bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Co 1.99 Dan heeft hij toch veel meer weg van een neanderthaler. Haartje op z'n borst? mmmmmmDat heeft die van mij ook. En op z'n buik. Was altijd zo lekker om daar over heen te wrijven. Hé jongens waar zijn we eigenlijk mee bezig en dat op de vroeg ochtend. Moet eigenlijk maar eens wat gaan doen. Ga m'n tanden maar eens poetsen. Hang hier een vreselijke lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hanna borstensnijer? Doe niet zo eng mens. En dat op de vroege morgen. Bah daar krijg ik altijd de kouwe rillingen van als mensen daar over praten. Een vriendin van mij wil die dingen er af laten halen. bbbrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Chips, mijn computer had een black-out! Wordt trouwens hoog tijd dat ik wat ga doen....duh, Cocootje moet niets van bemoederaarsters hebben, dus sjaloers ben ik nie Latersss, ga d'r eens eentje uit mijn bedje trommelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Thnx allemaal maar ik ben een watje wat dat betreft en helemaal als iemand om hulp roept. Geef me dan ik elk geval de kans om de volgende dag te bellen of de nood nu anders gezien wordt maar mobi staat uit en dat maakt me helemaal zo machteloos.Naja wil jullie kabouterdansjes niet verstoren dus ga maar ff online boodschappen doen. Dan kan ik jullie toch volgen en zelf lekker blijven zitten hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Moggu Is. Droombaan? Hoe moet ie eruit zien dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hallo,Wil maar even melden dat het hier erg goed gaat. Ondanks gelegenheid te over geen enkele serieuze aanvechting tot drank. En verder druk aan het werk met een heel leuke opdracht.Bij jullie gaat het zo te lezen over het algemeen ook wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Isa,Ik vind het heel erg top van je dat je probeert je grenzen verder te verleggen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Is En dan nog het niet drinken en het proberen hogerop te gaan maken. Meid was zal jij groeien zeg. Heerlijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Kanjers ik ben er van tussen. Tot vanavond en droog houden allemaal. Maar aan alle berichtjes te zien hoef ik dat niet te zeggen. Dat gaat gewoon lukken met al die kanjers.doeggggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Sjonge Isa dat zou een overwinning zijn voor jezelf en dat wordt dan een dubbele dus tijgertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Marieke, hoe is het nou met jou?** stelde de vraag voordat ik gelezen had wat je schreef.Hoe is het met je gezondheid en hoe ver staat het met je twee huizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Ik vind de grap van gisteravond van Herman over schapen vervelend.Ik ga hem hier niet herhalen.Seksueel misbruik, of het nou van mensen of van dieren is, daar lees ik hier liever geen grappen over.Zou het jammer vinden als het die kant op gaat.Geintje moet kunnen? Je creëert een bepaalde sfeer die ten koste gaat van anderen.Dat wou ik even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Marieke hoe gaat het nu met je? Beetje opgeknapt?Grappen over sexueelmisbuik zijn er niet Kate. Hier niet en nergens want dat zijn geen grappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Ik zie er de grap ook niet van in Drup, daarom moest ik het even kwijt.Ik hoop dat je snel iets hoort van degene die in nood zit. Je kunt er verder niks aan doen.Is hij in behandeling?Safi leg de lat voor jezelf maar even wat lager.Remember: je bent al goed zoals je bent Ik dacht vanmorgen nog hoe zou het nou met Safi gaan.Bolletje, het ziet er dus naar uit dat je vriend weer thuiskomt.Kun je dat wel aan?Is er geen alternatief?Het lijkt me heel moeilijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Goed van je dat je weer aan jezelf gaat werken Isa!De dingen gaat doen die je echt leuk vindt.Als het idee er is komt er vanzelf van alles op je pad!Nou ja vanzelf, zelf wat zoeken helpt natuurlijk een handje mee.Rome, leuk Ari! (lijkt me leuk, ben er zelf nog nooit geweest).Ik ga weer verder, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Wie kan mij helpen om op de website te komengr tessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Huh? Welke site Tessa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tessa31 Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 en ik ben mijn wachtwooed en inlognaam kwijt, als ik die wel heb gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Goeiemiddag allemaal,Zo ben weer thuis na een weekendje weg te zijn geweest.Wilde ff bijlezen, maar das dus echt geen doen, zoveel als er geschreven wordt.Heb t even globaal gelezen, dus als ik iets niet weet... dan komt het daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Marieke fijn te lezen dat je wat beter bent en je huisje zijn warmte krijgt (vind ik altijd met vloerbedekkeking)Tessa je staat automatisch ingelogd blijkbaar dus niets aan de hand want je bent er toch? In geval van nood kun je de code bij de moderator opvragen en een nieuw wachtwoord aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hoe was je weekend Witte? Nee joh bijlezen is geen doen, zelfs na en dag niet hahaha. Gewoon er in springen en je draait zo weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Nou heeel toevallig heb ik dan weer wel gelezen dat jij lekker in je eigen huissie heb geslapen.Wat heerlijk voor je Marieke, ben je eindelijk van die buren af.En ook jou heb ik gelezen druppeltje. Wat een irritante mensen heb je toch op de wereld he.Ze zouden zich allemaal diep moeten schamen vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Kate goed gezegd.Witte: HOI, je werd al gemist.Safi: ja ik ken het helemaal, een hoop dingen gaan doen en dan oh jeh.Ik ben ook weer met wat nieuws gestart en MOET mezelf telkens weer terug bij de les trekken.Per dag leven. Ik ben een controle freak en wil ook alles overzien, onder controle hebben.Ik heb niet zo'n burn out gehad als jij denk ik, want dan had ik niet kunnen werken, maar veel kreeg ik niet voor elkaar. Nu gaat het goed en dan ga ik als een trein.En nee, ik wil ook echt niet drinken, want dit goede leven wil ik niet meer omruilen voor een fles drank.Dus per dag de dingen bekijken, dat is te overzien.Isa: leuk, aan wat nieuws beginnen, dat houdt je van drank af!Welkom an1..... naamgenoot!Welkom jacc.En hallo nog aan iedereen, nu ff een pan soep maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Goedemiddag,safi,is er geen meteropnemer van Essent geweest?Dat is toch gebruikelijk als je gaat verhuizen?Drup,ik heb zo een vermoeden wie het was met de noodkreetaan de telefoon, neem het met een korreltje zout.Hier op het forum schreef hij ook regelmatig dat soort berichten.Isa,soms is het goed van de nood een deugd te maken.Sterk van je.Hannah,hoe kan je dat nu vergeten?:$ari,Rome, fantastisch!En zeker als je zo'n speciale leeftijd bereikt, leuk om het daar te vieren.Hoi An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Hoi An en AlbertinaHee das best leuk om te lezen An.. Had ik geen idee van dat ik hier ook nog gemist zou worden..Lief dat je me dat ff laat weten, dat doet me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden