Spring naar bijdragen

Zondag 25 Oktober 2009


herman0167

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe :heart: en Kaia :present: van harte gefeliciteerd met 23 maanden niet drinken!
Jullie gaan die 2 jaar halen, zeker weten!
:heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present:

En Houtje, gefeliciteerd met je nieuwe leven dat je nu al 4 jaar leidt! Inmiddels misschien geen nieuw leven meer, maar gewoon jouw leven. Een leven dat niet meer draait om de drank!
:heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present::heart::moon::):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

Vandaag weer nuchter opgestaan en gevraagd of ik voor vandaag weer de openheid van geest mag hebben om mezelf dusdanig te mogen zien dat ik niet de behoefte zal hebben om in verdoving te vluchten.

Ik juich mee met de mensen die vandaag het besluit nemen om die eerste te laten staan, of dat nu de eerste dag is of de duizendzoveelste dag. Voor een verslaafde is elke dag niet gebruiken een geleefde dag, een bijzondere dag. Alle emoties die ik elke dag weer tegen kom verwerken voor wat ze zijn, elke keuze die ik nuchter maak kunnen verantwoorden, dat is voor mij vrijheid. Vrijheid vind ik niet altijd makkelijk, maar het vertrouwen dat ik er in heb gekregen maakt dat ik me niet meer hoef te schamen voor mijn doen en laten. Foute keuzes zijn geen schande meer maar een onderzoek waard. Zodat er eigenlijk geen foute keuzes meer bestaan. Zoals ik in mijn handtekening heb staan: er zijn geen slechte dagen, alleen goede dagen en dagen die leerzaam zijn. En ook: alleen voor vandaag. Vandaag is een cadeau.

Groet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje!!!!!!!!!!











Nou hoop ik dat hier een slinger staat hahaha
Lukt me niet om die te maken tot nu toe, dus d8 ff kopieeren
Maar in dit schermpje staat niks
Nou ja in ieder geval zooooo een grote slinger had ik dus voor je bedacht!!

Thee ff een dikke knuffel, tis wel moeilijk denk ik allemaal zo midden in je herinneringen
(wel geweldig eigenlijk dat hij dat soort spullen niet weggegooid heeft toch???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee meiske,
Ja hoor gaat goed hier...
Zit te smullen van mn zelfgebakken waldkorn brood. Smaakt toch net ff lekkerder als je t zelf gemaakt hebt;)
En met jou dan?
al je endorfine weer lekker in je lichaam na het rennen?
Oh ja moet je nof f kompliment geven qua grommen. Je doet t goed he!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahah Moet je doen meiske
Tis een aanrader.

Hoop dat je wint deze dan bolletje ;)
Ik vind jou wel heel knap hoor met alles wat je voor je kabouter doet allemaal.
Ik vind het ook zo mooi om te lezen dat je steeds meer aan jezelf gaat denken,
is dat nog een voordeel van het niet meer drinken voor je??
Het zou idd mooi zijn als je weer wat meer een geliefde van hem kan worden
ipv zijn priveverpleegster.
Mogelijk dat er zorgaanbieders zijn die die taak van je over kunnen nemen.
Ik wens je veel succes toe met het leren aan jezelf denken, is niet makkelijk voor je
denk ik, maar de beginstap heb je gemaakt volgens mij.
Enne stap 1 is toch toegeven dat je iets niet meer wilt???:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lekker ff gebadderd. Blijf het een grandioos idee vinden van Caro. Ze wil dat ik pas ga douchen als er iemand online is op msn dan zet ik me op afwezig en meld me weer aan als ik klaar ben. De mensen kunnen Caro bereiken die alle alarmnummers van me heeft als het te lang gaat duren. Ja voelt wel veilig en jammer dat ik dan niet kan gaan wanner ik het wil. Dit is beter en voelt voor mij ook veiliger. Ben erg blij met haar idee alleen moet ik nui oppassen niet te veel te teuten want voel me veilig hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...