukt als ik teveel zorgen heb: oke, het is niet erg, het geeft niet.De slaap komt vanzelf wel weer.Nou daar ga ik maar eens mee experimenteren.Ik hou het fris en fruitig! Joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Melancholie heeft ook iets moois. Er zit verlangen in.Zijn niet alle emoties kanten van dezelfde medaille?We willen heel en 1 zijn.Omdat we weten dat we dat eigenlijk ook zijn, dat het kan.Anders zou je het niet willen.Dan was het gewoon zoals het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Het wasgoed roept! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Terug van weg geweest. Veel gedaan in korte tijd.Kate mijn wasgoed zal morgen roepen hoor, heb het voor vandaag uit gesteld.Cocootje nog net geen maagd meer? Ik ben 2 sept. geboren dus op en top maagd, maar heb nooit echt iets gehad met het najaar. Vind de natuur erg mooi maar als het zo triest is gebruik ik maar gauw mijn day-led lampje om niet in een fikse dip terecht te komen.Maar zwaar weer, regen, storm, onweer, ja hoor heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Nou onze vriendin is nu naar de kabouter dus ga ik zo maar weer eens verder. Straks lekker uit eten. Ben benieuwd, want het restaurant waar we naar toe gaan staat bekend om z'n exclusieve menukaart.smikkel smikkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 goedemiddag,dag 2 van niets drinken. Valt me nu even zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Nou bolletje,ik nét geen maagd meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Hallo suffieal 2e dag weer, goed hoor!!Ja het is moeilijk, weet er alles van, iedere dag opnieuw de 1ste laten staanGaat jou ook lukkenvast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik kan ook niet zomaar iets pakken, moet ervoor naar de winkel en dat ga ik niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Bedankt hoor, ik denk dat ik het behulp van dit forum wel eens zou kunnen redden. Ik krijg zo bezoek van mijn ouders. Lastig is alleen dat ze standaard elke woensdagmiddag komen. We drinken dan gezellig met z'n drieen een glaasje. Weet eigenlijk niet goed wat ik ga zeggen en doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Ik denk dat minderen niets wordt dus ik moet stoppen. Ik ben onlangs geopereerd aan een nekhernia, heb een veel te hoge bloeddruk/hartslag en ook is er COPD geconstateerd. Redenen genoeg om mijn leefstijl te veranderen. Ook heb ik een dochter van 12 die heel goed weet wat moeder doet, maar dit verzwijgt voor haar vader. Eigenlijk schaam ik me rot. Dat mijn gezondheid in puin ligt heb ik ook al zelf gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Daar zijn ze. Ik moet er even uit. Laat later weten hoe het is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Suffie, heb je een goed contact met je ouders?Dan zou je het ook gewoon eerlijk kunnen zeggen.Meestal is de reden om eerlijk te zijn over alcoholisme voor ons, omdat we het drinken nog niet op willen geven.Als je het tegen je omgeving zegt en je drinkt toch nog een keer dan sta je voor aap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden