Spring naar bijdragen

vrijdag 16 oktober 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie,

morge, zat even vast in een spelletje!
hier gaat het waardeloos, toch even naar de dokter geweest en bedankt hé!!
longonsteking.

ik wordt een beetje gek van mijzelf, ik loop van het een in het ander, maar goed alles gaat over voordat ik een jongetje wordt :D

he maar, ik zat te lezen dat je daadwerkelijk gaat beginnen bij de dierenambulance.
helemaal top, dat zijn tenminste nog eens leuke baantjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een kuurtje en maar weer afwachten.
was er gelukkig weer snel bij.

hier komt het smoezenboek weer hoor, maar af en toe zit ik te denken geef mij maar een borrel, sinds ik gestopt met drinken ben ik nog nooit zo vaak ziek geweest.
maar ach, gewoon doorgaan, er zal toch wel weer een moment komen dat het wel goed gaat?
maar voorlopig blijf ik thuis, weg wezen met al die bacterie van anderen :D

hahaha,
vandaag hutspot ipv boerekool

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, dat had ik ook. Twintig jaar lang als een gek gedronken en geen dag ziek geweest en sinds twee jaar val ik van de ene kwakkel in de andere.
Maar toch ben ik blij met de katerloze ochtenden en een helder hoofd.
Veel beterschap hoor. Moet je de sigaretjes nu ook laten staan? Of is dat een precaire vraag?

Ha die Dar, ja ik vind het heel leuk om dat een dag in de week te doen.
En gisteren voor mijn eigen werk ook zo'n fijne opdracht gekregen, het was best een topdag eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik zat hier de laatste jaren maar dag in dag uit achter mijn pc teksten te schrijven en te vertalen, en ik had zin om tenminste een dag in de week iets buitenshuis te gaan doen.
Ja hoor, ik kan wel tegen bloed, jaren in de verpleging gewerkt.
Ben eerder bang dat ik alle zielige katten en honden mee naar huis wil nemen.

Werk ze maar weer AR en goedemorgen Water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Tasseke beterschap. Longontsteking moet je niet verwaarlozen. Zorg goed voor jezelf! :present:

Minder goed nieuws: gisteren gedronken 2 wijn tijdens het uit eten. Begon goed met een cola light, en daarna dus toch 2 wijntjes. En eerlijk gezegd vond ik ze niets toevoegen. Het eten werd niet lekkerder en het was ook niet gezelliger. Dus ik ga vandaag maar verder op mijn stoppad. Misschien geeft dit nu wel rust, want ik had het toch wel erg moeilijk de afgelopen dagen en kreeg het de gedachte dat alcohol niets toevoegde niet in mijn hoofd geprent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
Nee Kyon, het voegt niets toe integendeel, want eigenlijk wil je meer, dus het begint al anders dan bij iemand die er geen problemen mee heeft. En het houdt de spanning wakker, jee ik ben toch bezweken, kan ik het bij 1 of 2 laten of zal ik..... enz, nou je weet het eigenlijk wel. Bij mij kwam de rust toen ik
dacht ik houp het open, ik wil voorlopig niet drinken, begon met een weekje en dat werd een maand,
nu is de ADB planning t/m de feestdagen en dat vind ik dan wel weer een mijlpaal, feestdagen zonder
en oud/nieuw ben ik zonder de kinderen en dat vond ik afgelopen keer heerlijk, maar toen had ik mijn fles wijn tot 23.50 bewaard om met mezelf te toasten en nuchter te zijn als er iemand zou bellen. Nu weet ik dat ik niets achter de hand houd, ben benieuwd of dat ook rust gaat geven.
Maar misschien kun je jezelf ook eens een week zonder geven en kijken wat het je opbrengt?

Tasseke, meid nou dat weer! Longontsteking, je lijf wil rust dat is wel duidelijk. We hebben natuurlijk wel aanslagen gepleegd al die jaren en kennelijk houdt dat lijf zich goed zolang het nodig is. Ik was ook nooit ziek en kwakkel nu best wel, dacht dat jet de overgang was, maar kan heel goed een reaktie op zijn.
Onderwijsmensen hebben dat ook vaak, ze storten in als de vakantie begint en pas na een paar dagen
is het echt vakantie. Bovendien word je ook gevoeliger als je gezond leeft, das fysiek gezien best lastig en lijkt tegenstrijdign, maar eigenlijk is het best logisch, dat lijf wordt ook kritischer. Nou sterkte ermee hoor meissie en kom maar lekker vaak hier.

Albertina heel veel sterkte met de therapie, je hent je nu maar kort echt druk hoeven te maken, en straks weet je wat het inhoudt en ben je erdoor!!! uiteindelijk zal het je goed doen, dus doorzetten en
als het pijnlijk is, kom maar hier op al die (brede) schouders uithuilen, dat kan hier gelukkig.

Allemaal een hele goede dag gewenst, ik ga volleyen, helpen bij verhuizing vriendin en zelf weer verven,
veel in de aktie om mijn depri gevoelens maar ff buiten de deur te houden.
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vie, of het besluit bewust was? Ik denk onbewust wel.

Heb al deze week een keer of 3 echt enorme trek gehad die ik niet onder controle kreeg. En dan doel ik op de trek waardoor ik paniekerig werd en niet meer de voordelen van het niet drinken voor de geest kon halen. Gisteren kwam ie weer tijdens het uiteten, en ik ben het 'gevecht' eigenlijk aangegaan. Althans zo voelt het nu achteraf. Gek genoeg voelt het alsof ik gewonnen heb en niet verloren. En dan niet dat ik het alleen bij 2 wijntjes heb kunnen houden en geen drang had om door te drinken. Maar omdat ik tot de conclusie kwam dat het helemaal niets maar dan ook helemaal niets heeft toegevoegd. In mijn herinnering had het veel meer waarde. Dus weer een illusie rijker of minder, ligt eraan hoe je bekijkt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen all

TAs?????

van harte beterschap en zorg goed voor jezelf hoor

een longontsteking is niet niks, wel op tijd je medicijnen inemen:heart:

Dar
enchina forte?? daar zit toch alcohol in,
kan je dat wel hebben dan ,
ook voor dar beterschap
trouwens voor alle zieken hiero beterschap:present:

Albertina ook sterkte met je therapie hoop dat jezelf er wat aan hebt,
maar je gaat er hoopvol naar toe;)
verder wens ik iedereen een fijne dag met zon in je hart toe:light:

Ik ga joggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit vind ik wel komisch Kyon, een onbewust bewust besluit.
Juli 2007 ben ik officieel gestopt met drinken, maar zomer 2008 heb ik op vakantie wat pastis en wijn tot me genomen. Niet veel, in geen vergelijk met wat ik eerder naar binnen klokte. Toen dacht ik ook, waar slaat het eigenlijk op. En daarna was het over. In die zin is het een goede ervaring geweest.

Jane, volley ze. Krijg je positieve stofjes van in je hersens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren bijna overstag gegaan om 2 flesjes wijn te kopen. Gelukkig kwam mijn dochter van 12 thuis en toen zijn we samen gaan shoppen. De trek was weg en het reuze gezellig. Het was ook al heel lang geleden dat wij dit gedaan hadden. Het grietje heeft genoten en ze heeft me geknuffeld. Het heeft me wel een flinke smak geld gekost, maar ik heb ook al wel 4 dagen bespaard op de wijntjes en dat is ook zo'n 30 euro.
Gisteravond mijn dochter geholpen met haar huiswerk. Ook dat deed ik nooit omdat ik 's avonds doorgaans zo teut was dat ik daar geen zin meer in had. Gisteren heb ik ook weer uitgebreid aan mijn uiterlijk gewerkt. Mijn man vroeg zelfs of ik een date had. Lief. Maar hij weet dan ook niet dat ik met dit programma ben begonnen. Hij weet ook niet dat ik zoveel drink, ik deed dat vooral stiekum en als ik alleen was. Voordeel nu is ook dat ik niet dagelijks naar de glasbak hoef om mijn lege wijnflessen weg te brengen. Als ik daar nu over nadenk zullen de omwonenden van de glasbak gedacht hebben dat ik een cafe heb ofzo. Kortom het gaat best goed en elke dag ervaar iets positiefs van niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh! Tadaa, heerlijk geslapen, zoet gedroomd :) Wauw, zat op een tropisch eiland met allemaal hoelahoep dames...bleef er wel met mijn tengels van af hoor, keek er alleen maar naar :P Soort Robinson Kruizeweg, was alleen want die dames bleken een fata morgana te zijn....duh, zal vast met mijn voormalige Harem te maken hebben :huh: Wel heerlijk gezwommen tussen de koraalriffen en met papegaaien gepraat....tsss, kreeg zomaar een mooie haardos kado, maar werd helaas met een monnikenkapsel wakker.
Al met al toch aangenaam, meestal komen er nogal wat traumaatjes voorbij in mijn dromen :angry:, heb ik die dan nog niet verwerkt denk ik dan. Ken je nagaan hoelang dat in je onderbewuste rond blijft spoken....

Caramba, niet mis Tas, kun je nog beter de Mexicaanse griep krijgen....geen combi ervan maken hè? Beterschap! :present:

Heel veel sterkte Tina, hopelijk kom je met therapie aan verwerking en inzichten toe. Een fijne groep wil ook best helpen...feedback en zo. Ik neem aan dat je onder lotgenoten terechtkomt...ligt de nadruk op alcohol trouwens?

Heb nog effe tijd, moet zo aan het huismeesterwerk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...