Spring naar bijdragen

maandag 19 0kt


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Zat even te twijfelen om de oude dagdraad te laten staan.
Maar meestal beginnen we een nieuwe als er al geslapen is, anders loopt het zo door.
Zie het dan ook als een nachtdraadje.
Oké Tijn? Anders hoor ik het wel.

Hier lekker en lang geslapen, en gelijk vliegt de dag me weer aan bij het wakker worden.
Nou ik ga er het beste maar van maken in ieder geval.
Een fijne dag voor allemaal de werkenden en voor de thuis managers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,
goed te lezen dat het wat beter gaat Tas.

Dar,
bedankt voor de roosjes.

Hannah,
probeer er iets van te maken voor jezelf.
:present:

AR,
werk ze!
:heart:

Persoonijk vind ik het ook prettiger als er in de ochtend een nieuw
draadje wordt aangemaakt.
Geen heet hangijzer, maar toch.

Zo, nog even een bakje koffie en een sigaretje,
dan hup naar de therapie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat er weer een meeting georganiseerd gaat worden, bedankt voor de tip Fibo:D
Het moeilijkste is een goedkope plek vinden omdat een zaal huren vaak erg duur wordt.
Vandaar dat het al 2 keer bij tactus in het gebouw is geweest.
Sommigen moeten van ver komen, zuiden of het noorden en dan is de trein al duur genoeg.
Deventer was echt leuk, ongedwongen, gelegenheid om buiten te wezen, langs de dijk te wandelen.
En geen pottekijkers!

Ik ben benieuwt wie ik deze keer allemaal ontmoet en hoop dat veel ''oldtimers'' komen!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het iets moeilijker de laatste week,
Niet met drinken maar met alle aktiviteiten die ik me op de hals heb gehaald met de galerie.
Het wordt me een beetje heet onder de voeten en dan merk ik toch weer dat ik de angst voor weer een burnout nog niet te boven ben.
Er waren wat strubbelingen met een nieuwe vrijwilliger die de website gaat beheren.
Hij kan niet tegen commentaar en wie me kent hier, die weet dat ik mijn hart niet in mijn schoenen stop, maar op mijn tong draag:)
Dus types die niet terug reageren als je zegt dat je iets niet zo mooi vind en beweren dat elke foto die ze maken mooi is daar kan ik slecht tegen.
En dat dat dan onder de tafel gaat omdat hij slecht tegen kritiek kan daar kan ik al helemaal niet tegen.

En dan komen er weer allemaal herinneringen naar boven van mijn vorige baan.
Waar ik voor mijn gevoel ook keihard mijn best deed, maar degenen die alles met hakken over de sloot deden kregen toch de bonussen.
Daar kan ik slecht tegen.
En daarom slaap ik weer slecht, voel me de hele dag op gejaagd.
Alles is me teveel en ik heb een knoop in mijn buik.
Ik voel dat ik weg glij.

Maar ik drink niet.
Ik denk er wel aan even te stoppen met de galerie.
Ik moet een speech houden voor de bewoners van de wijk over de galerie.
Ik moet de kunstuitleen verder uitwerken, draaiboeken maken, zodat er nooit meer iets fout gaat.
Ik moet een muurschildering bedenken, zodat ik er ook eentje mag maken
Ik moet door de wijk fietsen en 12 plekken zoeken voor kunstzinnige invulling.
Kortom ik wil de controle
en dat geeft emoties die ik al een tijdje niet meer toeliet door niet aktief in het leven et staan.
De camper bus moet voor de APK volgende week, mijn huis is nog niet af maar bevalt wel echt super.
De nieuwe bewoners van mijn oude huis hebben 2000 m3 meer elektriciteit opgeven als beginstand dan wat de meter werkelijk aangeeft van mijn oude huis. Nu moet ik 280 euro bijbetalen ipv dat ik 370 euro terug krijg.
Ik heb zo;n flauw vermoeden dat ze een streek uithalen want er zijn hier al 5 verschillende deurwaarders aan de deur geweest. Linke soep dus.
Essent zegt gewoon u moet mij bewijzen wat u hebt opgegeven.
Normaal maak ik overal kopien van maar toen moest ik naar licht therapie en was ik een watje. geen kopie te bekennen dus. Om de rekening te corrigeren willen ze bovendien eerst 75 euro hebben.
Kortom de controle is zoek en bij mij is de paniek toegeslagen.
Ik voel dat mij rugzak zich vult met grote keien van onmacht, ongeloof en onrechtvaardigheid.
En daar kan ik slecht tegen.

Maar ik drink niet
dus toch een beetje gewonnen
of juist een hele hoop.

Mensen ga stille voort en laat die eerst staan dan zal het leven sowieso makkelijker gaan
:heart::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge kanjers

Zo ik heb eens ff uitgeslapen. Zorromasker op gezet zodat ik niet wakker wordt van het licht en maar door ronken.
Het is nog niet zo druk geweest vandaag met de berichtjes dus makkerlijk door te komen. Moest gisterenavond in bed nog lachen over die opmerking van "Boer zoekt goeie melkprijs. Wat was die goed zeg.
Ga straks weer naar mijn kabouter. Hoop dat ik hem een beetje goed aan tref maar dat is bij hem nooit zeker.
Nou ff m'n bedje op maken beetje poetsen en dan is het zo weer 11.30, tijd voor de afhaalservice. Jipppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mar safi
ik moet zo weg dus kan nergens echt op in gaan,
maar als je ze vraagt die meten nu te checken zit die 2000 kuub er toch nog niet bij lijkt me?
hooguit er net overheen als het wiettelers zijn, maar een extra controle uitvoeren bij zo'n geschil moet toch af te dwingen zijn?
Zp gemeen!
sterkte meis,
en de dingen
niet als drank
een voor een
ipv de eerste niet
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

Zo heb ik even lekker geslapen

Jane als ik het zo bekijk heb krijg je hulp voor de meeting van Safi,

Safi sterkte meis maar komt allemaal weer goed moet je maar denken

Bolletje m,n truus is m,n afwasmachine;)

ik ga weer joggen

tot laters all

dikke knuffel van me voor all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane ze willen dat ik het bewijs lever.
We gaan vanmiddag naar het oude huis met een camera en een krant van vandaag eisen dat we de meter mogen zien.
Maar ik merk weer dat ik slecht tegen controle verlies kan en dat benauwt me.

Voor wie nog nooit ene burnout heeft gehad is het ''gewoon even je week niet''
Maar wie net als ik er al 3 achter de rug heeft snapt misschien beter dat het een diep, diep, diep gat is waar je in terecht kunt komen.
Ik vecht nu al 4 jaar om dat beetje zelfvertrouwen om er weer uit te komen.
Sandra ik vind het ook fijn je hier weer te lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve sterke Safi, heb met je te doen! Wat je zegt, een zware rugzak.. :(
Moeilijk hoor onmacht/onrechtvaardigheid, helaas voor mij zeer herkenbaar wat betreft financiële problemen, gedoe met instanties etc.
Tsja, wat moet ik zeggen....kan alleen maar zeggen dat je in je rugzak ook een hoop ervaring en KMW hebt zitten, je komt er vast doorheen. Misschien idd goed om de galerie even te laten voor wat ie is; één ding tegelijk, zorg dat je in rustiger vaarwater terechtkomt.
Wat de centen betreft, ik heb eens een voorschot (bijstand) op mijn vakantiegeld gekregen om een mij onterecht in rekening gebrachte betaling te voldoen...was pijnlijk maar de stress was uit de lucht!
Hug Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...