Spring naar bijdragen

woensdag 14 oktober 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Vie, wat spannend zo'n dierenambulance. Ik vind het echt super dat iemand zich daar als vrijwilliger voor opgeeft. Vind je het niet ook een beetje eng? Ik bedoel dan, als zo'n diertje gewond is of zo. Ik kan daar zelf heel erg slecht tegen. Gelukkig is niet iedereen zo'n watje als ik :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen
Ik drink meestal overdags erg veel. 's avonds is er controle (echtgenoot en dochter) en dan drink ik stiekum. Gistermiddag was het even lastig maar 's avonds kostte het mij helemaal geen moeite en had ik geen zin in alcohol. Ben nu erg trots dat ik 1 hele dag niets gedronken heb. Voel mij nu ook veel beter bij het opstaan. Ben benieuwd naar deze dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Tasseke, je rekensommetje brengt het geheel ineens een stuk lichter over.

Helaas duurt mijn trek niet 10 minuten. Ik blijf continue hikken op de gedachten wel of niet. Voelt dan echt alsof ik sta te balanceren tussen volhouden of de brui eraan geven. En zo spookt het in mijn hoofd natuurlijk ook. Allerlei smoezen komen dan naar boven drijven. En dan lijkt het weer alsof ik het drinkprobleem van mijzelf zoveel heb uitvergroot. En dat is natuurlijk niet waar, anders was ik nooit hierheen gekomen.

Maar ik ben wel blij met de ochtenden. Dus dat moet op een gegeven moment de overhand krijgen, lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol zelf heeft weer goed geslapen. Wel vroeg wakker maar dat heb ik altijd als ik met iets leuks bezig ben. Stelletje verven.
Hoe doen jullie dat trouwens als je naar iedereen berichtjes schrijft. Moeten jullie dan ook iedere keer appart één berichtje plaatsen en dan weer opnieuw antwoorden of is daar een ander truukie voor?
Heb een rare droom gehad over een bon van de politie. Zal hem gaan op schrijven.
Verder straks met Letty, onze vriendin naar het verzorgtehuis. Kijken of er haast gemaakt kan worden met een flatje.
Wil kijken of we vanavond uit eten kunnen. Heb nog een kado bon liggen. Ooit het hondje van Peter verzorgd toen hij met zijn gezin op vakantie ging.
Nou mensen, ga m'n bedje verschonen. Kan me dan altijd verheugen op een lekker schoon bed.
Verder..... ja weer gaan schilderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze Dar, en komaan, maak van je troosteloze wildernis eens een kleurenfestijn.

Birthe dat is niet fijn, een griep die niet doorzet.
En een tuin die je verwijtend aankijkt ook niet.
Bij mij werkt het altijd zo: ik heb geen zin om er aan te beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben, wat leuk is het dan. Een beetje "aarden", letterlijk. En het resultaat is ook om vrolijk van te worden.

Bolletje ik moet er om tien uur zijn. Het is zo mooi helder weer dat ik op de fiets ga, uurtje heen, uurtje terug. Laat je nog weten hoe het is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyon je bent geen watje hoor als je er niet tegen kan als een dier lijdt, juist een heel gevoelig mens.
Ik had in het begin dat ik bij de D.A. ging werken, inmiddels 7 jaar geleden, ook angst maar het went op den duur. Soms is hetnog welmoeilijk hoor zeker als je pups moet gaan op halen die parvo hebben. Die kunnen altijd zo onzettend zielg kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Eigenlijk een grappige naam, zo noemde mijn moeder mij vroeger.

En wat die griep betreft, dit is al de 2e keer en ik heb al zoveel
doorstaan, dus dit zal ook wel weer weg gaan.

Ik ga nu echt naar mijn mandje, heb het een uur geleden al gezegd,maar heb eerst even opgeruimd.

Doei, tessa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua dierenleed wel. En je hebt helemaal gelijk dat het erger is als men er niks aan zou doen. Maar ik ben dus ook iemand die wegzapt als dierenleed op tv is. Ik ga dan echt janken en vind de hele wereld dan zo hard. Bleh, ja dan vind ik mijzelf een watje! Vooral omdat ik alles mij zo persoonlijk aantrek.

Gek eigenlijk, terwijl ik qua mensen juist soms weer hard kan zijn. Hard in de zin van geen medelijden hebben. Vind dan soms zelfs dat iemand niet alles er aan gedaan heeft of juist in slachtofferrol blijft zitten.

Raar mens ben ik soms...haha. Van het ene uiterste naar het andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar hoe zet jij nu al die foto's in eens op de site? Had gisteren ook een album maar wist hem niet te plaatsen. Vandeweek lukte hem me wel om de foto's apart blauw te maken en te plaatsen. Nu zie ik ineens een album hoe moet ik die in z'n geheel plaatsen dan? Heb het gedaan maar krijg dan een leeg album te zien bij mijn bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh tuinblommen :present: en andere ogenwrijvers op deze met bonte kleuren ontwakende dag.....zonovergoten :rose:
Heb geen tuin, maar wel vroeg in de nacht de vloer van mijn grote berging met betonverf lichtgroen geverfd....barstte van de energie gisteren, kon de rem weer eens niet vinden. Was die grauwe betonkleur beu; tis mijn hobbyplek dus vertoef er nogal wat uurtjes....houtbewerking. Wil er echt een gezellige werkplek van maken, misschien kleur ik er wel wat cyclamen op :P wordt immers binnenkort al 54!

Hahaa, cursus "Teleurstelling verwerken afgelast" volgens mij is die mededeling onderdeel van de cursus; de belangrijkste les en je kunt mooi wat geld besparen :D
Lijkt me leuk en zowel zeer nuttig Vie werken bij de dierenambulance :)

Morguh Wing, nu ik je toch tref nog mijn excuses voor begin Juli toen ik je laveloos de grond in wilde boren :wacko:
Bah, wat een nutteloze actie zowel voor jou als voor mij...tsja drank, het waren mijn eigen frustraties op dat moment. Jammer dat je er toch weer even van geproefd hebt trouwens....dat dan weer wel. Suc6 met JOUW benadering van je verslaving; kan het beter bij jou laten toch? Je bent zeer wel in staat om jezelf adviezen te geven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar Wing. Ik kan zo hikken op 2 gedachten en overtuigingen. De ene dag voel ik mij sterk en weet dat niet drinken de beste keuze is en sta er dan ook compleet achter. En de volgende dag kan ik weer het nut er niet van inzien en echt zwijmelen bij het idee van een lekker glas wijn.
Het kost mij dan onnoemelijke moeite om die gedachte in mijn hoofd om te turnen.

Ik moet het accepteren nog leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloooooooooooooo Hier Houtje!!!!!!!!

Ben al gewassen en gestreken!

Normaal log ik even in als ik opsta rond kwart voor 7 maar ik stond "pas" om 7 uur op. Ik heb twee nachten (door privé-omstandigheden) zeer slecht geslapen. Daar kan ik hier onmogelijk over praten, dus geloof me maar, dat ik me groen en grijs pieker.

Nu maar eerst mezelf afgestoft en mijn haar gewassen. Dan moet ik vandaag en morgen ook nog een cursus voorbereiden, Hellllppppppppppp! Dat wordt buffelen vandaag.

Ik heb twee grote piekerpunten die me 24 uur per dag buikpijn bezorgen en waardoor ik amper slaap. Sorry ik zou het graag vertellen maar dat GAAT niet.

Het derde punt is dat ik naar Centrum Maliebaan ben geweest (neeeeeee per telefoon) en een individuele begeleidingscursus of traject of whatever ga doen voor het compulsieve computergedrag van Zoon. Waarbij de fijne vraag gesteld heb of ik mijn alcohol-afhankelijkheid (wat zeggen ze dat netjes hè) met Zoon had besproken en zo nee, waarom niet. Nou, moet ik dat nog uitleggen hiero? (dat is geen Zaans maar Rotterdams).

Hierbij rijgen de schuldgevoelens zich aanéén: heb ik hem al die jaren verwaarloosd? Te weinig begeleid op school? Door mijn eigen (drank) gedrag hem niet goed in de gaten gehouden en begeleid?
Ik kan het me haast niet voorstellen maar het is een afschuwelijke gedachte.

Ik heb hier eigenlijk hulp bij nodig maar zou niet weten van wie nu weer.

Grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

Ik ging om 24 uur naar bed na Zoon (die heeft een inhaal PW op school uuuurenlang te hebben ovrhoord, ondertussen zijn de kids op weg van school naar huis gemolesteerd en is de politie erbij moeten komen).

Helppppppppppp!!!!!!!!!!! Ik wil niet meer !!!!!!!!!!!!!!!! Doe mij een pil dat alles niet zo zeer doet.

O ja voor de duidelijkheid

IK GA NIET AAN DE ZUIP!!!!!!!!!!!!!!!PIEKER ER NIET OVER.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Er is dus kortom niks knaps aan Tijn.




Als ik wat drink is het een strategische exercitie


om maar niet door te schieten.


Misschien je strategie veranderen Wing? Lijkt erg veel op de strategie van een praktiserende alcoholist. Een hupje maken over het trekmoment wil ook wel eens helpen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...